3tilføjet af

5000 kroner for kørekort? - Eksperternes køreskole

Hej alle bil elsker!
Min lillebror skal til at tage sit kørekort, og han er overbevist om at eksperternes køreskole er det rette sted. Det siges at lovpakken kun koster 4999 kroner hos dem. Undskyld mig, men det lyder jo totalt latterligt og naivt. Jeg nægter at tro på, at det kun koster 5000 kroner, at tage sit kørekort. For næsten alle andre steder, varierer lovpakken imellem 8.000-10.000 kroner.
PLEASE, sig i har nogle oplysninger som i vil dele med os, der kan fortælle om jeg har ret i han ikke skal starte der, eller om han har ret i at de ikke tager røven på ham!!
tilføjet af

Tjae, bedøm selv....

tilføjet af

Nej

er man bum så betaten man
sååånt er livet
tilføjet af

Ikke så dårlig oplevlese

Mig og fire venner startede hos eksperternes til bil kørekort til de samme 5000 kr som du nævner, denne pris gjaldt dog kun 2 af os da vi allerede havde førstehjælpskursus og ikke behøvede at tage det hos dem, de andre tog pakken med førstehjælpskurset med i prisen. De fleste af os bestod første gang og har ikke oplevet nogle problemer med skolen overhovedet (1 af vennerne er ordblind og dumpede til teoriprøven den første gang). Undervisningen foregik på computer så man kan få undervisning når man vil, hvilket var en stor fordel da vores skoleskema skifter hver uge.
Vi var også usikre med at vælge skolen men tog chancen, og jeg tror at skolen har strammet op efter at de har fået så dårlige anmeldelser i 2008-2009.
Så ingen problemer herfra ;-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.