8tilføjet af

Dengang i 1975 da Harmagedon kom

´😃

NU skal vi lige tænke på, at vi taler om EN GUD = JEHOVA - Og verdens vel nok mest TROVÆRDIGE ORGANISATION = JW/WTS, der havde/og har direkte forbindelse til samme GUD JEHOVA, der hver dag har fortalt/og som dagligt fortæller JW/WTS, hvad der skal siges og gøres for og i Verdens eneste Rettroende Organisation = JEHOVAS VIDNER -
ERGO NÅR DET ER JEHOVA GUD OG JW/WTS DETTE DREJER SIG OM, BØR CHANCERNE
FOR AT DER SIGES EN LØGN OG ELLER SKER EN MISFORSTÅELSE VÆRE NEDE PÅ 0 = NUL -
Ergo må Harmagedon AD 1975 være sket -
VI VED DET BARE IKKE - Vi er alle sammen inclusive de få tiloversblevne brodne
kar fra jehovas vidner, Under Harmagedon i 1975 flyttet ned i SATANS RIGE, hvor vi
skal blive og genfødes som skiftevis Scientologer, jehovas vidner el. gudsløse* i al evighed.
Dette giver også en fornuftig forklaring på Islam og de gudsløse,
samt alle de andre mærkelige religioner der har grebet nennneskeskaren.

Se dette kunne så være grunden til at vi har ftg at "slås" med ... Vi er dømt til det i 1975 ?

Re.: *) Alle der ikke er jehovas vidne, er jo ikke Troende - Vel?
Det er altså bare et forslag?

Med venlig hilsen
[s]🙂[s]
jalmar
tilføjet af

At slås mod, kære Jalmar,

I slås mod ftg, men I slås ikke med ham, for ftg slås ikke.
Med venlig hilsen, ftg.
tilføjet af

Nej at "SLÅS MED" ftg. Det har ikke noget med at "SLÅS"

´

... at gøre, Jeg ved godt du angler efter modstandere -
Men jeg er nu ikke din modstander men din vejleder på min måde -
again på sin - multani på sin - sveland på sin - Sbrh på sin - m.fl. på deres.
Der er absolut kun få der gider slås mod dig ftg - vi andre bokser med dig ftg - at det
så er forgæves er en anden sag - se nu bare AD587 - Og ja jeg ved godt det skal være
607 ellers falder korthuset fra hinanden - Det er det der er hele problemet for så hedder
det ikke 1914, men 1934 osv - altså det er ikke 587 der er problemet men årstallet AD1914.
Som jirene sagde - Det ville være så nemt bare at sige som alle andre men det kan vi
ikke - Det er der problemet ligger ftg - DU tør simpelthen ikke regne efter/svare again, DET
ville (og du ved det også godt) give dig et enormt problem, det problem at så var du ikke noget.

Med venlig hilsen
jalmar
tilføjet af

Korrektion

Du citerer mig forkert.
Du skriver:
Som jirene sagde - Det ville være så nemt bare at sige som alle andre men det kan vi
ikke - Det er der problemet ligger ftg - DU tør simpelthen ikke regne efter/svare again, DET
ville (og du ved det også godt) give dig et enormt problem, det problem at så var du ikke noget.
-ikke 'det kan vi ikke'.
Jeg skrev;
Igen tænker jeg på at hvis V.selskabet nu begyndte at antage året 587 f.v.t så ville man da i det mindste have samme syn som verdslige historika (og dig). Ville det så ikke være en fordel i forb. med at finde sandhedssøgende mennesker?
Alting ville være noget nemmere, men det kan jo ikke nytte noget hvis det er en forkert antagelse.
tilføjet af

hvis man ikke vil slås med

må man undgo provekationer, kan du klare det
Mvh
tilføjet af

Ødelagt og jævnet med jorden AD607 af Nebuchadnezzar II

´

... Jeg skrev:
Som jirene sagde - Det ville være så nemt bare at sige som alle andre men det kan vi
ikke ...

... jirene korrigerer dette til:
Alting ville være noget nemmere, men det kan jo ikke nytte noget hvis det er en forkert antagelse.

??????
Hvad er forskellen i konklusionen jirene -
DU KAN IKKE SIGE SOM ALLE ANDRE - fordi du ikke kan - fordi du, eller rettere JV's ejere holder fast i det er forkert - Og den væsentligste årsag til det forkert, er fordi hvis 607 er forkert er 1914 også forkert - samt alle andre dogmer JW/WTS krampagtig holder fast i så også er forkerte.
Dette selvom:
Alle valide FAKTA, det være sig VIDENSKABELIGE som ARKÆOLOGISKE og BIBELSKE siger AD.587fvt!

EROBRET OG ØDELAGT AD607 - (Jer.34:7) 😮
MEN noget af Kong Jehoiachin af Judahs land blev ødelagt brændt ned og jævnet med Jorden i AD607, nemlig Byfæstningen LAKISJ, Dette fremgår af lertavler de såkaldte Lakisjbreve der er en gruppe på 21 ostraka (beskrevne potteskår) fundet i nærheden af oldtidsbyen Lakisj i oldtidens Palæstina - Dette er omtalt i Jeremias 34:7.

jirene tror du virkelig på, at man laver falske Arkæologiske beviser hugget ud i sten med Kileskrift,
og udstiller dem på museer verden over, bare for at bevise at små 7 mill. Troende JV'ere skulle have uret?

Her ses et par af dem:
Cuneiform tablet mentioning the capture of Jerusalem in 597*) (text; British Museum)
http://www.livius.org/cg-cm/chronicles/abc5/jerusalem.html
Et spændende Arkæologisk fund på Brittisk Museum, der beviser ¨
tilstedeværelsen af Nebo-Sarsekim AD595, som var den den øverste eunuk
under den babylonske konge Nebuchadnezzar II, og som er omtalt i Jeremias kap.39.
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/256859?highlight=Israel

Jep og alt det arbejde, bare for at bevise, at jehovas vidner har uret?🙂

*) Der går jo ti år fra AD597, hvor Nebuchadnezzar lader først Kong Jehoiachin sidde meget kort som "Lydkonge" men lader ham så afløse af Lydkongen Zedekiah, der sætter sig op imod Nebuchadnezzar, hvorefer han slår til og "Ødelægger Jerusalem" i AD587.

Mange hilsner
jalmar
tilføjet af

Lakisj brevene

EROBRET OG ØDELAGT AD607 - (Jer.34:7)
MEN noget af Kong Jehoiachin af Judahs land blev ødelagt brændt ned og jævnet med Jorden i AD607, nemlig Byfæstningen LAKISJ, Dette fremgår af lertavler de såkaldte Lakisjbreve der er en gruppe på 21 ostraka (beskrevne potteskår) fundet i nærheden af oldtidsbyen Lakisj i oldtidens Palæstina - Dette er omtalt i Jeremias 34:7.
Lakisj brevene er nogle lertevler der er nedskrevet kort før Nebukadnezars endelige angrab på Lakisj i 587 fvt. De er blevet fundet i asken fra den nedbrændte by (byen blev også nedbrændt under angrabet i 597 fvt, men tavlerne er med sikkerhed ikke ældre end denne brand - som man også har fundet asken efter - idet lakishbrevene blev fundet under dette askelag). Så det undrer mig at du skriver 607 fvt her - mener du ikke 587 fvt?
tilføjet af

Nej iflg. De kilder jeg har læst, tyder det på, at det

🙂´

... ikke er kampagnen, mod Jerusalem, som jeg har forstået det,
men den kampagne hvor han fortsætter mod slaget v/ Karkemisj 605:

Re.: Lakisj-Brevene
http://da.wikipedia.org/wiki/Lakisjbrev

Mange hilsner
jalmar
P.s. skal lige have fundet de andre oplysninger,
men har ikke tid mere lige nu 🙂
tilføjet af

Prøv at søge på

"Lachish letters" og se, hvad British Museum siger, så får du nogle helt andre årstal.
MVH Fakse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.