6tilføjet af

valget 2007 - nogle for nok problemer med ord for ord

http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/Det+ny+folketing.htm
Blandt flere politikere, som lover og hvad gør de det stik modsatte.
Ny a. = ren skuespil, der er intet i dette parti, nasser k. taler med 2 tunger.
En klaphat af format. Selv se og hør, kan dokumentere dette.
tilføjet af

Ja - Se og Hør er jo kendt for at sprede sandheden

Og tilnavnet "sladre-blad" er kun for sjov!
Dem der tror på så meget som en stavelse i de kulørte ugeblade - de er simpelthen selv ude om det. HVOR naiv og dum har man lige lov til at være?
tilføjet af

Naser Khader havde egentlig

et mål.
Han brød ud af Radikale Venstre (forræder) og stiftede sit eget parti.
Uha et nyt parti - pressen stimlede sammen om ham.
I starten var de dømt til 10-20 mandater.
Røde Kors Generalsekrætær Jørgen Poulsen og Direktør Malou Aamund kom til som kendisser.
Ja altså Generalsekretær Jørgen Poulsen havde småkedet sig i Røde Kors i flere år.
I sin iver over at pressen nu fik interesse om ham, kom han til at sige at samtlige asylansøgere skulle ud af centrene.
Naser Khader rystede på sin hånd.
Direktør Malou Aamund hørte man ikke til i valgkampen. Hendes far Asger Aamund mente, at patiet profilerede sig forkert.
Meningsmålingerne kørte, og det var kun tilbagegang for Ny Alliance.
Så var der partidebat mellem Naser Khader og Pia Kjærsgaard i Kalundborghallen.
På et tidspunkt prøvede Pia udenom mikrofonen, at appellere til, at hun ikke skulle kommentere et indlæg fra Naser Khader, idet det var for pinligt. Men Pia vi hørte, hvad du sagde.
Kulmanisationen var da en menig tilhører prøvede, at få Naser Khader til at svare på et enkelt skattespørgsmål om flad 40 procents marginalskat.
Naser Khader sagde, at han forstod ikke spørgsmålet. Damen prøvede igen at stille et simpelt skattespørgsmål om N.A. skattepolitik.
Naser Khader måtte igen sige, at han ikke forstod spørgsmålet.
Jeg, alle i salen, og hele den danske befolkning forstod dette simple skattespørgsmål !
Nu i dag kan vi konstatere, at såvel Jørgen Poulsen og Malou er inde i Tinget.
Jeg havde håbet, at flere havde gennemskuet dette nye rigmandsparti, ledet af en Syrer.
Ville du være parat til, at en indvadrer fra Syrien skulle lede Danmark.
Det skete ikke gudskelov, de kneb sig ind med 5 mandater.
Hold meget øje med dette kendisparti.
tilføjet af

Hvor er du

Det har ikke noget med tråden at gøre, undskyld, men jeg kunne ikke undgå at bemærke klokken er 01.57 der hvor du befinder dig, hvor i verden er du ?
tilføjet af

Nnn, jeg er fuldstændig enig

med dig i din vurdering af narehattepartiet Y.
Men at kalde det for et rigmandsparti, er vel en overdrivelse.
Rigtig nok er der et par rige fjolser, der har støttet partiet, men det gælder såmænd osse tumpepartiet A.
Skulle nogen have glemt hvad A står for, så er det socialdemokratiet, som er på vej til den fuldstændige destruktion og glemsel, her efter deres dårligste valg i de sidste 100 år.
Folk det stemmen på det ene eller det andet parti, skal vi respektere på lige fod, selv om vi enkeltvis slet ikke er enige med dem.
Endda osse glemselspartiet A.:-(
Det er demokratiets væsen.
Jeg er som dig hamrende glad for, at Y nu kan sætte sin hen i skammekrogen til A-B-SF og Ø og piller i prutter, vi ikke vil røre ved.
Tak for et godt valg til blå stue. :-)
tilføjet af

Nnn: rolig sejler, jeg er i Danmark

men meget af min såkaldte fritid bruger jeg gerne her, hvis jeg kan omvende bare en her i Danmark med mine argumenter.
tilføjet af

Hvorfor tar du så ikke til Syrien ?

Hvis landet igen skulle blive ledet af venstrefløjen, vil jeg da trække mig tilbage til den lille bar jeg har købt under palmerne.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.