3tilføjet af

Talent 2010 var lidt kedeligt i aftes...

Måske var Cock Madame talentfuld...men ret kedelig og høre på...Man behøver ik klæde sig ud for at ku synge det der...
Og så kan det åbenbart anbefales at tage en elefanthue på hvis man skal vinde..? For mange af de bevægelser han lavede på scenen, kunne selv dumme jeg da finde ud af...
Men var ret imponeret over de 2 boldjonglører...omend deres underholdning nok havde passet sig bedre under et EM el VM... he he
tilføjet af

det er

noget rigtig lort, rigtig dårlig, hvad de også selv vil konstatere når de ser det ellers er de dumme og er der kun for at komme i tv. Jeg gik mig en tur og er nu ok igen.
tilføjet af

Ser det ikke

Der skal ekstremt meget til for at underholde folk. Dette ses også ved at vinderne af disse shows ofte er glemt 2 måneder efter showet er slut.
Hvor mange kan leve af at synge i DK. Meget få.
Hvor mange kan leve af at spille fodbold i DK. Meget få i forhold til dem der prøver.
Hvor mange kan leve af at være skuespiller i DK. Meget få lever godt af det og rigtig mange lever på en minimumsløn.
Unge mennesker er idag så forhippet på at være kendte og de vil gøre alt for det - også lade sig ydmyge af nogle dommere som sviner dem til på det groveste.
tilføjet af

Kan til gengæld godt li dommernes kommentarer

for så kan man jo få lært en hel del om hvad man skal gøre og ikke gøre for at blive populær i denne verden...
Men ellers så er det en meget god måde at skabe seere på...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.