3tilføjet af

AKUT bolignød - par med sød lille vovse, 1/11 eller før

Hej Alle!
Vi søger:
Lejlighed på min 40 m2. Husleje på max 6000 inkl alt. Adgang til internet og tv. Gode transport muligheder til Virum og København.
Vi håber meget der er nogen der kan hjælpe os. Vi bor i øjeblikket i en lejlighed i Charlottenlund på 34 m2 der er alt for dyr og vi har derfor opsagt den pr. 1/11-07, men har aftalt med udlejer at hvis vi finder noget før vil de gerne udleje til nye lejere før.
Vi har siden vi flyttede hertil fra Jylland forsøgt at finde noget nyt men det er undertiden ikke så let endda. Det største problem er nok at vi har en sød lille hund, desværre er det bare ikke tilladt ret mange steder at holde hund! Vores hund er en lille race - en blandingsrace på 1 1/2 år, en hanhund, meget stille og rolig, og i særdeleshed renlig, han har aldrig tisset inde og det selvom det er en hund vi har adopteret fra et internat i Grækenland. Vi har faktisk ikke haft problemer af nogen art med ham. Han hverken bider i karmene, kradser på dørenen osv. Naboerne har også fortalt os at de ikke kan forstå at der bor en hund ved siden af dem da de aldrig hører ham gø eller sige det mindste kvæk når vi ikke er hjemme.
Om os:
Jeg selv er 20 år og skal starte på skolen for pyskomotorik hvor jeg skal læse til afspændingspædagog. Min kæreste er 21 og skal læse biblioteks- og informationsvidenskab. Vi er begge ikke-rygere og som typer vil jeg sige vi begge er meget stille og rolige mennsker.
NB vi søger ikke andelsboliger.
Skriv eller ring endelig hvis du kan hjælpe os!!
Mvh Sofie Bjerre og Jakob Mikkelsen
sofie_bj@sol.dk
tilføjet af

Hvorfor...

Hvorfor skriver I her? Hvorfor kigger I ikke på nettet? Man kan oprette profiler, modtage mails når der kommer nye boliger osv.
Men størst chance er der når I selv aktivt gør noget. Kig i lokalaviserne, opslag i supermarkedet, hold øje med skilte der annoncerer ledige lejligheder.
Et godt link:
http://www.bolig-guide.dk/lejebolig/
tilføjet af

At ligge det ud her...

skader vel heller ikke?
Det er med at bruge de muligheder der er.
tilføjet af

jeg har

et lækket hus med en mindre have...
Huset er på 130m2 og i meget pæn stand. Huset indeholder 3 værelser på hver ca. 12 m2 og nyt spisekøkken og bad fra 2003 dejlig soveværelse med udgang til have. Et lille gæstetoilet og en 20m2 baggang fra 70'erne. Stuen er meget lys og rummelig med udgang til en god terresse. haven er helt lukket og ugenert fra vejen.
Huslejen er 5000 med varme, el betales ved siden af (på ca. 750 pr. md. ved en normal familie)
Desværre ligget dette i jylland... men det er tomt hvis i har lyst til at flytte....
Her er lidt at tænke over i weekenden.
Jeg kan tilbyde et taxa job hvis det kan hjælpe lidt.
TAXA
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.