17tilføjet af

11/9- 01 Fup eller Fakta ?

tilføjet af

fup

læs illuminati
tilføjet af

Der er nok

ingen tvivl om at det er fakta, men om det så er Osama Bin Laden der står bag er en anden sag.
Personligt tror jeg det er Isreal der står bag, da de er dem der har fået mest ud af angrebet. De har fået vendt folks øjne væk fra dem selv og rettet blikket mod muslimerne.
Man kan spørge sig selv om hvor meget muslimerne har fået ud af angrebet.. De er lagt for had af en hel verden. Og deres fhende nummer 1 og 2 har begge fået stor opbakning i deres kamp mod terror..
tilføjet af

Det da fup

Man kan jo slet ikke bygge så højt!
tilføjet af

Bygge så højt ?

Mener du med det ??
WTC er virkelig så højt og tvillingene tårnene med.. har selv været der ovre og set dem...
tilføjet af

Fakta er ...

Fakta er, at det er Al Qaeda, som står bag. Der er tons vis af beviser, plus at Osama bin Laden selv har erkendt sig skyldig i at planlægge angrebet.
Så drop de konspirationsteorier, i det mindste for ofrenes og de pårørendes skyld.
tilføjet af

bla bla-bomber inside

tilføjet af

Bedrag

Det var bare en kulisse
tilføjet af

sjov tanke..

Så mener du vel også at det er israelere som løber rundt og sprænger dem selv og en masse civile i luften rundt om i verden, for det får muslimer jo altså heller ikke alverden ud af...
At kalde 11/9 for en konspiration er så dumt, og så meget at gribe efter halmstrå, at folk virkeligt mangler en hobby at gå op i.
Husk på at kedsomhed er roden til alt ondt..
tilføjet af

Det var som s......

det er da det første jeg nogenside har set fra dig der minder om tankevirksomhed.
Tillykke. Hvad er der gået galt? Har du bare fået det bedre - måske ligefrem fået f.....
tilføjet af

ofrene??

fordi det for en gangs skyld er amerikanere? slap af!!! 3000 er på den konto en fis i en hornlygte.
tilføjet af

Er du dum?

???
tilføjet af

Skam dig!

Man kan nemt konstatere, at du lider af mangel på medfølelse for andre mennesker.
Mere end 3.000 uskyldige mennesker døde den dag, og mange tusinde flere sidder nu, og mangler enten en far, mor, bror, søster, søn, datter eller ven. De var ofre for en terrorhandling, og det kan du ikke benægte ... med mindre du er temmelig kynisk og ond. At de var amerikanere, gør det ikke mindre tragisk, end hvis de var danskere, argentinere, japanere, kenyanere eller libanesere. Hvis du mener, at amerikanske liv er mindre værd end andre, så er du ikke meget bedre end nazisterne.
Jeg skammer mig over, at du er dansker.
P.S. det er ikke første gang, at mange amerikanere dør pga. terror, så lad venligst være med at bruge udtrykket: "for en gangs skyld".
tilføjet af

Tag dig dog sammen!

Tror du også på Julemanden, Tandfeen og lille Ole med paraplyen? Man skal være mere end almindelig naiv, hvis man forfalder til at tro på den slags nonsens af konspirationsteorier. Prøv da for Helvede at være lidt rationel.
tilføjet af

Er der det?

Vis os "bare" det ene ton af beviser.
At der er en der kalder sig "Osama bin Laden", påtager sig skylden, beviser ingenting. Det peger mest i retning af at manden arbejder for CIA ...
Og hvad med din egen konspirationsteori om 19 arabere der besejrer USAs luftvåben og alle sikkerhedstjenester - og "tvinger" USA og resten af verden ud i "krigen mod terror".
Jeg ved ikke hvorfor du vil blande ofrenes og de pårørendes skyld ind i din undersøgelse.
Til din orientering er der særdeles mange pårørende der vil have en ny og uafhængig undersøgelse.
tilføjet af

mafia og stasi eksisterer...

ikke heller...
det er kun konspirations teori..
tilføjet af

Ja ok lidt dum

er jeg vel, men det var ment som en joke!
tilføjet af

osama CIA laden

og har du ikke set FAHRENHEIT 11/9???
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.