Baby kørt over af tog...
http://politiken.tv/bagsidentv/desjove/article810586.ece
Men heldigvis en solstrålehistorie [s] [s] [s]
Men heldigvis en solstrålehistorie [s] [s] [s]
| "Sol Over Gudhjem" ..: |
| Finsk flæskebrød? |
| Hvordan kan man have patent på 'Jensen'? |
| Fadøl til fest |
| Jeg er dødtræt-af allergi-HJÆLP |
| drukspillet fuck dig |
| Indvandre, nu er det nok |