4tilføjet af

Dagens visdomsord: 29 marts 2011

Indledning:
I de følgende uger bringes der hver dag et visdomsord på banen - alt lige fra himmel til jord. Dette er sekstende og dermed det tredjesidste visdomsord. Det sidste visdomsord afsluttes d. 31. marts 2011.
Formål:
Gøre solens brugere klogere
Dagens visdomsord:
Befinder du dig uden for og det begynder at regne, men du har ingen paraply, find da den nærmeste aviskontainer, og brug dermed aviserne til at holde oven over dit hoved, så du ikke bliver våd. På denne måde når du tørskoet frem til dit mål.
tilføjet af

Den hidtil dummeste.

Er du ved at løbe tør for blot en lille smule logik?
tilføjet af

2 dage tilbage

Passer ikke altid, hvis du skal for langt kan du risikere at pisse i bukserne. det kan hænde at rende ned i skoene.
Desuden kan det jo ikke lade sig gøre at gå tørskoet ude i regnen, skoene vil da altid blive våde. Men du havde vel tænkt dig at fise rundt i entreen og skrige:" Se mor, kom nu og se mor jeg bliver slet ikke våd" - - jeg ved sgu ikke hvorfor, men jeg kommer pludselig til at tænke på Frank Burns (fra Mash), hvis ikke lige det var fordi du lyder, Gud bedre det, endnu mere åndsvag, ville jeg tro det var dig der var indeni ham.
tilføjet af

Du kunne

da skrive om ting man faktisk fik noget ud af.. Det der er jo ikke engang sjovt 😕
tilføjet af

rettelse

ikke nødvendigvis tørskoet, men havde du skrevet tørhåret havde du haft ret.
Så det var uviisdomsord du der kom med
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.