13tilføjet af

100% Gratis

Hvis det lyster så tilbydes der et 100% gratis dating / socialt site her, med ubegrænset plads, og båndbrede, sitet er helt nyt :)
Besøg Edenseng Her
Håber nogen vil syntes om den.
tilføjet af

REKLAME !!

Ikke tilladt her på siden ifølge reglerne [!]
tilføjet af

Fuppe - knyt!

Lad dog damen tale og vis dig fra din lidt mere galante side... ka do føl maj?

vh. Ammefaderen
tilføjet af

100% Gratis REKLAME

Hvis du vil reklamere for et eller andet, skal du kontakte sol-redaktionen.
Det er noget griseri, at lægge reklamer ind, som man ikke har betalt for.
Mega
tilføjet af

100% Gratis

man kan høre ekkoet derinde.
ps. reklame
pps. grimt layout!
tilføjet af

100% Gratis

Jeg hører også ek..ekk..ekkoet 😉
tilføjet af

100% Gratis Hmmm

Ikke så smart sikkerhed, at vise fult navn og by på en person.
Så sørg til den enkelte der melder sig der. Skriv et kedeligt efternavn og en nærliggende by.
Så er det omgået.
Når du mødes med en fra sitet så kan du jo altid der vælge at melde navn og by ud. Men vent til du har set vedkommende an. Man aner ikke hvad/hvem der snuser rundt på nettet med for meget tid.
tilføjet af

100% Gratis Hmmm

Det er jeg helt enig i. Man ved aldrig om det er slimede typer som Charlee!!!
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

pas på...

...at du ikke bliver modded!
tilføjet af

100% Gratis

hm, jeg er blevet helt i tvivl om det rent faktisk er en chat eller om det bare er et billede, der skulle forestille en chat. hvis du kommer ind kan vi få en hyggesludder ;)
ps. når man simulerer ekkoet på skrift, plejer man så ikke at gentage den sidste del af ordet?
tilføjet af

100% Gratis

Ja misundelse er en grim ting🙂Nu handler det ikke om reklame, for der er ingen fortjeneste i den side overhovedet, den er 100% gratis, så hvad skulle reklame hjælpe? den er stillet op til frit brug, og hvis man ikke gider fyre 349,- af på dating dk fx, så er det jo godt der er et alternativ, som fx edenseng.com
Det er faktisk grimt at tage betaling for dating og sociale sites, som er fyldt med teenagere der ødelægger det hele for andre! Men sådan er det, det sted mennesker er mest højrøvet er over internettet, og så i virkeligheden i det virkelige liv er det blot en flok smålige tabere :D.
Admin må fjerne indlæget om nødvendigt, men reklame var ikke meningen overhovedet. Blot for at være flink og venlig.
tilføjet af

100% Gratis Hmmm

Ikke så smart sikkerhed, at vise fult navn og by på en person.
Så sørg til den enkelte der melder sig der. Skriv et kedeligt efternavn og en nærliggende by.
Så er det omgået.
Når du mødes med en fra sitet så kan du jo altid der vælge at melde navn og by ud. Men vent til du har set vedkommende an. Man aner ikke hvad/hvem der snuser rundt på nettet med for meget tid.

Har du tænkt over at der findes felter der kaldes valgfri, og en funktion der hedder konto indstillinger og skjul min adresse?. og en yderligere indstilling der hedder Hvem må se hvad -> offenligt, venner, privat? ej men det kunne være en god ting at undersøge tingene først ikk?
tilføjet af

Brug det som konstruktiv kritik

Det er nok ikke alle der er lige så kyniske/mistroiske som jeg.
Som regl er det dem der ser mindst problem med at andre kan se deres oplysninger der er nemmest at narre.
Jeg synes det e ren god ide, men den der sikkerhed er ret vigitg når vi snakker folks navene(som for nogens vedkommende kan være nemme at genkende, Fetterlein eksempelvis)
og så er det så ikke rigtig sjovt at enten der er nogen der laver sjov med en at man er på sådan et site.
Eller værre endnu, udnytter dem på den ene eller anden måde der kan være ubehagelig for en.
Det er derfor de fleste sites at man bruger et bruger.
Du bliver nød til at gå ud fra at den sidste idiot ikke er født enndnu og at der er faktisk folk der giver deres pinkode fra sig.
Hermed forståes at de kan udnyttes.
Så set i det bakspejel er det ikke fedt at ens navn/by vises. Hvis man er uvidende om at de kan misbruges og derfor ikke tager forholdsregler.
Du er nok nød til at bruge dette som konstruktiv kritik. Det kommer du længst med.
Specielt hvis der var noget du ikke selv havde tænkt på.
Iøvrigt kan det være en god i de at beskytte dit firma-navn/hjemmesidens navn(copyright).
For hvis det kommer op og køre. Og en anden siger haps og beskytter det i hans/hendes navn.
Skal du igennem advokater(skide dyrt) og måske retten for at få det igen.
Husk at betale for domænenavnet for lige så snart du ikke betaler eller glemmer. Så opsiges kontrakten og en anden kan købe det.
Derfor kan det også være en god ide at beskytte navnet med copyright, så er det sværere at tage fra dig.
tilføjet af

pas på...

Jeg forventer faktisk at hele tråden bliver fjernet, når moderator får tid. Det er jo helt tydeligt en reklame.
MVH
Megaprofilos
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.