4tilføjet af

TDC sjofler egne internet-kunder

Man tror fandeme det er løgn, men den er god nok!.
Har netop læst et papirbrev fra min internet udbyder TDC. I deres kampagnebrev tilbyder de mig som eksisterende kunde at øge min hastighed, mod et tillæg på 40 kroner om måneden.
Men sjovt nok, kunne enhver Dansker/SOL-debattør igår, den 5/4-05 læse en pressemeddelelse, hvor TDC oplyser, at fra sommer i år, vil hastigheden for alle ADSL abonnenter blive doblet op, uden prisstigning til følge.
Hastigheden for kabel-modem kunder ville ligeledes vokse kraftigt - dog ikke nøjagtigt dobbelt op.
---
Nu er det så jeg spørger SOL-debattørerne:
Er det moralsk fair af TDC, at lokke kunder til at betale mere, som de om 2-3 måneder alligevel får gratis? Spørgsmålet er hermed givet videre.
Måske husker mange i SOL-debatten, hvordan TDC ligeledes panisk forsøgte - også i kampagnesammenhænge - at prakke folk på ISDN, hvor TDC udmærket vidste, at det var yt, og at tiden var overgået til ADSL.
Har jeg ret, når jeg påstår, at man skal være mere, end blot helt "vågen", når man modtager gode tilbud fra TDC?
Også dette spørgsmål er hermed givet videre til SOL-debatten.
tilføjet af

Ja,de er smarte de TDC

Ja,det de gør nu er helt lovligt.De prøver selvfølgelig at lokke kunder til at købe mere hastighed.Hvis du hopper på den galaj med dem,skal du fremover betale det extra pr måned.
tilføjet af

tdc's ledelse står bag meget lort.

Mere behøver jeg vist ikke udtale om tdc.
Skulle forleden benytte deres support,
Privat / Erhverv, 3 telefonsamtaler,
en masse bøvl. Serviceniveauet, var elendig.
En sur kvinde det meste af tiden.
Men TDC 's skattesag og mere eller mindre
korrupte politikere. Fortæller jo også en om TDC's forretninger.
tilføjet af

TDC-suport - du har ret, anonym

Ja, anonym. Der har TDC også alvorlige problemer.
Jeg havde ikke fat i mindre end 4. "SKRIVER-FIRE", toptunede hotline-supportere, der næppe anede, hvad de selv hed, eller hvilket firma de arbejdede for.
Jeg spurgte, hvordan jeg fra udlandet kunne Web-maile.
Det lyder simpelt, men var faktisk ret indviklet!.
Når et firma har et dårligt image, skifter det navn, for at "starte på en frisk" - rent markedsføringsmæssigt.
Det startede med KTAS - siden Tele Danmark.
Derpå TDC.
Net-delen, kom til at hedde "Oncable", "Opasia", "Webspeed", Og "TDC-ADSL" m.fl.
Resultatet blev, at jeg blev omstillet til ikke mindre end 5 - skriver "fem" medarbejdere, før min internet-udbyder anede, hvad jeg skulle gøre.
Så du har ret, hr/fr Anonym
Profeten
tilføjet af

Du har ret.

Jeg har selv haft mine problemer med TDC, på et tidspunkt var der noget galt med min emailkonto. Nu anvender jeg outlook men fik svaret, at det anvendte de selv men de ville kun yde support til outlook express.
Hvis det ikke er topmålet af arrogance, så ved jeg ikke hvad det ellers skal kaldes.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.