7tilføjet af

The 4400... hvem så afsnittet i går???

Jeg havde sat videoen til at optage afsnittet i går, men i stedet har jeg fået det forrige afsnit. Kan nogen fortælle mig om tv3 kom til at sende et forkert afsnit??? Så vidt jeg kan se, var min video ikke indstillet forkert, og jeg kan heller ikke se i tv-programmet at de skulle have genudsendt det forrige afsnit
tilføjet af

starten forkert

De sendte sidste afsnit de første 10 min, så opdagede de fejlen og satte det nye afsnit på. håber du har optaget ekstra tid.
tilføjet af

kig videre på båndet

TV3 satte det forrige afsnit på. Så det blev vist i 10 min. Derefter kom det "rigtige" afsnit. Så tjek lige på båndet om den ikke skulle være der alligevel.
tilføjet af

4400

Jeg optog det også og det var kun i starten igen igen de sendte der forrige afsnit. Det rigtige kom lidt senere. Det bliver vist desværre ikke genudsendt, øv for jeg mangler selv en 10-15 min.
tilføjet af

som sidste søndag

hejsa
Kan fortælle dig at der skete det samme som der skete sidste søndag de viste omkring 20-30 min af afsnittet fra søndagen før inden de fik sat det rigtige afsnit på :o)
det forklar måske det der er sket på din video !!!
tilføjet af

ja det er lidt mystisk ikke

tror du der er noget overnaturligt på spil !!!
tilføjet af

nixen

Svaret på miseren er den enkle, at TV3 er bemandet med en flok amatører. Sådan noget må ganske enkelt ikke ske - og så oven i købet 2 gange - i en professional virksomhed.
tilføjet af

Wee!

Jeg så reklamer på TV3 imens jeg var syg. De starter på sæson 2 på søndag!
OG, så behøver man ikke bryde loven for noget som helst. Heller ikke for at slippe for det pjat som TV3 rodede rundt med. Man har i længere tid kunne bestille Sæson 1 på DVD, som jeg gjorde. Så kan du også blive fri for reklamer, dumme fejltagelser fra TV-stationens side, OG, du kan se serien uden de forstyrrende undertekster ;)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.