8tilføjet af

Ud af 5.000.000 mennesker i Dk må nogen da skulle det samme som os?

C",)
Ja jeg ved det godt.. Jeg har bragt et lignende indlæg i denne "DABAT" men det gik jo ikke så godt, det halve af indlægget manglede jo...
So here goes again!!
Vi rejser i bil til spanien d. 3 juni og lander på campingplads Villanova nær Barcalona, hvor vi skal bo i mobilhome og skal være der frem til den 13 hvor vi rejser ca. 150 km nord på til Camping Cala gogo ved Platja d'Aro, hvor vi skal bo i luxus telt.
Vi er en familie på 4 - 2 voksne 2 drenge på 10 år og til den tid 6md.
Vi håbede denne vej igennem måske at stifte bekendtskab med nogen som eventuelt har en dreng eller pige jævnaldrende eller deromkring med vores på 10, for så havde han på forhånd nogen at glæde sig til, at møde og svømme og lege med!
Vi voksne kunne jo eventuelt også mødes over en kop øl-vin eller lign og hvem ved måske ender det med fest og farver over en gang gril eller bare noget strand eller pool hygge.
Vi hører da gerne fra jer uanset!
Hilsen
Sunryss med familie
tilføjet af

...

Men det er der åbenbart ikke vel? For så havde de nok skrevet nu.. Det er jo - hvad 4. gang at du har denne forespørgsel ude?? Eller også, så skal de samme sted hen, men vil måske bare ikke mødes med jer...
Forresten er det da ikke så usandsynligt, at der ikke er nogen som skal helt det samme sted hen som jer på det helt samme tidspunkt... Det kan da godt være, at der er 5 mio. mennesker i Danmark, men de er jo ikke allesammen på sol...
Hvorfor prøver du ikke at arrangere noget med nogle af jeres venner?
tilføjet af

Hvem er I?

Sunryss, der mangler flere oplysninger om hvem I er! Indvandrer, narkomaner eller hvem er I. Kommer i fra Hovedstaden eller Jylland? Hvordan ligger det aldersmæssigt? Kører I med tog, i egen bil (campingvogn eller med telt. også videre.
SU.
tilføjet af

Her fra lyder ...- god tur og

...at jeg glæder mig på jeres vejne og håber at I får en berigende tur på flere måder. Håber at I finder nogle lege venner til jeres barn de steder hvor I skal være.
Mvh
Kristina
tilføjet af

Vi er;

Midt i 30'erne - Hvide danskere - kører i bil med telt skal dog ligge i Mobilhome på VIllanova park og i luxus telt på Cala gogo og for en god ordens skyld - begge dele i spanien..
Sunryss
tilføjet af

ØH!! Det er skam ikke for at genere nogen - heller ikke dig!

;O)
tilføjet af

TAK for venligheden!!

C",)
tilføjet af

Tag det roligt

Campingpladser plejer at være et fantastisk sted for børn at møde venner. De behøver ikke engang at kunne tale samme sprog, børn leger sammen alligevel.
Og hvem ved - måske er der danskere dernede i forvejen.
Ellers: Kontakt rejseselskabet/campingpladsen og spørg om der kommer mange danskere med børn.
Bare rolig - det skal nok gå.
tilføjet af

Tja nu er det jo ikke første gang vi prøver denne måde at feriere på!

Men tak for omsorgen!
Det var nu mere fordi vi holder jo ferie uden for sesonen og i øvrigt er knægten en del genert!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.