11tilføjet af

82.000- gange om året

Bliver DU registret, om man kan kalde det overvågning eller ej, men jeg syndtes VKO har givet usa ret meget magt i Danmark, 82.000- gange kontrolerer de dig, nu taler vi om CIA, FBI, PET, FET, alle har fået ubegrænst magt til at undersøge dig og din økonomi af VKO.
Det går ufatteligt godt i Danmark, syndtes i ikke?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
PSs:. var det kun Grundloven, eller var der noget andet der også blev brudt.
tilføjet af

Ja, så sig ikke hun ikke må tage på ferie

Det er lilleLenes værk. Det husker du vel nok. Ligesom Camilla Broe sagen. Aftalen var lavet mellem Fogh og Bush, men hun havde ikke behøvet skubbe så meget på, for at få den sag prøvet og samtidig holdt den uden for Højesteret.
Lad hende bare blive ved med at holde ferie
tilføjet af

game over

Jeg glæder mig til Lene kommer hjem, hun har endnu et vigtigt job at gøre færdigt..
Nemlig at køre de konservastive helt i sænk, og sikre VK det endelige nederlag.
Hurra for Lene 🙂
tilføjet af

Helt klart

Selv indlæg på SOL debat bliver overvåget, og stavefejl registreret.
Du er i risiko gruppen.....
Hvorfor er S og SF ikke imod?
tilføjet af

Nu du er inde på det.

Så kan det ikke andet end undre mig, at Camilla ikke kunne få sin sag for Højesteret, hun havde "meget dyre" "advokater" til at kæmpe for sig, men jeg kunne der imod godt selv uden advokat få lov til at få min sag imod tryg for Højesteret.
Er jeg "dygtigre" end en advokat, eller var der virkeligt tale om en "studehandel", hvor Camilla var ofret, grisen der bare kunne slagtes, og hvem er det så lige der har ondt i "enden" over "helle torn i røven", og hende`s underlige forklaringer.
Men så er vi vel tilbage til noget jeg skrev tidligre om "politikker", lyver de, eller taler de bare mod bedre vidne, og nu taler jeg om dem alle.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Ja !, ser du, det ved jeg

Overhovedet ikke.
Men er det ikke uhyggeligt, 82.000- gange bliver man registreret, både på nettet, mobilen, kontokortet, Osv.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Gid vide om hun er en hemmelig spion.

Der er udsendt af socialdemokraterene😮 for at smadre VKO inde fra😃, for så er hun jo dygtig😉.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det er fint, når man er fejlfri og samvittigheden

er i orden, som den er hos mig.
tilføjet af

Fejlfri?, HA HA den var god kan du

Komme med flere vits, det kan da godt være at DU er fejlfri, men hvad gør det, når systemet laver fejl, og henretter de fejlfriè, nå!, så det gør de ikke?, så syndtes jeg du skal tage en tur til maribo, og tale med en dame der!, hun sælger Bla., kjoler, hun blev Pga overvågning stemplet som terroist af CIA, FBI, PET, FET.
Så længe et system laver fejl, så længe må det ikke havde den magt, der var engang en der sagde, "med en stor magt følger der et stort ansvar", og det har de vist glemt, det tager kun 1- sekundt, så er du stemplet som terroist, men det tager et helt liv at blive renset i det samme system som stemplede dig.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

fupnørder !

hvad med arbejdsløsheden . .❓forureningen ??
hvad med alle de sociale og miljømæssige problemer; burde de ikke hvis de er så gode, kvalificerede og samfundsbeskyttende, overvåge og forbedre de forhold . .❓
de mest fjollede ved sådan overvågning er at skatteborgerne betaler gildet og de mange arbejdstimer !
At overvågning så vel tilsigter at forhindre forbrydelser er en ting, men ved en strafbeskatning af alle dømte, ville der nok komme en besparende
kriminalitetens polvending af format?
tilføjet af

Terrorpakken

Den blev gennemført i 2002 med truslen om terror i Danmark som begrundelse. Tidligere PET-chef Bonnichsen sagde dengang, at der ikke var noget behov for pakken, fordi der kunne skaffes dommerkendelser til de nødvendige aflytninger - på basis af en konkret mistanke.
Desværre var der bred tilslutning i folketinget, måske som efterdønninger efter al-Qaeda-angrebene på USA i september 2001.
Måske var det værd at overveje, hvad alle de registreringer siden 2007, hvor loven blev sat i værk, faktisk er brugt til.
Der er registreret 82.000 poster om HVER dansker for HVERT år siden dengang.
Der er foretaget ca. 130 forespørgsler IALT siden dengang.
Hvad er forespørgslerne brugt til - antiterror ?
Nej da, bandekriminalitet.
Begynder det monstro at ligne en forskel mellem formål og brug ?
Endog Amnesty International har Danmark med i oversigten over lande, der bryder menneskerettighederne på den konto.
tilføjet af

det er bare

for meget, denne Christa burde have en million erstatning, det er godt de passer på, men Amerikanere er sku et folkefærd for sig, de skulle have et skud hagl i R.... for den opførsel de der har udvist, ellers får vi vel snart en 11 september igen, hvid de bliver ved på den måde[:*(]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.