3tilføjet af

Sydbank´s kundeforståelse er den ringeste

Jeg bliver nødt til at komme af med mine frustrationer.
Min mor døde desværre mellem jul og nytår og i den forbindelse er der jo udgifter.
Jeg gik til hendes bank "Sydbank" for at hæve penge til blomster, mad og tøj hun skulle begraves i.
Sydbank fortalte mig at hendes konto var spærret og at jeg ikke kunne få penge til disse ting, men at jeg kunne komme med regningerne og at de så ville betale dem.
Hmm!!
Iflg min advokat kan man hæve penge fra et bo for at dække alle omkostninger ved en begravelse.
Nå, jeg lagde ud for disse ting og idag var jeg så i Sydbank for at få refunderet mine udgifter.
De nægter pure at betale og siger at det kun er bedemand og gravsted de vil betale for, selvom de 4 dage tidligere sagde noget andet.
Kan det være rigtigt ?
Og selvom det er så er det da usædvanlig dårlig service at stå at sige det ene en dag, og nægte et par dage senere.
HOLD JER VÆK FRA SYDBANK
tilføjet af

Sydbank´s kundeforståelse er den ringeste

Sydbank har ikke gjort noget galt, det er loven der foreskriver at konti skal være lukket indtil skifteretten er overstået, også hvis der kun er een arving.
tilføjet af

Sydbank´s kundeforståelse er den ringeste

Der tager du godt nok fejl. Sydbank er en af de bedste banker i Danmark. De viser stor forståelse for deres kunder.
Men du har fået fejlinformation af din advokat. Du må under ingen omstændigheder hæve penge på din mors konto før skifteretten er færdige. Du er blevet tilbudt at du kunne komme med regningerne, så Sydbank kunne betale eller evt. lade bedemanden tage sig af det. Det er helt normal praksis.
Du siger at du føler at Sydbank har snydt dig, da du ikke kunne få udlæg refunderet. Men de har jo netop gjort dig opmærksom på at du skulle komme med regningerne og lade dem betale. Så gør du det modsatte og det skal så være Sydbanks skyld.
Jeg har haft Sydbank i en del år og kender dem både som privatbank og erhvervsbank og jeg anbefaler dem til alle jeg kender. Det er den bedste bank jeg har haft og jeg har haft en del.
tilføjet af

Sydbank er en lunken kartoffel

Jeg kan godt se det fornuftige i din fremstilling og jeg er tilbøjelig til at give dig ret i at spørgeren nok er kommet lidt i klemme pga. misforståelser. Nu skal du dog også lige huske på at spørgeren jo lige har mistet sin mor og at det er en meget stressende og sørgerlig tid for hende. Hvorfor tager du ikke det i betragtning din børste? Jeg har en svag erindring om Sydbank for år tilbage og de var ærligt talt ikke særlig imødekomne overfor mig, hvilket er interessant da jeg allerede dengang var selvstændig erhvervsdrivende (rørlægger i Skjern komm.) og havde en mio. indtægt. Så min oplevelse af Sydbank er at de er nogle lunkne kartofler der sidder og ruller med deres egne kugler! Så jeg sagde goodbye Ruth! Sådan nogle røvhuller!
vh.
Bænny
Ps. Eller vared fordi jeg havde min keddelsmørredragt på med fede oliepletter den daw til møjjet? Svaret blæser i vinden!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.