7tilføjet af

Volvo 544/Mekaniker/Reservedele

Hej!
Er der "nogen" der kender en person som har forstand på gamle biler-eller en mekaniker som kan/vil hjælpe mig af og til med min Volvo 544? Bilen er i god stand,men der er nogle ting jeg gerne vil have hjælp til.Bla.udskiftning af udstødningsrør eller dele af det måske er det lydpotten-kan også være en utæthed hmm!Også lidt andre småting!En jeg kan henvende mig til når der er noget jeg behøver hjælp til.Forøvrigt er det ene hængsel på bagklappen knækket (metaltræthed) kan det laves/svejses? Eller hvor kan jeg købe et tilsvarende er der en venlig person der ved dette og kan hjælpe❓På forhånd Tak..
Helst i Københavnsområdet..
Mvh
7-tal
tilføjet af

meld dig ind

tilføjet af

Et forsøg værd?

I "gamle dage" (80'erne? start-90'erne?) var der noget i Avedøre gamle landsby (ca. i vest-enden af Kettevej, måske på Storegade). Måske hed det Avedøre Auto. Prøv.
tilføjet af

Her er noget for dig...

tilføjet af

Tak til Åge..

Jeg undersøger sagen Åge tak for anbefalingen :-)
tilføjet af

Tak.. :-)

Tak til Amazone's mand har skrevet til det sted du anbefalede..
Spændt på hvad svaret blir' :)
Mvh 7-tal 🙂
tilføjet af

mekaniker

Hej hves du stadi mangler dele til din volvo PV 544 så har jeg et lager af 544 dele 😉
tilføjet af

Jeg mangler dele til 544

Hej mekaniker.
Jeg mangler døre, venstre forskærm, og frontplade til min volvo 544. Ligger du inde med nogle af disse dele?
Mvh Mikkel
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.