8tilføjet af

Talentløs 2008

Jeg er kun med som hjælper, så jeg hedder Jette.
Det var den kommentar, jeg morede mig mest over.
tilføjet af

'Ålen' er Gud

'Du ligner en død fisk i ansigtet'
Klasse !!
tilføjet af

Synes du virkelig?

Sådan taler en voksen mand ikke til et barn!
Spørgsmålet er så, om Ålen kan betragtes som en voksen mand, og ikke bare en spradebasse, det endelig er kommet med i et TV-show.
tilføjet af

Jamen hvordan var showet

Var det nogle gode dommere og var værtere søde som de skulle? Var der nogle gode deltagere og hvad skete der med hende på 8, gik hun videre?

Personligt er jeg meget spændt på hvordan Felix er som vært. Umiddelbart tror jeg han er god. Han er virkelig en dygtig radiovært, men det er jo noget ganske andet at lave TV. Håber jeg kan se det på fredag :-)
tilføjet af

Hende på 8 gik videre.

Maja hed hun, og hun sang da imponerende godt af sin alder at være.
Hed den ene vært Felix? Det nåede jeg ikke at opfange. Men de var da nuttede begge to. Ikke mindst overfor Maja.
Ålbæk forsøgte at være den nye Blackman, men det slap han mindre heldigt fra. Flere gange valgte han at sende deltagerne videre, selvom om han ikke ønskede det. Lidt for blød i knæene efter min smag.
tilføjet af

Det gode ved talent2008 er

at man ikke bare sku høre den ene sanger efter den anden. Synes man får mere for licensen, når folk "kan" forskellige ting.
Det sted hvor talent2008 i mine øjne slår X-factor er der, hvor man kun skal fokusere på de talentløse talenter(ok - nogen KU sgu virkeligt noget!)...og ikke så meget om dommerne dømmer på en fair måde. Eller om de skal bruge et kvarter på at tale volapyk.
Kæft hvor var Blackmann ganske uforståelig og røvkedelig at høre på!

Men når DET så er sagt:
hvis en "koldbøtte-ekspert" kan vinde over 10008vis(aner ikke hvor mange der var) af andre konkurrenter under audition...så må det kraft edme ha været en noget røvsyg audition!
tilføjet af

Det virker i sig selv som om

at folk blot kommer ind ud fra gaden, bare fordi de kan sige "bø!"...
Og hvis det sku være et talent i sig selv...fatter jeg ikke hvorfor jeg er arbejdsløs...
Hvis man virkeligt skal drive noget til noget seriøst, så skal man gå 100 % ind for det og få rettet på sine fejl - i setdet for at lade dommerne gøre det!
tilføjet af

Ja, sgu

Ja, lige den bemærkning med fisken fik mig til, at pisse i bukserne af grin, dernæst den med hunden i ingefær. Han er bare kanon.
Det er skidegodt han var med, sikke alt det lort vi slipper for at se i fremtiden.
Fatter bare ikke den speedpåvirkede bøssekarl kunne komme videre, hvem fanden gider/kan holde det lort ud mere end en enkelt gang ?
tilføjet af

Ålen behøver da ikke

et tv-show til at promovere sig selv, tro endelig ikke det. Som han sagde er et nej på rette sted en bedre hjælper end et medfølende ja (noget i den stil) og det passer sgu.
Fiskeknægten, var talentløs, og det er synd nogen har bildt ham ind, at han skulle blive til noget via det latterlige show. Han skulle aldrig have været der.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.