7tilføjet af

Sony Ericsson K700i

Hej...
Skal købe ny tlf. Startede med at kigge på K500i, men er blevet "lun" på K700i. Er det værd at betale det mere for den???? Er der nogen der har erfaring med K500i og K700i som i vil dele med mig...???
Så smid en besked...
tilføjet af

S700

Hvis du gerne vil have en mobiltlf. med et RIGTIG godt kamera så vent lidt og køb Sony-ericsson s700.
Den er vist betydeligt bedre end både k500 og k700i. Hvis du vil vide mere kan du på www.sonyericsson.com læse mere om den enkelte model og sammenligne dem.
Eller skriv til mig så kan jeg lige undersøge noget med det.
tilføjet af

Ikke den helt store forskel

Skræmopløsningen på K500i er lidt dårligere end på K700i ligesom "lillebror" heller ikke har Bluetooth om bord. Ellers er der ikke de store forskelle - læs evt. testen af K700i på http://www.mobilbladet.dk
tilføjet af

Tak for jeres hjælp

Tak for hjælpen til jer 2 der har svaret på mit indlæg.... S700i er lidt for spacey til mig. Er nu på vej ud og købe en K700i på grund af mobilbladets anmeldelse af den. Det kan ikke gå helt galt... ;-)
tilføjet af

Hjælp

Er der en da kan fortælle mig for mange forskellige farver man kan få mobilen Sony Ericssin t610 på?
tilføjet af

3 farver

3 farver:
Rød - Blå - Normal
tilføjet af

700i

Hej Har lige købt en 7ooi og den kan VARMT ANBEFALES.
Så skynd dig at købe den.
tilføjet af

Jo tak!

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.