3tilføjet af

Thorning - Dårligste S valg i 100 år

Sådan ser der ud pt. og SF mister som ventet mange stemmer.
Det ser ud til at Vestager kommer til at bestemme, hvis det ulykkelige sker og Thorning vinder.
Villy holder ikke længe med det resultat og efterlønsreformen går igennem 🙂
tilføjet af

Haha ja

lige i øjet 😃
tilføjet af

Thorning - Dårligste S valg i 100 år - Ja

Men Lars Løkke har sørget for et godt valg til venstre.
Beboerene i byerne er møgforkælede og tror det er samfundet, der skal forsørge dem.
Jeg har stemt i 40 år, men det her bliver det sidste. Det er det mest Udemokratiske valg nogensinde.
Jeg skal igang med at finde ud af om jeg kan finde en bolig i Sverige, jeg får ikke råd til at bo i danmark.
I Sverige har de en lavere skat og derfor har de også en større vækst. Jeg har betalt rigeligt i mine år i skat. Nu gider jeg ikke mere danmark bliver et fattigere land.
Men jeg siger tillykke til dem, der har stemt rødt, de må sejle deres egen sø, når virksomhederne lukker og slukker og gælden vokser. TILYKKE og lad vær med at brokke jer.
tilføjet af

Thorning - Dårligste S valg i 100 år - Ja

Hvordan kan du påstå, at det er et udemokratisk valg?
Vi kan allerhøjst blive enige om, at det er et meget mærkeligt valg - og visse partier er blevet uretfærdigt behandlet af vælgerne:
Jeg har virkelig ondt af Konservative, der har mister så mange stemmer pga. samarbejdet med DF, derimod lader det til af Venstre har vundet på det (desværre).
Og på den røde fløj havde jeg gerne set, at de havde haft et bedre valg, og måske endnu mindre til SF og Ø.
Og de radikale, har haft en leder - der virkelig har forstået at samle vælgerne. - Lad os håbe, at det betyder - at vi slipper for blok politik fremover.
---
Men Lars Løkke har sørget for et godt valg til venstre.
Beboerene i byerne er møgforkælede og tror det er samfundet, der skal forsørge dem.
Jeg har stemt i 40 år, men det her bliver det sidste. Det er det mest Udemokratiske valg nogensinde.
Jeg skal igang med at finde ud af om jeg kan finde en bolig i Sverige, jeg får ikke råd til at bo i danmark.
I Sverige har de en lavere skat og derfor har de også en større vækst. Jeg har betalt rigeligt i mine år i skat. Nu gider jeg ikke mere danmark bliver et fattigere land.
Men jeg siger tillykke til dem, der har stemt rødt, de må sejle deres egen sø, når virksomhederne lukker og slukker og gælden vokser. TILYKKE og lad vær med at brokke jer.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.