4tilføjet af

Chat med Nemborg for "kun" 300 kr

Nemborg du skriver i dit indlæg længere nede at det er gratis de første 2 måneder, hvorfor er det så lige man skal indbetale for et års "medlemsskab" kr 300,-❓Og hvad er det PRÆCIST man får for sine penge udover adgang til et chatrum(du garanterer jo ikke noget) Jeg mangler også dine alm forretningsbetingeler som skal være tilstede ved et sådant onlinesalg.
tilføjet af

Dette er

i opstart fase, men trods det, blevet en stor succes, så derfor er det en nødvendighed for Helle, at tage dette gebyr...
Dette tager meget af Helle´s tid og det er et must, for at det skal blive ved med, at kunne løbe rundt, da der også er udgifter forbundet med det for Helle, ifht. at kunne få et sådan forum til, at køre perfekt...

Har man interesse i at deltage i dette forum, ser jeg det ikke som en udgift, at skulle give 25,- kr om måneden, ikke mere end at købe et fast magasin én gang om måneden...

MvH Mummi
tilføjet af

er du blevet

En af Helles reklamesælgere? Det er jo ikke 25 kr pr mnd det koster næeh nej det koster kr 300,- fordi man SKAL betale for et år, også hvis man kun gerne vil prøve at kigge med en enkelt gang. Jeg kalder det virkelig plattenslageri.
tilføjet af

Nej tak...

Dette vil jeg gerne se mig frabedt, at blive kaldt...
Jeg har svaret på et andet indlæg, og ligger link til dig her..
MvH Mummi
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=10&conference=275&posting=327420
tilføjet af

Læs igen tak......

Kære Skeptiker.
Øhh, jeg forstår ikke dit spørgsmål.....
Jeg har nævnt på siden, at chatten og deltagelse er gratis til d. 1/10 2005. Herefter koster det 300 kr. årligt. Prøv at regne det ud i en timeløn!
Gå venligst ind og læs igen.......
Jeg garanterer ikke noget nej, men prøv en sitting i stedet, så skal du få......
Ellers......hvis du kigger under donations siden, er du velkommen til at donere et beløb, der vil fritage mig fra at blive nødsaget til at tage betaling for det arbejde jeg elsker og som er mit kald.
Desværre ser min situation sådan ud, at jeg er eneforsørger til 3 børn og derfor bliver nødt til at have nogle penge i kassen!
Ifgl min revisor og min bankrådgiver, er det jeg har gang i her helt legalt.....
Kærligst
Helle Nemborg
www.helle-nemborg.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.