6tilføjet af

Cybercity 2048/256

Spørgsmål/kommentar:
Jeg har netop skiftet fra tiscali med en 512/128 opkobling til cybercity's 2048/128.
Mit STORE problem består i at alm. surfing faktisk er blevet langsommere med en 4 gange så hurtig forbindelse.
F.eks. når jeg før trykkede på et link fra en given side - loadede den den nye side med det samme, og herefter hentede den grafik o.s.v ned.
Med denne nye cybercity forbindelse, sker der det at når jeg trykker på linket - går der helt op til 4 sek. før den nye side åbnes. Herefter hentes sidens indhold.(hvilket går hurtigt nok)
Faktisk vil jeg mene at min nye \"hurtigere\" forbindelse, opleves langsommere end tiscali\'s 512/128 !

Er der noget jeg kan gøre?
tilføjet af

hm ja

hmm mon ikke du skal kigge i din opsætning på routeren.
du kan evnt smide info om routeren men helst ikke din ipå adresse eller mac adresse så kan det være jeg kan hjælpe dig du kan evnt smide en pm i gouryella@sol.dk da jeg er uddanet indenfor netværk og OS
tilføjet af

support

Nu spørger jeg muligvis dumt, men har du kontaktet deres support. Muligvis er der nogle indstillinger du skal have ændret, som de kan hjælpe dig med. Vi har samme forbindelse derhjemme og har ingen problemer med at den føles langsom
tilføjet af

Cybercity kundeservice goddag ;)

Hej ;)
Det lyder rigtig ærgerligt - har du prøvet at teste din linie her: http://www.internetkvalitetsguide.dk/
Ellers synes jeg at du skal ringe til vores support på 70101109 og spørge.
Med venlig hilsen
Én i kundeservice :)
tilføjet af

WOW

Det kan man sgu kalde kundeservice. :-)
"Hotline" selv på debat-forum!
Ja, jeg har kontaktet kundeservice med samme problemstilling som her - Har dog ikke fået svar endnu. Men det kommer nok...
Selve downloaden fejler intet (Henter 10 MB på ca. 45 sek)
Det eneste der "driller" og irriterer, er den tøven der opstår når jeg henter en ny side. ( den fryser ca. 3-4 sek)
Ang. selve router-opsætningen: Den har jeg ikke set på endnu...
Jeg er positiv over for t høre,at andre der har samme forbindelse ikke oplever de samme problemer.
Dermed ligger fejlen nok på min side, og kan så forhåbenligt rettes.
Tak for svar.
tilføjet af

hvad hvis du skriver noget andet

hvis du skriver ip adr. hvad så
prøv dette
http://129.142.12.59/kls
hvad så
tilføjet af

det er fordi!!!

At Cybercity Låner linien hos andre!!!!
Du køber og får 1/4 alt efter hvor mange der er på linien!!!! enkelt ikke ?????
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.