8tilføjet af

Sælge min Fiat 127?

Skal jeg bytte min Fiat 127 ud med den nye Passat nu eller skal jeg vente på bedre tider?
tilføjet af

Helt ærligt...;-))

Hvis du kan bytte din gamle Fiat 127,,, med den nye Passat, så synes jeg du skal slå til NU. Ikke noget med at vente.,,, bare BYT for satan da...omgående!
😉
tilføjet af

Desværre

så er der ikke tale om 1:1 bytte...I'd wished...
tilføjet af

Lige præcis :)

Og næste trin er at bytte Passat'en til en Lamborghini af nyere årgang - så er du klar til det ultimative kup: byt Lamborghini'en til en Harley, SÅ er du godt kørende 😃
tilføjet af

Arh, jeg ve' it re'ti'

Lambo'en ligger bedre på Nürburgring end en Harley.
Og alle ved jo, at livet er at køre på den gamle Nürburgring 😃
tilføjet af

Øv,,,altså ;-((

Men din Fiat er skrot, så bare se at få en anden bil og en Passat er et godt bud...en god bil, lidt større og nok lidt dyrere end din gamle Fiat.... Fiat 127 er jo en lille bil, du har åbenbart brug for en større og i den forbindelse er Passaten et godt og stabilt valg. [;)
Mvh. sjoveren, ikke Fiat fan 😕
tilføjet af

Det kan du have ret i :)

Jeg skulle også bare dreje fingeren i såret hos en tidligere Harley-ejer 😃😃
Sjoveren skal da ikke tro, at vi nogensinde glemmer noget som helst, han har skrevet her på SOL 😉
tilføjet af

Behold din gamle Fiat.

Du kan jo holde sådan en 127er kørende i de næste 10 år for det som et service koster på en Passat.
VW er hunde dyre i service.
tilføjet af

Fiat127

Hvis din Fiat 127 er velholdt og synet og ellers kører godt har du efterhånden en bil der er billig og som rent faktisk er ved at være en hel del værd i handel.
For en samler eller liebhaver er en Fiat127 i synet og god velholdt stand næsten lige så dyr at købe som da den var ny.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.