4tilføjet af

Tip på VM kampe 28/6

Det er ottendedelsfinalerne 5 og 6, og ser ud som følger:
Jeg har godt set at nogle har tippet med ekstra 30 minutter og straffesparks konkurrence. Mine tip går til og med 90 minutter, plus evt tillægstid.
16:00 Holland - Slovakiet 2:1
20:30 Brasilien - Chile 3:1
Mine tip igår var nu slet ikke så ringe endda. De store dommerfejl kunne dog nemt have ændret på det 🙂
Mvh Lagermann
tilføjet af

mine bud:

Holland - Slovakiet: 2-0
Brasilien - Chile 2-1
Nej, du var tæt på i går. Jeg letter på hatten.
Jeg er desværre forhindret i tv-kiggeri af arbejde de næste par dage. [:*(] Hvad der er værre: samtlige kvartfinaler ryger på samme konto. [:*(][:*(] Men sådan er livet - også! 🙂🙂
tilføjet af

Mine bud

16:00 Holland - Slovakiet: 3-0
20:30 Brasilien - Chile: 4-1
...og lad os for guds skyld ungå flere dommerfejl...
tilføjet af

Havde samme tanke :-)

Hej der Randers
Gode bud! Jeg gik med samme tanke på vej hjem fra arbejde, og jeg håber så sandelig at vi har set de sidste graverende fejl. Vel behøver de ikke at være fejlfrie. De er trods alt også kun mennesker. De er dog 4 mand til at se samme situation. Men det må ikke være fejl som kan få afgørende indflydelse på kampenes udfald.
God kamp! ... Lagermann
tilføjet af

Venlig tanke til von Stikkelsbærben

Ja, jeg sender en venlig tanke til den hollandske målmand, von Stikkelsbærben. Det er hans fortjeneste og så Viteks effektivitet som sikrede at jeg ramte resultatet præcist 😃
Mvh Lagermann
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.