6tilføjet af

150 kr til et godt formål

tænk engang for bare 150 kr kan DU få indflydelse og støtte DF - 150 kr er ikke mere end 5 pakker cigaretter. For danmarks og dine børn og børnebørns skyld - støt op bag df.
tilføjet af

nej tak...

De penge må de sgu skaffe et andet sted end ved mig...
tilføjet af

nej tak

der er ingen der kommer og hjælper mig hvis jeg har problemer, hvorfor skulle jeg så hjælpe dem.
tilføjet af

go ide

jamen jeg har lige været inde på nettet for at finde ud af hvor man kan blive medlem - jeg tror faktisk at mange gerne vil give et bidrag til et godt formål.
tilføjet af

Køb hellere en Lottokupon...

...der er større chance for gevinst.
tilføjet af

hvad får man mon?

Jeg er vist ikke helt med,hvad er det som du mener at man får for sine 150kr?man kan vist få mere fornuftige emner at støtte,idet DF jo ikke lige frem er i nød,de tjener dog mere end jeg,og de vil ikke støtte mig?jeg mener,jeg kæmper dog for de svage i samfundet,protestere mod urimlig behandling i det danske socialvæsen det koster,kan du tro. Mest menneskelige resurser men alligevel
tilføjet af

Ja mormor

jeg hjælper sandelig også de svage her i vores samfund, derfor giver jeg heller aldrig penge til alle de forskellige indsamlinger, tænk, jeg ville være så ked af det, hvis jeg havde givet pengene til foreksempel Pakistand, men nu kan jeg klappe i mine små hænder, at de da ikke har brugt mine penge til at købe det danske flag, for så at brænde det. ALDRIG
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.