8tilføjet af

27.000 narkomaner i Danmark.

De skal nu have et værested. Det skal godt nok være en stor bygning, hvis de skal kunne være der alle sammen på en gang.
tilføjet af

Men nu da udlændinge har fået "tilbudt"

hjemrejsepenge, så er Brøndby strand ledig.😉
tilføjet af

narkomaner

lad dem dog dø!!! de har selv valgt at tage det lort!!!!🙁
tilføjet af

Send dem til Flakfortet.

Send dem afsted til Flakfortet,der skulle nok være plads til de fleste,ellers må resten sendes til øen Anholt.
Det er noget svært at føle med den slags mennesker,da de selv har valgt at tage det skidt,trods for de er blevet advaret nok om det.
Enhver ved da hvad det kan føre til at tage narko,så ingen medenlidenhed med dem.
tilføjet af

alle narkomaner bliver obduseret

de bliver allesammen åbnet efter døden, så man kan vurdere deres organer, derefter bliver de fleste brændt sammen, da det er sjældent familien vil betale for en begravelse.
kilde sundhed.dk
tilføjet af

er du ikke en

anelse ubarmhjertig,jeg mener ligefrem at de alle skulle dø? Hvad med at sende dem på afvænning til de er ude af deres misbrug og bagefter kan de arbejde på en gård og få masser af frisk luft?
tilføjet af

fordomme

tror du virkelig selv de ønsker et liv afhængig af stoffer, starten var det sikkert sjovt, men nå man bliver fanget af afhængigheden er det ikke sjov længere....

du skriver lad dem dø...det kunne være din bror der blev narkoman, alle er potetielle narkomaner...alle... tænk på hvad folk ellers er afhængige af ... magt...sex....shopping
du har en ondsindet holdning, men måske du ikke tænker dig om.....det er osse svært hvis ens inteligens er underudviklet,,,,undskyld hvis jeg sårer dig
tilføjet af

misbrug

mange lever med misbrug og passer deres jobs fint,,,har selv prøvet det i mange år....om det så er hash, dope eller alkohol du er afhængig af kan det lade sige gøre....jeg tror de fleste narkomaner vil sidde og nydederes sus hjemme, hvis de kunne vælge,,,,,jeg syntes det skulle lovliggøres....lad staten tjenne en narko afgift....det ville ændre meget,,, stoppe kriminalitet og narko pushere...giv narkomaner deres stoffer og lad demarbnejde 5 timer hver dag,,, istedet for at nogen skaffer deres penge via kriminalitet , bedragri, og belastning af deres familie medlemmer,,,,osv...
jeg har altid selv finansieret mit heroin, via lovligt arbejde,,,,,pånær de gange jeg har små pushet....heldigvis har jeg bevaret min etik og moral, men det har været spild af penge og helbred og folks u-accept....og kan kun fraråde folk at tage stoffer, ja selv rygning af smøger,,,hold jer fra det, det er ikke det værd...
spis sundt, tag en uddanelse og find en at elske, det er meget bedre....ha det godt 🙂
tilføjet af

Heroin

Jeg leder efter en narkoman som der er afhængig af heroin.
Jeg laver research og vil meget gerne i kontakt med en, der rent faktisk ved noget konkret om emnet. Tænker ikke på statistikker og fagudtryk, men hvilke følelser der strømmer igennem én, hvilke tanker og hvordan ens verdenssyn bliver når man er på heroin!
Håber der er nogen de rhar lyst til at dele det med mig. Vi kan evt. skrive over mail, men tjekker op herinde om der er nogen der er interesserede.
Venlig Hilsen Eva
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.