35tilføjet af

bravo tours dårlig service

Vi føler os taget i r.... af Bravo Tours. Vi har desværre rejst med dem 4 gange siden 1999, og sidst i juli 2009. Det gør vi ikke mere! 1. gang betalte vi ekstra for at sidde forrest i brede sæder på flyet, dog var ikke alle sæder optaget, så der blev sendt en del børn op i sæderne så de ruskede ryglænene og støjede! 2. gang betalte vi ekstra for havudsigt som andre gæster ikke betalte for. 3. gang boede vi ufatteligt dårligt trods Bravo Tours anbefaling og poolen kunne vi ikke benytte fordi en lokal skole havde aftale med hotellet om at eleverne måtte benytte poolen, så alle betalende gæster måtte forlade stedet. Guiderne tog sig også rigtig godt betalt for at aflevere penge overført fra DK, via rejsebureauet! 4. gang betalte vi ca 3000,00 mere end øvrige gæster på samme hotel, et hotel som vi havde betalt for all.incl. Drinks var fortyndet, kaffen var kold, elevatoren duede ikke og værelset blev ikke rengjort, personalet var overhovedet ikke servicemindet. På kontoret i Herning sagde de, at vi havde bestilt så sent (en uge før) at vi skulle pr. automatik betale mere, og i øvrigt var de glade for at tage den pris (10040,00 for en uge i Tunesien). Så vi rejser ALDRIG mere med Bravo Tours. Der findes heldigvis andre rejseselskaber, som vi også har prøvet uden at vi har følt os røvrendt!
tilføjet af

stakkels jer

lyder som rigtig dårlige oplevelser - men superfedt i har givet selskabet flere chancer så det ikke var et enletstående tilfælde af dårlig service
jeg har det lige på samme måde med spies - som jeg valgte at bruge selvom de var dyrere for jeg havde kun hørt godt om dem da vi skulle til bulgarien . jeg kan kun sige aldrig mere Spies !!!!
jeg synes generelt at rejseselskaberne glemmer at vi alle ser frem til disse få uger om året hvor vi endelig kan slappe af med familien - vi vælger en dyr rejse og glæder os til at få det indfriet , når man så oplever hvad i og mange andre oplever , føler man hele rejsen har været spildt .
nu må rejsebranchen simpelthen tage sig sammen - ellers må de boycottes til de lærer det !!!!
tilføjet af

Det.

Er tit en chance man tager, når man prøver de forskellige rejsebureauer, i 60 erne var der de 2 store Tjærerborg og Spies og et par stykker mere, det var som regel i orden, man fik hvad man betalte for, plus som regel lidt mere, i 68 fløj vi til Mallorca, med propel DC 7 med Spies, det tog 5 timer, og bakken med maden sad man med på skødet, en drink dengang på hotellet kostede 25 PTAS, det var ingen herregård, men det er med bureauer, som med vejret i april, man først bagefter hvordan det blev. Men ellers Spies rejs og vær glad. Y viva espanol.
tilføjet af

book selv

Mon ikke I skulle prøve at booke selv. dels er der penge at spare, og så får man det hotel man vil have, og det flyselskab man vil benytte.
tilføjet af

trist

Trist at I har haft sådan nogle dårlige oplevelser.
Jeg har også rejst med Bravo Tours en del gange. Og jeg må sige at jeg har aldrig været andet end tilfreds!... Jeg synes så heller ikke at man kan give bravo Tours skylden for at kaffen er kold, en elevator ikke virker, at der på flyet er børn der larmer osv.. Hvad angår prisen så svinger priserne jo hele tiden. De falder og stiger i takt med hvor lang tid der er til man skal afsted.
tilføjet af

ja men sådan er det !

Har rejst med Bravo tours flere gange, men altid været godt tilfreds. Ja vi er en af dem der kun har betalt halv pris eller mindre for vores rejser hos Bravo tours, seks' 17 dage til Tunis alt inklusive for 1700kr pr. næse,og det er ikke 10 år siden, men sidste år ! og når kaffen blev kold bad vi bare om en varm kop/kande og straks fik vi den, at børn ikke opfører sig ordentlig er nok mere forældrene og ikke Bravo tours, men på flyet er da stewarder og stewardesser som man kan bede om at få børnene til st være mere roligt eller måske bare en kort snak med forældrene❓At poolen ikke kan benyttes og defekt elevator skal Bravo tours sørge for kommer i orden, hvad sagde rejselederne til jer om det❓ ellers er i berettiget til at få penge retur, husk der er klagenævn for charterrejser, Rejsens pris er vel den som i havde aftalt før i købte og betalte, at overføre penge skal i da bruge jeres bank til og ikke Bravo tours, vi rejser igen den 13. i denne måned til Azorerne for 2500,00 incl. morgenmad, forudbestilt sæde ud og hjem , værelse med havudsigt samt transfer fra lufthavn til hotel t/r.
tilføjet af

tak for rådet.

Jeg havde tænkt på at tage til Tyrkiet med Bravo Tours. det kan jeg se at det skal man ikke gøre havde hørt dårligt om BRAVO TOURS. Det vil jeg give videre til alle jeg kender at De skal tage et andet Rejse Selvskab. Tak for tippet. Til Lillevogse
tilføjet af

bravo tours (bravo)

Lige et lille pip fra et par meget tilfredse bravo tours rejsende,
Vi har rejst til tunesien både på langtidsferie og en enkelt uge med bravo tours, vi har måske ikke altid været helt tilfredse med betjeningen, men vi må sige at guiderne på stedet altid har fået rettet problemerne omgående, Vi rejser til Tunesien med bravo tours igen i år, denne gang 7 uger og vi glæder os ( 7 uger med all. inc. for kun 7500 kr) pr person.
tilføjet af

altid tilfreds

Jeg kan slet ikke kende, disse kedlige ting fra Bravo Tours, har altid været godt tilfreds, har der evt været noget på hotellerne, er det bare og sige det, ellers er man jo selv skyld i at det ikke laves om, men generalt kan der vel siges både godt og ondt mod alle rejseselskaber nu til dags, med den konkurrence imellem sig vil der jo ind i mellem være en smutter
tilføjet af

Tilfreds med Bravo Tours

Var på Secilien med den første hold dernede med Bravo, og der må jeg sige at guiderne klarede de startproblemer der var til UG. De gjorde alt hvad de kunne for at det blev en god oplevelse for os. Så det er ikke sidste gang jeg tager med Bravo.🙂
tilføjet af

svar til lille vovse

Jeg mener ikke Bravo er et dårlig selskab men der er altid nogen der regner med at få mer end de betaler for vi har rejs med selskabet flere gange og altid fået en god service
tilføjet af

Guiden.

Vi har rejst med en del rejseselskaber, men aldrig har vi mødt så kedelig, sur en guide. Hun var ovehovedet ikke til nogen hjælp. Men rejser du kun derned for at ligge i solen og ikke have kontakt med guiden så er det nok ok. Men da vi skulle være der i 14 dage, ville vi også gerne ud og se lidt. Vi har rejs med Bravo Tours før, men nu er det slut. Der findes andre at bestille rejser hos.
tilføjet af

tilfreds

Hej. Os et stort pip fra os - vi har rejst adskillige gange med Bravo Tours, og det har altid været i orden både med hensyn til guide, mad, hotel og fly.
Vi har prøvet at bestille 3 dage før, alt var også i orden her.
tilføjet af

søster

så må i lige hilse min søster. Tessa er guide for bravo tours og bor i tunesien :-)
tilføjet af

bravo tours

Har rejst flere gange med bravo tours, har ikke haft grund til at klage. De er til at snakke med. Jeg tror som person også man skal høre og ikke selv kører sig selv op. Så rejs i trygt med bravo tours.🙂
tilføjet af

Bravo Tours

Jeg kan godt føle med jer, men vi har rejst med Bravo Tous 3 gange (canaria øerne). Disse gange har vi kun fået en fantastist service, altid et godt inkvarteringssted, søde og venlige guider, præcise fly.
Så vi vil godt tage Bravo Tours i forsvar, som et selskab vi til enhver tid ikke ville være bekymret ved at rejse med.
tilføjet af

Bravo Tours

Det I beskriver kan jo ikke kun være Bravo Tours skyld.... Mht. flysæderne, så er det her flyselskabet man skal klage til. Men man kan jo ikke selv bestemme om man vil sidde ved siden af en stor mand eller børn osv. Der skal være plads til alle. Mht. udsigten, som I betalte for, så kan det jo være at de andre gæster også har betalt ekstra, men hvor det var inkluderet i deres pris, så de har givet mere for selve rejsen. ELLER det kan være at hotellet ikke havde flere ledige værelser, så det var nødsaget til at sende de andre gæster på et værelse med havudsigt - Her har Bravo Tours nok heller ikke haft så meget indflydelse. Mht. poolen - så er det selvfølgelig lidt dårligt, men det kan vel ikke have været hele dagen alle dage der var optaget... Igen, så burde det være hotellet, man skulle klage til... mht. det 4. og sidste - så Kan Bravo Tours jo ikke gøre for at personalet ikke var servicemindet og at elevatoren ikke duede og at kaffen var kold - og det er rigtig nok at rejser nogle gange bliver dyrere jo længere tid man venter med at bestille. Syntes det er synd at I udelukker Bravo Tours pga. ting, som ligger udenfor deres inflydelse - det hele er jo ikke rejsebureauets skyld...
tilføjet af

Jamen...

Hvordan kan det hele være bureauets skyld - det knokler for at finde den bedste rejse, men får alligevel en sviner af utilfredse kunder, selvom det ikke er bureauets skyld... De sælger fly og hotel, men det kan lige så godt være flyselskabets eller hotellets skyld...
tilføjet af

Ja, NEMLIG

Super svar
tilføjet af

bravo tours tunesien

Var på lang-tidsferie mad BRAVO TOURS 7uger PÅ HOTEL ROYAL BEACH okt-dec 2009 All incl.Kr 7.500
Rigtigt godt ophold meget dygtige og engagerede guider der virkelig kendte land og befolkning
Rigtig godt ophold til prisen🙂
tilføjet af

Altid tilfreds

Må lige tilsluttes os, alle jer der tilfredse med Bravo Tour's.Har rejst adskillige gange med Bravo, og har aldrig haft nogen grund til at indvende noget mod selskabet, hvorfor skulle vi også det, da vi rejser på ferie for at slappe af, og ikke for at finde ting som man kan surmule over, og derved ha' en dårlig ferieoplevelse. Sidste år i August bestilte vi en tur til Tyrkiet,( 2 dage før afrejse ), kom til Hotel Ambassador 4* i Kemer på All. Inkl. for 2698,00 pr. snude, den bedste ferie nogensinde, godt Hotel uden elevator, så den kunne jo ikke gå i stykker, varm kaffe som blev serveret i baren hele dagen, morgenmad og 2 gange buffet + kaffebord om eftermiddagen, hvad mere kan man forlange, 50 m. til hotellets egen strand, hvis turister "larmede" for meget ved poolen,utroligt sødt personale, og ikke mindst Lasse, en frisk guide fra Bravo Tour's. Kan varmt anbefales, hvis man har haft en dårlig oplevelse med Bravo, man skal godt nok være kræsen, hvis man kan finde noget dårligt at sige om denne destination. Tak Bravo for mange gode oplevelser, og til alle jer ferie glade turister, det kan være vi ses i på Hotel Ambassador i Kemer Tyrkiet til sommer[s]
tilføjet af

Alanya

Tag I ganske roligt til Alanya og Marmeris eller Side med Bravo tours . Vi harr været der snart tyve gange. Og Bravo Tours er klart det bedste selskab at rejse med.
tilføjet af

Bravo Tours er blandt de bedste

Vi har rejst med Bravo Tours og mange andre selskaber. Bravo Tours vil vi gerne bruge. Har ikke haft dårlige oplevelser, har rejst med dem ca. 7 gange.
tilføjet af

bravo tours er de bedste.

Har rejst mindst 10 gange med bravo tours,vi har altid været tilfreds, og fået en god service,der kan være en enkelt kikset guide, som måske har en dårlig dag,de skal også sta model til meget, der er også sure turister.Vi bestiller igen når spoarebøssen er fyldt op.
tilføjet af

trist oplevelse

Jeg har også rejst med Bravo tours mange gange, og har været meget tilfreds med dem. Indtil denne gang, de første mange gange, har jeg ikke haft brug for hjælp, og så vil jeg sige at de er rigtig gode at rejse med. Men denne gang, blev min kæreste alvorligt syg hjemme i Danmark, og jeg ville rigtig gerne hjem før tid, og det tilbud mit rejseforsikring kom med, kunne jeg simpelthen ikke overskue.(mange skift). Så jeg var sikker på Bravo tour kunne hjælpe mig, det eneste de gjorde var at se om der var nogen sæder i deres egne fly hjem, og det ringede de tilbage og fortalte der ikke var...Det var den service, alle dansker på hotellet var noget fortørnede over den manglende service når man virkelig har brug for dem. Så når uheldet er ude, er servicen hos dem ikke eksisterende.
tilføjet af

Bravo Tours - stærke teams

Kære Lille Vovse
Tror du selv på at et rejseselskab gør alt hvad de kan for at du ikke skal komme mere ??
Du har trods alt rejst med dem 4 gange, det siger da mere om dem end dine holdninger.
1.
De fleste fly der flyves med idag er Primera - og der er ikke bredere sæder forrest der kan tilkøbes!
faktisk er det da et af de mest elendige steder i et fly -da du har alt toilet trafik lige op i hovedet.
- og så er der børn, hvis du ikke kan klare støjende børn, skal du blive hjemme - det er da ikke Bravo´s skyld
2.
Når du køber havudsigt er du garanteret det - hermed ikke sagt at andre gæster ikke kan få det,
og det er iøvrigt hotellet der kun 4 timer før ankomst skal fordele alle gæster og du fik din havudsigt!!
3.
Din oplevelse med poolen er uholdbar - men der er jo også en grund til at rejseselskaber skifter deres hoteller
ud løbende, når de bl.a. ikke lever op til gæsternes forventning. Det er en træls oplevelse men jeg er sikker
på at det måske var en enkelt dag det drejer sig og så måske et par timer.
4.
Bestiller du din rejse til katalogpris i god tid betaler du prisen minus de rabatter du som regel kan få ved at
bestille inden for et givent tidspunkt. Der er altid de gæster som tager en afbudsrejse eller blot rejser i sidste minut.
Det er jo meget naturlig at selskabet sætter priserne ned for at kunne fylde deres fly - det gør de alle - og næste
gang skal du jo bare vente med at bestille familliens juleferie til 2 dage før - så er i heldige hvis alle kommer med.
Det med tynd kaffe osv. er jo ikke rejseselskabets skyld, det er hotellet som skal have disse ting kastet i hovedet.
Men igen så er der jo en grund til at nogle hoteller skiftes ud løbende, og All inclusive konceptet er jo relativ nyt
og derfor har jeg oplevet en del lande hvor standarden er lavere - derfor skal man ikke sammenligne.
Nyd nu da din ferie i stedet for at brokke dig over de små ting, tænk i stedet på alle de mennesker der forsøger at
gøre din ferie så behagelig som mulig. Du er i et andet land når du rejser ud, de har en anden måde/tempo at gøre tingene på.
Hvis i er 4 afsted på ferie og ganger det med en gennemsnitlig pris på 5-6000,- kr med All inclusive, så må det da ikke
være fedt at bruge ugen på at brokke sig, når du nu er der - så start med at holde din ferie - og tag evt. problemer
undervejs - der findes som regel en løsning på alt. 🙂
tilføjet af

så er verden da også gået under...

Hej.
Når jeg læser jeres, undres jeg over, at I vælger Bravo Tours 4 gange, når I er så utilfredse... jeg undrer mig samtidig over, at I gider at blive ved med at betale for ekstra services, når I tidligere har konstateret, at I ikke har fået nok ud af det ift. gæster, som betaler alm. takst. Hvorfor så bestille disse ekstra services - måske for at få en forhåndsgaranti for, at I f.eks. får havudsigt? (de øvrige gæster på tur nummer 2 har jo først vidst, at de ville få havudsigt, da de fik værelset tildelt...)
På den 3. tur har Bravo Tours har formentlig ikke haft indflydelse på de aftaler, som hotellet har haft med lokale skoler - lyder i øvrigt utroligt, hvis hotellet havde skoleelever rendende hele dagen - mon ikke bare, det var en enkelt eller to timer pr. dag?
Endelig tror jeg det er ret almindeligt, at man riskerer at betale overpris, hvis man først bestiller i sidste øjeblik. På rejsemarkedet reguleres priserne af udbud og efterspørgsel - og nogengange kan man være heldig, at finde en billig rejse. Andre gange er det bare hundedyrt - og så må man jo overveje, om man er villig til at betale det, som det koster. Personligt havde jeg aldrig givet 10040 kr. ( pr. person?) for en uge i Tunesien.
tilføjet af

flot service

Hej.
Umiddelbart synes jeg, at det var en fin service, som Bravo Tours ydede. Det er jo ikke Bravo Tours, som havde ansvaret for at få dig hjem i den givne situation - med din rejseforsikring. Derfor var det flot, at de undersøgte, om de havde ledige pladser på egne fly (går ud fra, at de ville have tilbudt dig flysædet gratis).
naturligvis kunne de have hjulpet dig med at finde en plads på et rutefly mod at du selv betalte turen/fik din rejseforsikring til det. Men spurgte du specifik efter den form for hjælp - eller bad du dem bare om at finde et tidligere fly hjem?
tilføjet af

god behandling

Vi har rejst med Bravo mange gange og har altid fået en god behandling.
Der findes desv. ALTID nogen der er utilfreds,med det ene og så det andet .Nyd dog jeres ferie i stedet for at lede efter utilfredshed .
tilføjet af

uha uha

jeg tænker bare sådan lidt i mit stille sind
jeg har rejst med bravo og andre selskaber
så hvis man virkelig skal pive
så skal i sku prøve tyrkieteksperten
og så kan det nok være at de små problemmer med bravo kan smiles ad
tilføjet af

Kender det alt for godt

Vi har også lige været en tur på Rhodos med Bravo Tours, og det var på et hotel der overhovedet ikke kunne leve op til den 3+ standard som de havde tildelt den.
Alt var bare ikke i orden, og Bravo Tours ignorerede de 100 - 120 gæster der klagede.
Jeg har skrevet et indlæg om det her - http://brianbrandt.dk/bravo-tours-rhodos-1053.htm - Ferie du VIL hjem fra..
tilføjet af

Ingen havudsigt...

Tja. Vi ville ned i varmen her i julen (2010) så vi valgte Hurghada. Hotel Le Pacha. Vi ringe til Bravo Tours i Herning d.3-9 2010 for at være sikker på at få et godt værelse. Vi bestilte en junior suite med havudsigt. Vi bestilte 1 ugs og betalte 13500 kr for det... Da vi så endelig. ankom til hotellet d 24-12. og tjeckede ind på vores værelse. var de ikke noget havudsigt. men pool udsigt. Da vi kom hjem mailet jeg til Bravo Tours ang. problemet. Vi modtog et brev fra dem hvor der bla. stod. ( Hotellet beklager at de har lavet en fejl og givet jer dette ( suite mod poolen ) i stedet for en længere nede mod vandet.. osv. Det er desvære ikke muligt for os ( bravo t) at gøre noget ved det nu, da i er kommet hjem.) Vi snakkede en del med at andet par. som havde bestilt deres rejse 14 før jul. de skulle afsted i 2 uger de betalte 9800 kr. Og gæt hvad... De havde den skønneste lejlighed med Havudsigt.... Det ville sørme have være flot af b.t hvis de havde accepteret deres fejl og refuderet noget af rejsen.... SÅ ALRIG MERE BRAVO T. 🙁
tilføjet af

Fra en tidligere guide

Prøv at sætte dig i guidens sted...
Jeg har selv været guide. Heldigvis er der rigtig mange søde og flinke mennesker, som er med til at gøre livet som guide dejligt. En dansk guide får 5-6000 kr. om måneden - ja - ikke mere end det. En typisk arbejdsuge er vel på 50-70 timer, vel at mærke på alle tider af døgnet, når man tænker på lufthavnstransfers, aftenudflugter, vagttelefoner mm.
Lige så vel som herhjemme, kan der i udlandet opstå situationer, som ikke stemmer overens med ens forventninger - og det er DER hele humlen er. Det handler om at afstemme forventninger. Når sådan en situation opstår, om det så handler om et værelse der ikke er rent, en kaffe der er kold, eller andet - så er det yderst vigtigt, at man lige prøver at holde hovedet koldt, og tænke lidt logisk, før man straks river fat i en guide, og brokker sig - eller ydermere, brokker sig offenligt.
Hvis jeg som guide hørte en gæst fortælle, at de havde haft problemer, som de så selv havde løst, ville det være med til at gøre min dag god :)
Men selvfølgelig er der en grund til at guiderne er på destinationerne. De skal skabe tryghed for de gæster, som af den ene eller anden grund ikke ønsker at rejse på egen hånd. Jeg er helt sikker på, at størstedelen af de mennesker, der arbejder som guider, vitterligt ønsker, at yde en god service til alle gæster.
Jeg husker selv, at vi altid talte om, at visse uger var bedre end andre. Simpelthen fordi, at nogle gæster var sødere end andre. Sjovt nok, var det også disse gæster, der havde givet os mest ros, og lovet, at de ville komme igen. Det er simpel socialpsykologi. Vær mod andre som du vil, at andre skal være imod dig. Det virker!
Når man som et ungt mennesker (hvem gider og kan ellers leve for 5000 kr./mnd.) tager sydpå for en sæson som guide, så er det også meget overvældende, pludselig at skulle have styr på +10 hoteller, og flere hundrede nye mennesker hver uge. Det er utrolig let at miste overblikket, selvom man hele tiden prøver at være med, og stå der med sit guide-smil! 😉
Hvad vil jeg så med dette? Prøv nu at nyde ferien. Afstem forventninger til rejsen, og lad for alt i verden være med, at FORESTILLE dig hvordan der er på destinationen. Det kan ingen vide, med mindre man har været der før. Prøv at være venlige ved guiderne, så lover jeg dig, at de skal gøre alt for at hjælper dig med eventuelle problemer - også uden at tonen bliver hård.
Sidst skal jeg selvfølgelig nævne, at der som alle andre steder i verden findes mennesker (guider) som ikke passer ind i deres job, og som måske har valgt det af forkerte grunde. Og - nå ja - så kan alle jo have en dårlig dag. Da jeg var underhodningsguide på Kreta forstuvede jeg foden, og fik at vide, at hvis ikke den helede hurtigt nok, så var der ikke mere job til mig. Samtidig var min far blevet alvorligt syg hjemme i DK, så jeg valgte at tage hjem. Svært at underholde nogle i den sindstilstand ;)
God ferie!
tilføjet af

Bravo Tours¨s dårlige service

I er desværre ikke de eneste, der er blevet snydt af Bravo Tours. Vi var 2 vennepar der sammen bestildte en rejse til Kreta med all inklusiv i sensommeren 2010.
Vi havde bestildt 2 stk. etværelses lejligheder, men da vi ankom til hotellet havde de givet os en toværelses studiolejlighed. Da vi er 4 voksne mennesker ville vi naturligvis ikke bo i samme lejlighed. Guiderne påstod at det var det vi havde bestildt, for to gange et værelse var lig med en toværelses. Da alle etværelses lejligheder var optaget, var vi nødt til at betale fuld pris for en ekstra lejlighed ( ca. 3000 kr ), hvis vi ikke ville bo 4 mand i samme lejlighed med et badeværelse. Maden var for i øvrigt kold hver dag, så det var dejligt at komme hjem til vores egne varme kødgryder.
Jeg bestiller fremover kun til den eller de personer, som jeg har lyst til at dele seng med.
tilføjet af

Bravo Tours¨s dårlige service

Jeg og min mand har rejst meget gennem årene og gør det stadig. vi har rejst med forskellige selskaber og været på flere rundrejser.
Vi synes utrolig godt om Bravo Tours, har været på rundrejse med dem, alt fungrede perfekt,
et selskab vi kun kan anbefale.
tilføjet af

vi har rejst mange gange med bravo

Vi føler os taget i r.... af Bravo Tours. Vi har desværre rejst med dem 4 gange siden 1999, og sidst i juli 2009. Det gør vi ikke mere! 1. gang betalte vi ekstra for at sidde forrest i brede sæder på flyet, dog var ikke alle sæder optaget, så der blev sendt en del børn op i sæderne så de ruskede ryglænene og støjede! 2. gang betalte vi ekstra for havudsigt som andre gæster ikke betalte for. 3. gang boede vi ufatteligt dårligt trods Bravo Tours anbefaling og poolen kunne vi ikke benytte fordi en lokal skole havde aftale med hotellet om at eleverne måtte benytte poolen, så alle betalende gæster måtte forlade stedet. Guiderne tog sig også rigtig godt betalt for at aflevere penge overført fra DK, via rejsebureauet! 4. gang betalte vi ca 3000,00 mere end øvrige gæster på samme hotel, et hotel som vi havde betalt for all.incl. Drinks var fortyndet, kaffen var kold, elevatoren duede ikke og værelset blev ikke rengjort, personalet var overhovedet ikke servicemindet. På kontoret i Herning sagde de, at vi havde bestilt så sent (en uge før) at vi skulle pr. automatik betale mere, og i øvrigt var de glade for at tage den pris (10040,00 for en uge i Tunesien). Så vi rejser ALDRIG mere med Bravo Tours. Der findes heldigvis andre rejseselskaber, som vi også har prøvet uden at vi har følt os røvrendt!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.