3tilføjet af

Brugt sporty familiebil til 150000?

Hejsa
Jeg har fået en sjat tilovers efter skat og en del overarbejde og vil nu spendere penge på bil igen efter nogle hårde "tørkeår" uden bil.
Hvis det stod til mig alene, skulle det være en toptunet diesel sportsbil med rigtig bundtræk i og så nogle ordentlige B&O højttalere der kunne vrinske Beethoven ud mens jeg fór derudaf med 250km/t auf der Autobahn 😃
Hvis det stod til kammerherreinden, skulle det være en kedelig fornuftig miljørigtig kasserolle med børnevenlig baggagerum undsoweiter.
Nu vil jeg ikke komme med et bud på forhånd, hvilken bil ville DU synes [vi] skulle vælge?
tilføjet af

Ford Focus 1.8 TDCi st.car

Hey
Jeg har selv en ikke-stationcar version af ovenstående, men jeg kan love dig for, at bundtrækket ikke forsvinder med model station-car. Lejede selv en 1,6 diesel stationcar version i 2006 og der er masser af køreglæde i den. Også selvom familien skal med 🙂
Og ovenstående kan du få forholdsvist ny og med forholdsvist få km for noget under 150000kr.
tilføjet af

Seat altea

Sådan en vil jeg have hvis jeg vandt 5 rigtige + tillægstal i Lotto.
...og hvis jeg vandt den store gevindst sådan en her:
http://bilmagasinet.dk/article/27447
tilføjet af

Sikke en drøm du har - men ikke penge nok

Du får ikke ret meget toptunet diesel sportsbil med rigtig bundtræk i og så nogle ordentlige B&O højttalere.
Og det kan da godt være du syntes en økonomisk bil er kedelig. Men har du børn, så er det nok praktisk at du har plads nok i bilen. Og med de stigende afgifter, så vil du måske syntes godt om en bil der køre laaaaaangt på literen.
Men OK - se hvad du kan finde af toptunet diselsviner for 150.000. Det er nok ikke en særligt ny model.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.