9tilføjet af

Til lykke du er nr. 100.000 og har vundet

muligheden for at vinde et stort plasma tv.
Til lykke du er blandt de heldige udtrukne og har vundet ikke mindre end 5.000.000 $. Du mangler blot at oplyse os din adresse, tlf, kontonr. m.m.
Til lykke, du er den 150.000 der besøger vores side, og du har vundet en rejse med alt betalt til en værdi af 50.000 kr.
Kære... dette er et brev fra sekretæren af den nigeriske præsident. Det lader til at en fra præsidentens nærmeste familie har testamenteret en del af sine store formue til dig, som lyder på 8.500.000 $. Oplyst venligst din adresse, navn, bankkontonr. m.m.
Ja, man kunne blive ved i det uendelige. Der er masser af eksempler at tage af. Disse fupnumre laves både af udenlandske svindlere og af simple danske markedsføringsfolk. Det er utroligt at dette bras stadig fortsætter. Hvorfor er der ikke nogen, der stopper det?
tilføjet af

"Hvorfor er der ikke nogen, der stopper det? "

Hvad mener du ?
De steder den slags reklamer dukker op, vil bare få mindre trafik - så mon ikke de holder selvjustits.
Du spørger hvorfor der ikke er nogend der stopper det - skulle kommunen måske gøre det 😮
tilføjet af

HVORDAN

HVORDAN!
hvordan skal kommunen gøre det?
ved at læse tanker? ved ikke længere at opføre sig som en kommune? ved at spå i fremtiden?
vær nu lidt realistisk
tilføjet af

Den ene af det bondefangeri

støder du på hvis du får trykket på danserinden her.
I lang tid reklamerede Sol også for den fede fupmave.
tilføjet af

hvorfor

kan i ikke forstå, at i ikke er ønskede????????
tilføjet af

simpelt

Det er ganske enkelt fordi det kan betale sig for svindlerne ! (læs: folk hopper på den igen og igen) Så ligger løsningen vel lige for 🙂
tilføjet af

Anstændighed

Har nævnte reklamebanner heller ikke de antydede på et tidspunkt at hvis man er farveblin er man også dum ! Det må da have været en farveblind som har opfundet dette, for de er jo dumme 😃
tilføjet af

En RIGTIG fed ide

Jeg tror jeg vil sende en email rundt til hele min region...
Deri skal der stå "TILLYKKE, du har lige vundet 500.000.kr. Indtast venligst bla bla bla og du vil høre nærmere"
Dem der så er så dumme at hoppe på den ved jeg i hvert fald, at dem skal jeg ALDRIG NOGEN SINDE ha i mit firma. For her kræver det altså lidt intelligens... Og IKKE mindst at man ikke lader sig narre af nogen.
Fortsat god dag
tilføjet af

Fisk?

Det er formentlig en phishing mail. Det er nogle, der vil have oplysninger om kontonumre ect, og man ved ikke hvad det skal bruges til. Vi kan ikke allesammen være nr. 100.100😃
tilføjet af

Og.

Det var 100.000 jeg mente. Nå men det er vel sådan at drejer damen til venstre i KLIK-øjeblikket sættes der det der er tilbage efter skat og gebyrer på nemkontoen, og drejer damen til højre i KLIK-øjeblikket bliver der hævet 100.000 på kontoen og dækker den ikke kommer man i gæld.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.