5tilføjet af

Ang. ævl af lady 1234-2 om danske mænd

Har prøvet et par mænd af forskellige verdensdele og synes dog helt afgjort at det var hårdest at "fange" sig en dansk mand.
Jeg synes helt bestemt at de mænd jeg omgår til daglig er nogen spændende mennesker at tale med.
Det med sex er min erfaring så kun begrænset til en mand.... :-)
Så kære danske mand, lade nu lady1234-2 finde sig en neger i Afrika Når hun så ikke gøre som der bliver sagt eller hendes præsentation i sengen eller på bambusmåtten er utilfredsstillende, bliver hun serveret som aftensmad. Så er asiaterne forskånet og vi andre er fri at høre på sådan en pose bullsh..
tilføjet af

det var den søster solidaritet

som er ikke eksisterende i Danmark..
Nu ved du hvorfor der hverken er ligestilling eller ligeløn..
hvis du altså kan fatte pointen.
tilføjet af

jeg

får lige så meget løn som mine mandelig arbejdskolleger, og jeg er oveni ikke engang dansker.
Tror du der virkelig at jeg vil acceptere mindre i løn for det sammen stykke arbejde???
Jo, du må godt kalde mig søster solidaritet, fordi hvis jeg har fundet ud af noget her i landet, så er det at mange danske kvinder bare brokker sig.
Jeg har arbejdet sammen med kvinder, og det eneste de gjort var at brokke sig over penge, deres mænd, svigermødre, børn, chefen, lønnen osv, men ændrer noget på situationen gad de ikke.
Nu arbejder jeg sammen med en masse mænd (det var så en tilfalde) og er fri for at høre på brokkeri 8 timer i døgn. Jeg skal ikke stå model til pms-humørsvingninger af mine kolleger og der er ingen der ligger mærk til hvis jeg har den sammen bluse to gang på i en måned.
Jeg er både ligestillet og ligelønnet...............
tilføjet af

Som sagt - tråden er afsluttet

Kvinder, når kvinder er værst!!!
Jeg har ikke ændret mening. Til dig, som har startet denne nye tråd, så sku du nok have startet en tråd uden reference til mig. Selvom du ikke er dansk - så ved du åbentbart alt om "hønsegården". Udover tror jeg, at du er fake og pærerdansk!!!
Til alle andre - jeg håber ikke, at I lader jer provokerer! Mit indlæg var min mening - og måske et lillet vink til danske mænd. Og debaten herom - er SLUT (i hvert fald for mig)
tilføjet af

Jaja,

når der blev sagt noget som ikke er lige til at modargumentere så bliver debatten afsluttet.
Hvor kommer du så fra? Du kan der ikke være pæredansk, når du ikke kan stave dig til "debatten". Forresten er jeg fra Tyskland
tilføjet af

Tysk er vi begge

men, jeg er bedre til at sætte kommaer end dig!!! Selvom du sikkert er en mand, lider du da vist af PMS.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.