8tilføjet af

unge "lærere" får 110.000...

de er nemlig ikke tjenestemænd, igen eksempel på at yngre mennesker bliver snydt af dem der er lidt ældre...
unge lærerere er så dem omkring 50 og yngre.. de kan så gå på pension som 64årige ellers bliver pensionen endnu ringere
tilføjet af

formidabel månedsløn

Hvorfor brok?
tilføjet af

det varer

ikke længe før staten henter lærere (gamle som unge, da der er ander regler for østarbejder)fra øst og nede syd fra .
De er jo så veluddannet.
Danmark skal være den bedste.
Dansker, dem er der for meget bøvl med (jf arbejdsministren og DET bøvl)og så vil de have løn og stiller krav.
Lad os få nogle flere center i landet med konsulenter ,der hjælper udenlanskarbejdskraft i arbejde her i landet.
Hvad skal Danskerern med arbejde, penge og pension.
tilføjet af

så er den vidst heller ikke bedre

kune du ikke lige dokumentere hvor stor den løn i grunden er? for lærere under 50 er den ialtfald ikke noget jeg ville løbe efter.
For de ældre tjenestemandsansatte er det en anden sag, de feder den på de andres bekostning.
tilføjet af

det tror jeg ikke for ungerne klager ikke

og vi andre opdager det ikke for alvor før den dag kommer hvor vi opdager at de børn der til den tid er blevet voksne ikke kan slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele fordi de aldrig har lært noget fornuftigt.
tilføjet af

På andres bekostning???

Hvad har du røget.
De ydede først og nu nyder de, så det vender nok som det skal.
tilføjet af

jeg håber du kommer til at æde de ord

du er gammel, utaknemmelig og umoralsk. jeg synes du skal huske på hvem der skal bære dig når du bliver rigtig gammel. det er ikke som dine foældres generation (dem der er født før 1920 hvis du skulle være i tvivl) de knoklede og fortjente respekt, dem der er født efter de fortjener et los i røven med mindre de er født efter 1960.
tilføjet af

Løgn og latin

tilføjet af

det er jo løn din tumbe :-)

det er pension jeg taler om.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.