12tilføjet af

Top 100. Tegn på Utroskab fra M/K

Nogle tegn man skal se efter hvis man tror at ens partner er utroskab. Vil gerne ha nogle svar fra M/K´s erfaring.
tilføjet af

det kan

man ikke helt svare på, da alle er forskellige. man skal lægge mærke til forandringer hos partneren. Det kan være at han/hun går oftere i bad, bruger mere tid på at se godt ud, bruger mere parfume, er gladere/udstrålende. Kommer hjem på andre tidspunkter end eller, og i forlængelse af dette bliver sur hvis der spørges hvorfor. Hvad skal du egenlige bruge dette til? mistænker du din partner eller bare nysgerig?
tilføjet af

Ét meget tydeligt tegn

Når du ved I har 20 kondomer liggende, og de så er væk uden du har taget del i sjoven. Ja, så vil jeg tro at der er ugler i mosen
tilføjet af

Kan også være

hvis kæresten "gemmer" sin mobil-tlf og aldrig lader den ligge fremme..og tager den med i bad og på toilettet..Sådan opdagede jeg,at min kæreste gennem 20 år havde et sidespring:O(
tilføjet af

Eller...

...hvis han/hun ændrer adfærd, så som pludselig at gøre mere ud af sig selv, er fraværende, taber sig , slukker mobilen , pludselig har mange aftaler med vennerne/veninderne, har travlt med at skulle i bad, når han/hun kommer hjem, er mere på nettet, høj telefonregning.
tilføjet af

Hvis du...

Har levet i et længervarende forhold som jeg gjorde, så behøver du slet ikke nogle råd her, du opdager det simpelthen ved din partners ændrede adfærd...
Men for, at tillægge mig nogle af de andres...
Så er det noget med alle mulig aftaler, gå ibyen, Ligeee glemme, at komme hjem...
Glemme aftaler i familien, den der mobil, bliver holdt godt ind til kroppen, og når så endelig partner er hos familien, så er der ikke det partner vil gøre, så det næsten er til, at brække sig over, da så den dårlige samvittighed også spille et lille puds...
Bliver du udsat for det, så lover jeg dig, at du opfanger disse signaler...
MvH Mummi
tilføjet af

Man ser det først for sent

Når personen kommer med meget underlige forklaringer om hvorfor hun/han er flere timer forsinket!!! Personens mobil er pludselgt meget vigtig og der bli'r brugt mere tid med at skrive og snakke......
Han/hun gør mere ud af deres udseende......
Små ting bli'r store problemer!!!
Og min erfaring er at folk der er utro tit beskylder den anden partner først.......har selv oplevet det nu og set det mange gange i venners forhold!!!
Men der er tusinde små tegn.....desværre ser man dem først bagefter.....når kærligheden ik gør blind mere(men sindsygt ondt)!!!
Håber det kan bruges....
tilføjet af

Sikre tegn..

..er :
- Når din partner begynder at nedgøre dig overfor andre og når partneren forsøger at få det til at se ud som om det er dig, der ALTID er sur og tvær, ( hvilket du selvfølgelig bliver mere og mere, uden rigtigt at vide hvorfor, men årsagen er at det er din partner der gør det ved dig)
- Når din partner virker ligeglad med dig og negligerer dig.
- Når din partner kun virker glad i andres nærvær.
- Når din partner er ligeglad med ALT hvad I har sammen.
Jo, faresignalerne er mange og hvis du virkelig elsker din partner og kender din partner, så er du slet ikke i tvivl nå noget er galt.
Bare det at man begynder at stille sig spørgsmålet om der er noget galt, viser at der er noget galt.
tilføjet af

smsèr

læg mærke til mængden af smsère partneren får og svarer tilbage på, er din partner hemmelighedsfuld mht tlfèn så er der noget på færde.. man kan også tjekke de sendte smsère i partnerens tlf og indbakken, og er de altid slettet så er der sikkert noget at skjule
tilføjet af

Smøret grin ?

aner det ikke ,
Hvad med at spørge❓Hvad med at spørge et dedektivbureau❓
Hvad med at begynde på en eller anden sport/hobby❓
Hvad med at ændre kostvaner ?
tilføjet af

Hvorfor svarer du?

Hvis du kun kan nedgøre andre, find noget andet at lave end at skrive sådan noget vrøvl.
tilføjet af

ja mobilen er den lille afslører

jeg har også opdaget utroskab hos min mand, da han pludseligt havde meget større regninger end sædvanligt, og da jeg blev opmærksom på dette, rekvirerede jeg en liste over opkald, og fik serveret telefonnummer til hans elskerinde! da han ydermere gemte sin mobil, kom med undskyldninger om at den var i bilen eller havde været væk nogen dage, var jeg overbevist og kunne handle på facts.
tilføjet af

Utroskab !

Hvis mobil pludselig altid skal i lommen når han/hun skal f.eks. på toilet eller lign . Hvis adgangs koder til computer bliver hemmelig, hvis du ikke bliver præsenteret for de piger/fyre han/hun snakker med når i er nogle steder. Hvis han/hun virker nervøs når i er i byen og der pludelig kommer en gammel kæreste hen .
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.