12tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Det antages at 600.000 mennesker vil se "Versus" i aften ! Beskæmmende for vort samfund at man kan underholde så mange med så meget plat underholdning !

Jeg vil gøre mit til at det kun bliver 599.999 som ser tåbelige kappedyster hvor udfaldet er komplet ligegyldigt, men sikkert planlagt på forhånd (for underholdningens skyld)
Jeg er ked af at skulle betale licens til sådan en gang tom fjernsyn !
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Hvad er du glad for at betale licens til?
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Hvad jeg gerne vil betale til, ændre vel ikke på at DR bruger en bunke penge på fuldstændig ligegyldig TV !
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Nej hvor stille på debatten, er de begyndt at kæmpe om hvem der kan hurtigst kan stoppe 5 kg. brunkagedej op i røven på en død gris ??? 😃
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Tak, madudsendelser er der rigeligt af.

Nej hvor stille på debatten, er de begyndt at kæmpe om hvem der kan hurtigst kan stoppe 5 kg. brunkagedej op i røven på en død gris ??? 😃
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Bare fordi du syntes det er ligegyldigt betyder jo ikke andre alle mulige andre er enige. Jeg er sikker på der er noget du kan lide og se som andre så også vil syntes var åndsvagt.
Dr og deres arbejder er og apelere til den danske befolkning så der er noget til alle. Det betyder at der også skal være tv programmer som dette.
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Noget til alle ??? Er det ikke sådan at det koster ganske meget at lave disse "Børnetimer"
Det er fordelingen jeg er ude efter:
Med få undtagelser falder alle programmer i nogle få kasser:
fælles for dem er - hvem er bedst, kommer først ect.
og så handler de om mad, gamle ting, huse, andre mennesker, ect .... gæt gæt vind vind -
Mennesker ser vel det de sender !
BRØD og SKUESPIL !!!!!!!!
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Hej, de programmer som helst ser får mere ud af kassen.
Deres opgave er og have noget for alle, nærmest uanset hvor lille puplikum end er.
tilføjet af

Et fair spørgsmål

I den henseende er det vel også meget rimeligt så at spørge, hvad det er for programmer du gerne vil se - det er vel ikke helt ligegyldigt - når du nu siger der er for meget af det og det - og det og det er spild af penge.
hvad ville du så gerne have for pengene??
Men tænker du ikke selv over din egen profil så også. Når kun 2 ud af 42 har liket din profil - eller ca. 5% - kunne det så ikke også være fordi debatørerne ikke synes om dine indlæg -lige så lidt som du synes om DR.
Og som du gerne ville være fri for at betale licens - tja - så er spørgsmålet hvad andre debatører helst ville min dine indlæg .... men blot en tanke :-)
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Børnetime.
Omkostninger.
Jo det er ganske dyrt.
For år siden, da der stadig kørte Bamse og Kylle på dr1, og der samtidig var noget ballade med store omkostninger til et eller andet sports (GAB!) event, kom det frem at et enkelt afsnit af Bamse og Kylle kostede 750000.
Det er trekvart million, for max 30 minutters tv.
Intet under at licensen er så høj, at der er så mange genudsendelser, og at polikerne gør alt de kan for at tvangsindlægge samtlige borgere i Danmark til licenstvangen.
tilføjet af

Det var da hyggeligt

Jeg så det sammen med mine gamle kammersjukker, Stærkodder og Gamle Ole. Vi delte et par flasker god calvados og nogle dyre cigarer. Det var da både folkeligt og DANSK!
Kærlig hilsen Albert Johansen
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

Jeg vil da hellere se alle de åndssvage discipliner de viser i "versus", end jeg vil se Paradise, Bigbrother, Natholdet(med ligegyldige filmklip) eller alt det snot de viser med Linda P. og hendes veninde...
Faktisk blev jeg lidt misundelig på Oscar der ku løse en rubics cube på under et halvt minut... 😃 Og så kan det være lidt af et pust at se nogen interessere sig for andet en bare computer og Iphones... 😉
MEN...jeg savner sgu nogle flere komedie-serier a la Lærkevej...
tilføjet af

600.000 mennesker kan vel ikke tage fejl ?

ja jeg vil da også hellere ha en spand lort i hovedet en 2 spande lort i hovedet -----
Men det betyder da ikke at jeg er glad for en spand lort i hovedet !
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.