13tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

for hver dansk familie. Beregningerne er lavet af finansministeret.
Familierne må spørge sig selv. Har vi råd til at stemme rødt.
Oven i det får vi en statsminiter, hvis familie vil gøre alt, hvad der er i deres magt for ikke at betale skat til det danske samfund. Mon ikke danskerne spørger sig selv, hvorfor de skal ribbes i skat, når statsministeren vil gøre alt for ikke at betale noget til statskassen. Jeg tror, også danskerne kan finde ud af at fifle med skatten og alle har jo set, at man bare skal spille ufattelig dum, når man bliver taget i skattesnyderi ligesom skatteålen.
Stem rødt hvis du har kr. 27.500 ekstra. Det rødt og det er dyrt. Ligesom Guccitasker også er dyre.
tilføjet af

En fejl kr 2,7 millioner pr Dansker

Den Blå blok har lige indrømmet at det er en regnefejl (igen) ..det rigtige tal er 2,7 millioner pr dansker inklusiv de nyfødte kongelige. Den Blå blok beklager som sædvanlig ;-)og det vil ikke ske igen.
tilføjet af

I bedste fald kun kr. 20.500

dyrere for en familie om året med rød politik.
Økonomer, der har gennemgået Fair Løsning har peget på, at den mest sikre finansiering i planen er stigningerne i skatter og afgifter.
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/214987/27500_kroner_dominerer_valgkampens_slutspil.html
tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

Men mangler Lars Lykke ikke at fortælle, hvilke beløb der indgår i beregningen og hvor de forventer at folk bor. Der er helt sikkert forskel på, hvor folk bor Jylland eller Hovedstaden.
Hvis Lars forventer, at vi skal tro på hans skræmme kampagne, bør han vise en opstilling.
Det kunne f.eks. være:
- Afgifter på usunde førevarer - KR. xxx,-
- Afgifter på cigaretter - KR. xxx,- ( og så er det ikke alle der ryger )
- Betalingsring 2 x 11.000 hvis begge arbejder i København og bor i Hovedstadsområdet.
- Forhøjede boligudgifter pga. ekstra skat eller rentestigning KR. xxx,-
- Øvrige afgifter KR. xxx,-
Ekstraudgifter ialt KR. 27.500,-
Det kan da ikke være så vanskeligt, selvom Lars Løkke er tal-blind! 😃
Uden en fornuftig forklaring - vil jeg kalde det løgn og skræmme kampagne. [:X]
---
for hver dansk familie. Beregningerne er lavet af finansministeret.
Familierne må spørge sig selv. Har vi råd til at stemme rødt.
Oven i det får vi en statsminiter, hvis familie vil gøre alt, hvad der er i deres magt for ikke at betale skat til det danske samfund. Mon ikke danskerne spørger sig selv, hvorfor de skal ribbes i skat, når statsministeren vil gøre alt for ikke at betale noget til statskassen. Jeg tror, også danskerne kan finde ud af at fifle med skatten og alle har jo set, at man bare skal spille ufattelig dum, når man bliver taget i skattesnyderi ligesom skatteålen.
Stem rødt hvis du har kr. 27.500 ekstra. Det rødt og det er dyrt. Ligesom Guccitasker også er dyre.
tilføjet af

Misbrug af ministeriets ansatte til blå valgkamp

for hver dansk familie. Beregningerne er lavet af finansministeret.
Familierne må spørge sig selv. Har vi råd til at stemme rødt.
Oven i det får vi en statsminiter, hvis familie vil gøre alt, hvad der er i deres magt for ikke at betale skat til det danske samfund. Mon ikke danskerne spørger sig selv, hvorfor de skal ribbes i skat, når statsministeren vil gøre alt for ikke at betale noget til statskassen. Jeg tror, også danskerne kan finde ud af at fifle med skatten og alle har jo set, at man bare skal spille ufattelig dum, når man bliver taget i skattesnyderi ligesom skatteålen.
Stem rødt hvis du har kr. 27.500 ekstra. Det rødt og det er dyrt. Ligesom Guccitasker også er dyre.

[:|]
tilføjet af

Ja, men du får mere kulturberigelse

med de åbne grænser og øget kontanthjælp.
tilføjet af

Nemlig

Der skabes også en masse nye stillinger.
Nye jobs i fængslerne, i institutionerne, i domstolene, på socialkontorerne etc. etc!
Samtidig er der blevet behov for utallige nye privatskoler.

Ja, vi kan jo nok roligt antage, at for hver to indvandrere og efterkommere fra den tredje verden, skabes der arbejde til mindst en dansker. D.v.s. at danskere kommer i ”meningsfyldt” arbejde p.g.a. indvandringen fra Afrika og den muslimske verden.
Alt dette betyder, at VI HELT KAN AFSKAFFE ARBEJDSLØSHEDEN OG DET MESTE AF BUDGETUNDERSKUDDET, hvis vi åbner grænserne for 400.000 flere afrikanere og muslimer. Så hvad venter vi på?
Det er en ren win/win situation!
tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

27.500 Det har jeg ikke engang før Skat. Hvad så ?
Bliver jeg så smidt ud af landet ?
tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

Hvis du bor i provinsen, kommer du ikke til at betale de mange penge for at krydse betalingsringen omkring København.
Men VKo skal nok finde på andre afgifter 😃
--
27.500 Det har jeg ikke engang før Skat. Hvad så ?
Bliver jeg så smidt ud af landet ?
tilføjet af

Svineri

Venstre påstår, at Fair Forandring er et stykke blankt papir, og det har de så regnet på.

[img]http://hexchen02.heimat.eu/Smiley-big_rofl.gif[/img]
tilføjet af

Svineri

Venstre påstår, at Fair Forandring er et stykke blankt papir, og det har de så regnet på.

[img]http://hexchen02.heimat.eu/Smiley-big_rofl.gif[/img]

Men på den anden side, så siger Helle jo også, efter at have regnet på sin skattesag, at der er ikke noget at komme efter, og hvor har hun dog hugget den fra. 😃
tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

Ja. Det hjælper vel heller ikke at blive smidt ud af landet. Som etnisk Dansker, så får jeg vel ikke hjemrejse-støtte.
Kan man søge U-landshjælp, hvis man bor i U-landsdanmark ?
Eller skal man bare dø af sult, og se positivt på, at der i det mindste er nogen der får lidt i Afrika ?
tilføjet af

27.500 dyrere med rød politik

Jeg tror ikke på Løkkes beregning med de kr. 27.500,-. Han er desperat efter stemmer og kommer nu med denne melding kort før lukketid.
Jeg vil hellere arbejde lidt længere tid her og nu, fremfor en afskaffelse af efterlønnen. En i dag 20-årig smed skal jo arbejde til han bliver 73-74 år, hvis blå blok vinder valget. Det er jo helt ude i hampen og ikke realistisk.
tilføjet af

De 27,500 kr. må så bare skrabe os til. Let nok.

Vi får da mere kulturberigelse.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.