15tilføjet af

2900 Happiness - karakter: 03

I må altså meget pardon, men "2900 Happiness" fra TV3, er nok det dårligste dansk tv nogensinde produceret. Skuespillerne er mekaniske, og lyder som om de står og læser deres linjer op ved en telepromter. Det er godt nok oplæsning for nogle dyre reklamekroner. Yderligere synes jeg, at plottet primært henvender sig til de små (de unge), der er simpelthen ikke nok bid i. Er der nogen, der påstår at der er, så gør man samtidig også nar af det voksne publikum. Jeg blev også bekræftet i bussen den anden dag, da en gruppe teenagetøser fra Fyn (ikke en dag over 12), diskuterede "hvoooor meget de bare skulle se" 2900 Happiness i aften.. LOL!
Kan det blive til mere end 03?
Sørens
tilføjet af

Ja de

Spiller helt utrolig dårligt, Den eneste der spiller godt er Mercedes, de andre er til en størelse 23 i sko... Peter Reihard, får alligevel prisen for dårligst skuespil her..
tilføjet af

Sofie Lassen-Kahlke

Er jeg så den eneste der er træt af overeksponerede Sofie Lassen-Kahlke? Hun er så sød så jeg får huller i tænderne hver gang jeg nævner hendes navn.. Når hun så endelig skal have lidt kant og være sur går hendes skingre stemme igennem marv og ben. Blandt andet derfor jeg har boykottet Regnar Graasten film, manden (mis)bruger de samme skuespillere gang på gang. Nææ du så stik mig hellere en Sidse Babett Knudsen film;o)
tilføjet af

det kan blive ringere endnu

robinson!
tilføjet af

OK??? Mecedes, dårligste skuespiller af alle

OK, synes ellers hun er midtpunktet for absolut dårlig skuespile. Hun er helt igennem 00, både hvad angår plot og skuespillerpræstationer. Hun bærer teleprompten i panden simpelthen. Det her set borte fra hendes ulidelige karakter. Hvem kan dog holde til så meget kvalmt på en gang?!
Sørens
tilføjet af

Næææh...

2900 Happiness er, desværre, ikke det dårligste danske tv nogensinde. Tv3 havde for en årrække siden en anden egenproduktion, der hed Hvide Løgne. Den var mindst ligeså dårlig.
tilføjet af

hehe

Ja det siger bare lidt om kvalitet i helhed...Telepromten?? Hva er det??
tilføjet af

Ja hvide løgne

Var faktisk tanden værre, det har du fuldkommen ret i, selvom det næsten er svært a lave værre tv....
Det ku være man skulle sætte sig i tv branchen... Hva siger i, de damer og herre, sku vi lave en serie i 560 afsnit.... Vi skal bruge 2 til a ryste palme træer, en svømmehal, og nogen der gider gå i bikini, og så lige en mand der kan gentage sig selv mange gange... På...?????
tilføjet af

Det er en...

En skærm, der viser hvad der skal siges i hvilken tempo. Den er meget typisk brugt i tv-udsendelser for studieværter, men også i forbindelse med taler, bruger man ene telepromter. Og jeg har altså 2900 skuespillerne beskyldt for at bruge samme redskab. Prøv en gang kun at lytte til et afsnit. Det er supermekanisk, helt uden skuespillertalenter.
Sørens
tilføjet af

Den serie er lavet!!

Er lavet.. Baywatch!
tilføjet af

ok tak

Ja det med mekanisk vil jeg lige tjekke. Men dårligt skuespil kan vi ku være enige om.... Det er sgu da herligt at vi i det 21. århundrede, med alverdens stunts, grafik osv, stadig kan præsterer der bliver spillet a helveds til =O) Go aften
tilføjet af

Så høj en karakter?

Jeg ville have givet dem minus 12!
Men dog alligevel bedre end den hedengangne "Hvide løgne". Den var simpelthen bunden.
tilføjet af

Det er et rality show - ikke en tv-serie.

Der er altså himmelvid forskel.
tilføjet af

hmm

happiness ??? hmmmmm???? jeg hoba de kommer nyt skuespiller til deb film.
de heletid desammen .ta jer sammen
tilføjet af

Til grin!

I er sku sjove at høre på, mange af jer.
Så fordi i ikke lige bryder jer om den slags fjernsyn er det simpelthen så amatøragtisgt og skuespillerne spiller dårligt og bla bla bla.. zzzz...
Og så er der sateme også nogen der kan få sig selv til at kritisere Hvide Løgne og kalde DET for dårligt, kedeligt og hva i ellers har i jeres ordforråd.
Det er to kæmpe succerer som har/havde ekstremt mange fans. Men så er der lige nogen få anderledes typer som ikke kan li hva andre kan li og det SKAL resten af danmark jo høre på. Virkeligt interessant at høre om en eller anden forvirret lille drengs negative tanker.
Men, der skal jo være haters før der ka være players.
tilføjet af

btw

"Jeg blev også bekræftet i bussen den anden dag, da en gruppe teenagetøser fra Fyn (ikke en dag over 12), diskuterede "hvoooor meget de bare skulle se" 2900 Happiness i aften.. LOL!"
Dette siger da en del mere om dig end om nogen anden
Jeg ved godt at det er ret anonymt herinde, men at nogen kan få sig selv til at gøre sig så meget til grin som OP gør her er mig en gåde.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.