27tilføjet af

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone, og vil gerne dele ud til højre og venstre. Hvornår skal dette stoppe lidt. Har vi stadig råd til at forære vor bare rxx væk, medens vi får færre og færre arbejdsduelige til at forsørge flere og flere?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-71200107:populistisk-at-sk%C3%A6re-i-bistand.html
Er det ikke tiden til at slå bremserne lidt i?
tilføjet af

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone

Hvorfor poste flere penge i Afrika, hvor kineserne iøvrigt er begyndt at investere ret hurtigt......så lad dem dog, hellere dem end islamisterne der trænger nedover og bringer folk tilbage til stenalderen, selv i de lande der har været muslimske i tusind år.
Der går rygter om at Mugabe har solgt uran til Iran, og det land har vi lige støttet grundet at der har været "demokratisk" valg 😖
tilføjet af

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone

Vi har nogle ikke for kloge politikere lige nu!


Hvorfor poste flere penge i Afrika, hvor kineserne iøvrigt er begyndt at investere ret hurtigt......så lad dem dog, hellere dem end islamisterne der trænger nedover og bringer folk tilbage til stenalderen, selv i de lande der har været muslimske i tusind år.
Der går rygter om at Mugabe har solgt uran til Iran, og det land har vi lige støttet grundet at der har været "demokratisk" valg 😖
tilføjet af

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone

Socialisterne lever fedt på deres løgne og andres penge. [:X]
tilføjet af

Venstre deler ud af deres egne penge i regering

Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone, og vil gerne dele ud til højre og venstre. Hvornår skal dette stoppe lidt. Har vi stadig råd til at forære vor bare rxx væk, medens vi får færre og færre arbejdsduelige til at forsørge flere og flere?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-71200107:populistisk-at-sk%C3%A6re-i-bistand.html
Er det ikke tiden til at slå bremserne lidt i?

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Jeg har lagt mærke til, at Venstre har svært ved at skelne - og du NihauX52 har mange gange bevist, at for dig er det naturligt, hvis de blå ejer alle penge.
tilføjet af

Venstre deler ud af deres egne penge i regering

Igen har du fat i noget meget almindelig. Der er oftest meget langt imellem en kapitalist, der stemmer rødt, men du ser til gengæld mange småfolk, der stemmer blåt. Sagt på en anden måde, er det fornuften, der driver de blå vælgere, og egoismen der driver de røde vælgere! Husk nu Jeres ordsprog, der passer hamrende godt:
Ingen kvaler, naboen betaler!


[quote="NihauX52" post=2744477]Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone, og vil gerne dele ud til højre og venstre. Hvornår skal dette stoppe lidt. Har vi stadig råd til at forære vor bare rxx væk, medens vi får færre og færre arbejdsduelige til at forsørge flere og flere?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-71200107:populistisk-at-sk%C3%A6re-i-bistand.html
Er det ikke tiden til at slå bremserne lidt i?[/quote]
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.
Jeg har lagt mærke til, at Venstre har svært ved at skelne - og du NihauX52 har mange gange bevist, at for dig er det naturligt, hvis de blå ejer alle penge.
tilføjet af

Der kan du selv se

Igen har du fat i noget meget almindelig. Der er oftest meget langt imellem en kapitalist, der stemmer rødt, men du ser til gengæld mange småfolk, der stemmer blåt. Sagt på en anden måde, er det fornuften, der driver de blå vælgere, og egoismen der driver de røde vælgere! Husk nu Jeres ordsprog, der passer hamrende godt:
Ingen kvaler, naboen betaler!


Du mener åbenbart, at en Venstre ledet regering ikke betaler med naboens penge - så hvor får de pengene fra?
Jeg tænker på, at de offentlige udgifter voksede til 1000 milliarder under VK, og at VK satte verdensrekord i skattetryk.
Jeg kan ikke se andet, end at du føler, at de blå har en medfødt ejendomsret over alle danske penge - for ellers er dine kommentarer meget sære.
Det er egentlig meget arrogant.
tilføjet af

Der kan du selv se

Du glider flot af på det centrale. Ingen kvaler, naboen betaler, betyder ganske enkelt, at holdninger er den, at man ikke vil bidrage til systemet, men i størst mulige udstrækning, vil modtage fra dette.
Så nytter det ikke, at du starter dit køre rundt system!
M.v.h.
x

[quote="NihauX52" post=2744610]Igen har du fat i noget meget almindelig. Der er oftest meget langt imellem en kapitalist, der stemmer rødt, men du ser til gengæld mange småfolk, der stemmer blåt. Sagt på en anden måde, er det fornuften, der driver de blå vælgere, og egoismen der driver de røde vælgere! Husk nu Jeres ordsprog, der passer hamrende godt:
Ingen kvaler, naboen betaler!

[/quote]
Du mener åbenbart, at en Venstre ledet regering ikke betaler med naboens penge - så hvor får de pengene fra?
Jeg tænker på, at de offentlige udgifter voksede til 1000 milliarder under VK, og at VK satte verdensrekord i skattetryk.
Jeg kan ikke se andet, end at du føler, at de blå har en medfødt ejendomsret over alle danske penge - for ellers er dine kommentarer meget sære.
Det er egentlig meget arrogant.
tilføjet af

Arbejdspladser

Hvad kan årsagerne være til at der er færre arbejdspladser❓Kunne en af årsagerne være at nogle køber/sælger udenlandske varer og produkter, et salg af produkter som så medfører at indenlandske arbejdspladser må lukke og slukke i konkurrencen om produkter til stadigt laveste pris❓
Men galefranzerne havde jo heller ikke tilhørere nok hvis der var fuld beskæftigelse og vidstrakt social tilfredshed.
En anden side af sagen om arbejdspladserne er manglen på praktikpladser til dem under faguddannelse.



Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone, og vil gerne dele ud til højre og venstre. Hvornår skal dette stoppe lidt. Har vi stadig råd til at forære vor bare rxx væk, medens vi får færre og færre arbejdsduelige til at forsørge flere og flere?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-71200107:populistisk-at-sk%C3%A6re-i-bistand.html
Er det ikke tiden til at slå bremserne lidt i?
tilføjet af

Arbejdspladser

Hvordan vil du skaffe råderum til en lærling, hvis du knapt nok selv kan leve af din lille håndværkforretning?
x



En anden side af sagen om arbejdspladserne er manglen på praktikpladser til dem under faguddannelse.



[quote="NihauX52" post=2744477]Socialdemokraterne fører sig frem for skatte krone, og vil gerne dele ud til højre og venstre. Hvornår skal dette stoppe lidt. Har vi stadig råd til at forære vor bare rxx væk, medens vi får færre og færre arbejdsduelige til at forsørge flere og flere?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-71200107:populistisk-at-sk%C3%A6re-i-bistand.html
Er det ikke tiden til at slå bremserne lidt i?[/quote]
tilføjet af

sæt registreringsafgiften på biler ned

og find pengene ved at skære i u-landsbistanden og slankning af den offentlige sektor samt fjernelse af sociale ydelser til udlændinge som kun har boet i Danmark i mindre end 5 år.
tilføjet af

Det kan jeg ikke gøre for, at du mener

Jeg forstår udtrykket anderledes, og sådan har jeg tænkt mig at bruge det - selvom Venstres kernevælgere er dem, som modtager de største tilskud.
Jeg har læst rigtig mange indlæg om små nasserøve, som modtager offentlige ydelser uden at arbejde til gengæld for det de får udbetalt, så nu er det vist på tide med en kommentar om de store nasserøve.
Jeg må hellere moderere mit sprog, for jeg kan selv indse, at det nærmer sig blå stues niveau, når den taler om nasserøve.
En almindelig kontanthjælpsmodtager ville blive grøn af misundelse, hvis han vidste, hvor meget støtte en landmand kan få. Det sker efter devisen, jo større og rigere en landmand er, desto mere støtte.
Enkeltbetalingen får landmanden, hvis han ejer støtteberettigede arealer og opfylder nogen betingelser. Han behøver ikke engang at dyrke jorden for at få støtte.
Så kan landmanden få støtte, hvis han ejer nogle dyr. Han kan få dyrepræmier, mælkekvote-støtte, støtte til staldforbedring, støtte hvis han har gamle husdyrracer eller hvis han sælger ved stalddøren.
Også den måde han dyrker jorden på giver støtte. Det gælder: miljøvenligt jordbrug, miljøbetinget tilskud, tilskud til økologi, reduceret kvælstofkvote, demonstrations-projekter, naturplaner, græsningsselskaber, grønne regnskaber og læhegn.
Der er også støtte til yngre jordbrugere, vikarordningen, konsulentordningen og efteruddannelse.
Derudover er der tilskud til jordfordeling, Vandmiljøplaner og jordfordelinger i udlandet.
Sluttelig er der åbne støtteordninger under Grøn Vækst.
Der er nu også en anden støtteordning under Fødevareministeriet, der fordeler landbrugslotteriets overskud for at forbedre landbefolkningens indtjeningsmuligheder, øge trivslen på landet og støtte viden af betydning for dansk landbrugsproduktion i videste forstand.
[color=red][size=18pt]Ingen kvaler - naboen betaler![/size][/color]

Du glider flot af på det centrale. Ingen kvaler, naboen betaler, betyder ganske enkelt, at holdninger er den, at man ikke vil bidrage til systemet, men i størst mulige udstrækning, vil modtage fra dette.
Så nytter det ikke, at du starter dit køre rundt system!
M.v.h.
x

[quote="anklageren" post=2744620][quote="NihauX52" post=2744610]Igen har du fat i noget meget almindelig. Der er oftest meget langt imellem en kapitalist, der stemmer rødt, men du ser til gengæld mange småfolk, der stemmer blåt. Sagt på en anden måde, er det fornuften, der driver de blå vælgere, og egoismen der driver de røde vælgere! Husk nu Jeres ordsprog, der passer hamrende godt:
Ingen kvaler, naboen betaler!

[/quote]
Du mener åbenbart, at en Venstre ledet regering ikke betaler med naboens penge - så hvor får de pengene fra?
Jeg tænker på, at de offentlige udgifter voksede til 1000 milliarder under VK, og at VK satte verdensrekord i skattetryk.
Jeg kan ikke se andet, end at du føler, at de blå har en medfødt ejendomsret over alle danske penge - for ellers er dine kommentarer meget sære.
Det er egentlig meget arrogant.[/quote]
tilføjet af

Det kan jeg ikke gøre for....

Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg!
tilføjet af

Det kan jeg ikke gøre for, at du mener

Tak for kaffe! Og alligevel flytter svineproduktionen ud af landet, p.g.a. tovlige love og forordninger for deres erhverv, i forhold til andre EU lande.
Synes du også at landbruget skal nedlægges, og vi dermed skal se bort for den "ubetydelige" indkomst til landet, de er årsag til?
Helt ærligt anklager, det kan du gøre bedre.
M.v.h.
X
NB. Jeg må lige gøre dig opmærksom på, at jeg ikke er landmand og stemmer venstre, men at jeg har set lidt på LA`s politik, som jeg på visse punkter finder interessant!

Jeg forstår udtrykket anderledes, og sådan har jeg tænkt mig at bruge det - selvom Venstres kernevælgere er dem, som modtager de største tilskud.
Jeg har læst rigtig mange indlæg om små nasserøve, som modtager offentlige ydelser uden at arbejde til gengæld for det de får udbetalt, så nu er det vist på tide med en kommentar om de store nasserøve.
Jeg må hellere moderere mit sprog, for jeg kan selv indse, at det nærmer sig blå stues niveau, når den taler om nasserøve.
En almindelig kontanthjælpsmodtager ville blive grøn af misundelse, hvis han vidste, hvor meget støtte en landmand kan få. Det sker efter devisen, jo større og rigere en landmand er, desto mere støtte.
Enkeltbetalingen får landmanden, hvis han ejer støtteberettigede arealer og opfylder nogen betingelser. Han behøver ikke engang at dyrke jorden for at få støtte.
Så kan landmanden få støtte, hvis han ejer nogle dyr. Han kan få dyrepræmier, mælkekvote-støtte, støtte til staldforbedring, støtte hvis han har gamle husdyrracer eller hvis han sælger ved stalddøren.
Også den måde han dyrker jorden på giver støtte. Det gælder: miljøvenligt jordbrug, miljøbetinget tilskud, tilskud til økologi, reduceret kvælstofkvote, demonstrations-projekter, naturplaner, græsningsselskaber, grønne regnskaber og læhegn.
Der er også støtte til yngre jordbrugere, vikarordningen, konsulentordningen og efteruddannelse.
Derudover er der tilskud til jordfordeling, Vandmiljøplaner og jordfordelinger i udlandet.
Sluttelig er der åbne støtteordninger under Grøn Vækst.
Der er nu også en anden støtteordning under Fødevareministeriet, der fordeler landbrugslotteriets overskud for at forbedre landbefolkningens indtjeningsmuligheder, øge trivslen på landet og støtte viden af betydning for dansk landbrugsproduktion i videste forstand.
[color=red][size=18pt]Ingen kvaler - naboen betaler![/size][/color]

[quote="NihauX52" post=2744631]Du glider flot af på det centrale. Ingen kvaler, naboen betaler, betyder ganske enkelt, at holdninger er den, at man ikke vil bidrage til systemet, men i størst mulige udstrækning, vil modtage fra dette.
Så nytter det ikke, at du starter dit køre rundt system!
M.v.h.
x

[quote="anklageren" post=2744620][quote="NihauX52" post=2744610]Igen har du fat i noget meget almindelig. Der er oftest meget langt imellem en kapitalist, der stemmer rødt, men du ser til gengæld mange småfolk, der stemmer blåt. Sagt på en anden måde, er det fornuften, der driver de blå vælgere, og egoismen der driver de røde vælgere! Husk nu Jeres ordsprog, der passer hamrende godt:
Ingen kvaler, naboen betaler!

[/quote]
Du mener åbenbart, at en Venstre ledet regering ikke betaler med naboens penge - så hvor får de pengene fra?
Jeg tænker på, at de offentlige udgifter voksede til 1000 milliarder under VK, og at VK satte verdensrekord i skattetryk.
Jeg kan ikke se andet, end at du føler, at de blå har en medfødt ejendomsret over alle danske penge - for ellers er dine kommentarer meget sære.
Det er egentlig meget arrogant.[/quote][/quote]
tilføjet af

Det kan jeg ikke gøre for....

Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg!
tilføjet af

Det kan jeg ikke gøre for....

Din sammenligninger er uvederhæftig. Hvad værdi skaber din klient, og hvad værdi skaber din bonde?
Som megaprofilos ville have sagt, så find selv på dine slogans!


Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote]
tilføjet af

Hvad er du bange for?

Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote]


Du sammenligner 1 landmand, med 1 kontant hjælps modtager?
Og landmanden for 1 år, og den anden pr. md.
Det var ikke det jeg spurgte til.
Jeg spurgte til, hvor meget hver gruppe fik totalt om året.
Hvor meget får en fransk "bonde" i tilskud, og betaler Danmark også det?
Selvfølgelig, hvis man manipulerer, betaler vi ALLE tilskuddene via den fælles eu kasse.
Så din snot forklaring og udenomssnak, bør du nok lige revidere med gruppen.
Aldrig har jeg læst så vanvittig indlæg, uden svar, og bortforklaringer som en kamel på vej ud over ørkenen.
Du er i mine øjne en indoktrineret manipulator, der kaster en masse ud i debatten, men ikke har nogen svar.
Fortsæt bare med at prøve at snakke dig ud af, at vi har en regering, der har det bedst med hænderne i vore lommer.
Men fortæl nu bare, hvad får kontanthjælpsmodtagerne i Danmark, og landmanden, totalt pr. år, pr. gruppe!
Hvis du ikke kan det, er du, I, dømt som postulatører.
tilføjet af

Hvad er du bange for?

Hej "direktionen": Vi kan jo også spørge anklageren hvad kontanthjælpsmodtagerne akkumulerer af kroner i statskassen totalt set som samfunds gruppe, og på samme måde spøge om, hvad bønderne akkumulerer.
Mon ikke naboen i sloganet: Ingen kvaler, naboen betaler, er venstre bønnerne i stor stil?
Det er en klar ommer til anklageren!
M.v.h.
X52


[quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote]

Du sammenligner 1 landmand, med 1 kontant hjælps modtager?
Og landmanden for 1 år, og den anden pr. md.
Det var ikke det jeg spurgte til.
Jeg spurgte til, hvor meget hver gruppe fik totalt om året.
Hvor meget får en fransk "bonde" i tilskud, og betaler Danmark også det?
Selvfølgelig, hvis man manipulerer, betaler vi ALLE tilskuddene via den fælles eu kasse.
Så din snot forklaring og udenomssnak, bør du nok lige revidere med gruppen.
Aldrig har jeg læst så vanvittig indlæg, uden svar, og bortforklaringer som en kamel på vej ud over ørkenen.
Du er i mine øjne en indoktrineret manipulator, der kaster en masse ud i debatten, men ikke har nogen svar.
Fortsæt bare med at prøve at snakke dig ud af, at vi har en regering, der har det bedst med hænderne i vore lommer.
Men fortæl nu bare, hvad får kontanthjælpsmodtagerne i Danmark, og landmanden, totalt pr. år, pr. gruppe!
Hvis du ikke kan det, er du, I, dømt som postulatører.
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Det er ikke dig, som har fundet på det slogan, så du er ikke anderledes end mig på det punkt.
Det er da en syg tankegang, at dem der skaber værdier, skal have millioner i tilskud fra skatteborgerne.
Ingen kvaler - naboen betaler.

Din sammenligninger er uvederhæftig. Hvad værdi skaber din klient, og hvad værdi skaber din bonde?
Som megaprofilos ville have sagt, så find selv på dine slogans!


[quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote]
tilføjet af

Manipulerer???

Jeg har åbent lagt frem, hvilke perioder overførselsindkomsterne stammer fra, og så er du vel mand for selv at gange eller dividere?
Det hænger sådan sammen, at da Europa kom ud af 2. verdenskrig, så var Europa på randen af hungersnød på grund af alt det som blev ødelagt under krigen.
Derfor indføret landene tilskud til fødevareproduktionen for at sætte skub i produktionen.
Ethvert forsøg på at fjerne tilskuddene er blevet mødt med optøjer og demonstrationer fra landmændenes side.

[quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote]

Du sammenligner 1 landmand, med 1 kontant hjælps modtager?
Og landmanden for 1 år, og den anden pr. md.
Det var ikke det jeg spurgte til.
Jeg spurgte til, hvor meget hver gruppe fik totalt om året.
Hvor meget får en fransk "bonde" i tilskud, og betaler Danmark også det?
Selvfølgelig, hvis man manipulerer, betaler vi ALLE tilskuddene via den fælles eu kasse.
Så din snot forklaring og udenomssnak, bør du nok lige revidere med gruppen.
Aldrig har jeg læst så vanvittig indlæg, uden svar, og bortforklaringer som en kamel på vej ud over ørkenen.
Du er i mine øjne en indoktrineret manipulator, der kaster en masse ud i debatten, men ikke har nogen svar.
Fortsæt bare med at prøve at snakke dig ud af, at vi har en regering, der har det bedst med hænderne i vore lommer.
Men fortæl nu bare, hvad får kontanthjælpsmodtagerne i Danmark, og landmanden, totalt pr. år, pr. gruppe!
Hvis du ikke kan det, er du, I, dømt som postulatører.
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Du har ret i, at jeg har lånt dette slogan, men ved du fra hvem? Jeg er den første, der lancerede det her på solen! Hvis du ikke kan sige, hvor det kommer fra, kan du blot spørge mig, og jeg skal give dig svaret! Når dette er sagt, er det et minimums krav, at du forstår, at benytte det i den ånd, det er skabt, og her skyder totalt forbi, idet det slet ikke kommer fra den røde front! Den måde du benytter det på, er på det nærmeste latterlig med tendens til det krampagtige!
Syg tankegang? De syge er for mig dem, der vil save, den gren over, vi som samfund lever af. Hvis du ikke kan forstå dette, kan du slet ikke acceptere samfunds spilleregler i al almindelighed!
M.v.h.
X


Det er ikke dig, som har fundet på det slogan, så du er ikke anderledes end mig på det punkt.
Det er da en syg tankegang, at dem der skaber værdier, skal have millioner i tilskud fra skatteborgerne.
Ingen kvaler - naboen betaler.

[quote="NihauX52" post=2744708]Din sammenligninger er uvederhæftig. Hvad værdi skaber din klient, og hvad værdi skaber din bonde?
Som megaprofilos ville have sagt, så find selv på dine slogans!


[quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Manipulerer???

Det er nu ikke helt rigtigt anklager. Jeg hørte for mindst 10 år siden, at bønderne gerne ville sige farvel til EU´s tilskud, hvis det gjaldt alle EU landene så konkurrencen forblev lige.


Jeg har åbent lagt frem, hvilke perioder overførselsindkomsterne stammer fra, og så er du vel mand for selv at gange eller dividere?
Det hænger sådan sammen, at da Europa kom ud af 2. verdenskrig, så var Europa på randen af hungersnød på grund af alt det som blev ødelagt under krigen.
Derfor indføret landene tilskud til fødevareproduktionen for at sætte skub i produktionen.
Ethvert forsøg på at fjerne tilskuddene er blevet mødt med optøjer og demonstrationer fra landmændenes side.

[quote="direktionen" post=2744713][quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote]

Du sammenligner 1 landmand, med 1 kontant hjælps modtager?
Og landmanden for 1 år, og den anden pr. md.
Det var ikke det jeg spurgte til.
Jeg spurgte til, hvor meget hver gruppe fik totalt om året.
Hvor meget får en fransk "bonde" i tilskud, og betaler Danmark også det?
Selvfølgelig, hvis man manipulerer, betaler vi ALLE tilskuddene via den fælles eu kasse.
Så din snot forklaring og udenomssnak, bør du nok lige revidere med gruppen.
Aldrig har jeg læst så vanvittig indlæg, uden svar, og bortforklaringer som en kamel på vej ud over ørkenen.
Du er i mine øjne en indoktrineret manipulator, der kaster en masse ud i debatten, men ikke har nogen svar.
Fortsæt bare med at prøve at snakke dig ud af, at vi har en regering, der har det bedst med hænderne i vore lommer.
Men fortæl nu bare, hvad får kontanthjælpsmodtagerne i Danmark, og landmanden, totalt pr. år, pr. gruppe!
Hvis du ikke kan det, er du, I, dømt som postulatører.[/quote]
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Så vidt jeg husker, så er det Joakim B. Olsen.
Sloganet passer fint på landmænd som Henrik Høegh (V), der har snablen dybt nede i skatteydernes lommer.
Det passer i øvrigt også fint på de tilskud, som bankerne fik, efter at bankdirektørerne og spekulanerne havde tømt bankerne.


Du har ret i, at jeg har lånt dette slogan, men ved du fra hvem? Jeg er den første, der lancerede det her på solen! Hvis du ikke kan sige, hvor det kommer fra, kan du blot spørge mig, og jeg skal give dig svaret! Når dette er sagt, er det et minimums krav, at du forstår, at benytte det i den ånd, det er skabt, og her skyder totalt forbi, idet det slet ikke kommer fra den røde front! Den måde du benytter det på, er på det nærmeste latterlig med tendens til det krampagtige!
Syg tankegang? De syge er for mig dem, der vil save, den gren over, vi som samfund lever af. Hvis du ikke kan forstå dette, kan du slet ikke acceptere samfunds spilleregler i al almindelighed!
M.v.h.
X


[quote="anklageren" post=2744722]Det er ikke dig, som har fundet på det slogan, så du er ikke anderledes end mig på det punkt.
Det er da en syg tankegang, at dem der skaber værdier, skal have millioner i tilskud fra skatteborgerne.
Ingen kvaler - naboen betaler.

[quote="NihauX52" post=2744708]Din sammenligninger er uvederhæftig. Hvad værdi skaber din klient, og hvad værdi skaber din bonde?
Som megaprofilos ville have sagt, så find selv på dine slogans!


[quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote][/quote][/quote]
tilføjet af

Hvad så med det her

http://www.pressemedie.dk/enter/photogallery.php?album_id=365
Det lyder som en undskyldning, for nu er der gået mere end 50 år, hvor erhvervet kunne liberaliseres.

Det er nu ikke helt rigtigt anklager. Jeg hørte for mindst 10 år siden, at bønderne gerne ville sige farvel til EU´s tilskud, hvis det gjaldt alle EU landene så konkurrencen forblev lige.


[quote="anklageren" post=2744734]Jeg har åbent lagt frem, hvilke perioder overførselsindkomsterne stammer fra, og så er du vel mand for selv at gange eller dividere?
Det hænger sådan sammen, at da Europa kom ud af 2. verdenskrig, så var Europa på randen af hungersnød på grund af alt det som blev ødelagt under krigen.
Derfor indføret landene tilskud til fødevareproduktionen for at sætte skub i produktionen.
Ethvert forsøg på at fjerne tilskuddene er blevet mødt med optøjer og demonstrationer fra landmændenes side.

[quote="direktionen" post=2744713][quote="anklageren" post=2744706]Da vi kom i EU overgik den danske stats landbrugsstøtte til EU - men pengene kommer stadig fra den danske stat.
Jeg har fundet et eksempel.
Ifølge en opgørelse fra Henrik Høegh(V) selv - den lollandske gårdejer og tidligere viceformand i Dansk Landbrug, har han samlet i årene mellem 2001 og 2011 omregnet til 2011-priser fået 5,7 millioner kroner i landbrugsstøtte.
I 2010 fik Henrik Høegh(V) 413.140 kroner i landbrugsstøtte.
Det er noget Henrik Høegh(V) har suppleret sin folketingsgage, sin ministergage og sin ministerpension med.
Ingen kvaler - naboen betaler.
Til sammenligning er kontanthjælpen de første 6 måneder 10.500 kr. om måneden.

[quote="direktionen" post=2744676]Nu skriver i at venstres kernevælgere får de fleste tilskud, hvorefter du remser en hel masse op omkring landbrug.
Da i nu er så alvidende, vil jeg da gerne vide, hvad disse kernevælgere får i tilskud fra staten, og hvad dem i ikke mener er kernevælgere får, herunder de "tilrejsende".
Eller er det bare noget i skal skrive for at fjerne fokus fra den nuværende regering?
Jeg kan dog ikke se, at V har så mange stemmer, at kommer fra landbrug, eller virksomheder.
Jeg personligt kan i hvert fald mærke nogle klamme røde hænder hive i min "tegnebog"!
Og jeg ejer ikke nogen virksomhed, men jeres indlæg her på sol debat, har da overbevist mig om, at mange blev snydt efter sidste valg![/quote][/quote]

Du sammenligner 1 landmand, med 1 kontant hjælps modtager?
Og landmanden for 1 år, og den anden pr. md.
Det var ikke det jeg spurgte til.
Jeg spurgte til, hvor meget hver gruppe fik totalt om året.
Hvor meget får en fransk "bonde" i tilskud, og betaler Danmark også det?
Selvfølgelig, hvis man manipulerer, betaler vi ALLE tilskuddene via den fælles eu kasse.
Så din snot forklaring og udenomssnak, bør du nok lige revidere med gruppen.
Aldrig har jeg læst så vanvittig indlæg, uden svar, og bortforklaringer som en kamel på vej ud over ørkenen.
Du er i mine øjne en indoktrineret manipulator, der kaster en masse ud i debatten, men ikke har nogen svar.
Fortsæt bare med at prøve at snakke dig ud af, at vi har en regering, der har det bedst med hænderne i vore lommer.
Men fortæl nu bare, hvad får kontanthjælpsmodtagerne i Danmark, og landmanden, totalt pr. år, pr. gruppe!
Hvis du ikke kan det, er du, I, dømt som postulatører.[/quote][/quote]
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Bingo anklager. Det var nemlig Joachim B. Olsen, der sagde disse rammende flotte ord, i en forbindelse i debatten om dagpengene. Som du ser, er det mega langt væk fra venstre og landbrugets tilskud. Det er sandeligt også flot, at du kan google dette, så du behøver slet ikke at kamuflere det, som noget du kan huske.

http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2744477-socialdemokraterne-forer-sig-frem-for-skatte-krone/reply/2744746?quote=1
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/05/14/081240.htm
Og der er en lang række flere links under: Ingen kvaler naboen betaler!
Det nytter så lidt, at starte endnu et køre rundt system over bankdirektører og spekulanter mv. Det har intet med ordsproget eller tråden at gøre.
Kom nu ind i kampen anklager, eller læg dig fladt ned og sig undskyld.
M.v.h.
X


[quote="anklageren" post=2744746]Så vidt jeg husker, så er det Joakim B. Olsen.
Sloganet passer fint på landmænd som Henrik Høegh (V), der har snablen dybt nede i skatteydernes lommer.
Det passer i øvrigt også fint på de tilskud, som bankerne fik, efter at bankdirektørerne og spekulanerne havde tømt bankerne.
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Om det er overførselsindkomster til bønder eller til kontanthjælpsmodtagere er et fedt - bortset fra at bønder nasser mere og ikke er værdigt trængende.
Danmarks liberale parti - jo godmorgen 😖

Bingo anklager. Det var nemlig Joachim B. Olsen, der sagde disse rammende flotte ord, i en forbindelse i debatten om dagpengene. Som du ser, er det mega langt væk fra venstre og landbrugets tilskud. Det er sandeligt også flot, at du kan google dette, så du behøver slet ikke at kamuflere det, som noget du kan huske.

http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2744477-socialdemokraterne-forer-sig-frem-for-skatte-krone/reply/2744746?quote=1
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/05/14/081240.htm
Og der er en lang række flere links under: Ingen kvaler naboen betaler!
Det nytter så lidt, at starte endnu et køre rundt system over bankdirektører og spekulanter mv. Det har intet med ordsproget eller tråden at gøre.
Kom nu ind i kampen anklager, eller læg dig fladt ned og sig undskyld.
M.v.h.
X


[quote="anklageren" post=2744746]Så vidt jeg husker, så er det Joakim B. Olsen.
Sloganet passer fint på landmænd som Henrik Høegh (V), der har snablen dybt nede i skatteydernes lommer.
Det passer i øvrigt også fint på de tilskud, som bankerne fik, efter at bankdirektørerne og spekulanerne havde tømt bankerne.
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Landbrugstilskud er i dag på EU-basis. Det koster flere milliarder som der uden tvivl kunne spares på hvis man satte mere ind overfor svindel, her er Danmark faktisk det mindst korrupte land.
Men både øst og vest giver landbrugstilskud, man har tid efter anden på økonomiske verdensmøder været næste enige om at der burde ske nedskæringer, men ingen vil tage det første skridt.
De umiddelbart største konsekvenser, og ret alvorlige, er mistede eksportindtægter og en uhyggelig social skævhed når det gælder mad, sidstnævnte er der jo ingen politikere der vil tage det politiske ansvar for, bortset fra gamle senile afrikanske diktatorer der er ligeglade med befolkningen.
Her i landet er det også priserne på jord der presser landmændene, nye unge landmænd skal jo låne så mange penge at de får meget svært ved at få det til at løbe rundt i og med der ikke er meget variation i de faste afregningspriser på kød og mælk som de fleste kun kan sælge til koncernerne. Det burde faktisk være staten der ejede landbrugsarealerne som bønderne kunne leje så de kun havde udbyttet af produktionen at tænke på til videre drift......og egen indtjening til et normalt familieliv samt ansættelse af medhjælpere.

Bingo anklager. Det var nemlig Joachim B. Olsen, der sagde disse rammende flotte ord, i en forbindelse i debatten om dagpengene. Som du ser, er det mega langt væk fra venstre og landbrugets tilskud. Det er sandeligt også flot, at du kan google dette, så du behøver slet ikke at kamuflere det, som noget du kan huske.

http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2744477-socialdemokraterne-forer-sig-frem-for-skatte-krone/reply/2744746?quote=1
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/05/14/081240.htm
Og der er en lang række flere links under: Ingen kvaler naboen betaler!
Det nytter så lidt, at starte endnu et køre rundt system over bankdirektører og spekulanter mv. Det har intet med ordsproget eller tråden at gøre.
Kom nu ind i kampen anklager, eller læg dig fladt ned og sig undskyld.
M.v.h.
X


[quote="anklageren" post=2744746]Så vidt jeg husker, så er det Joakim B. Olsen.
Sloganet passer fint på landmænd som Henrik Høegh (V), der har snablen dybt nede i skatteydernes lommer.
Det passer i øvrigt også fint på de tilskud, som bankerne fik, efter at bankdirektørerne og spekulanerne havde tømt bankerne.
tilføjet af

Jeg skriver, hvad der passer mig

Det er så her, vi er fundamentalt uenige!
M.v.h.
X52


Om det er overførselsindkomster til bønder eller til kontanthjælpsmodtagere er et fedt - bortset fra at bønder nasser mere og ikke er værdigt trængende.
Danmarks liberale parti - jo godmorgen 😖

[quote="NihauX52" post=2744770]Bingo anklager. Det var nemlig Joachim B. Olsen, der sagde disse rammende flotte ord, i en forbindelse i debatten om dagpengene. Som du ser, er det mega langt væk fra venstre og landbrugets tilskud. Det er sandeligt også flot, at du kan google dette, så du behøver slet ikke at kamuflere det, som noget du kan huske.

http://www.sol.dk/debat/234-indenrigspolitik/2744477-socialdemokraterne-forer-sig-frem-for-skatte-krone/reply/2744746?quote=1
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/05/14/081240.htm
Og der er en lang række flere links under: Ingen kvaler naboen betaler!
Det nytter så lidt, at starte endnu et køre rundt system over bankdirektører og spekulanter mv. Det har intet med ordsproget eller tråden at gøre.
Kom nu ind i kampen anklager, eller læg dig fladt ned og sig undskyld.
M.v.h.
X


[quote="anklageren" post=2744746]Så vidt jeg husker, så er det Joakim B. Olsen.
Sloganet passer fint på landmænd som Henrik Høegh (V), der har snablen dybt nede i skatteydernes lommer.
Det passer i øvrigt også fint på de tilskud, som bankerne fik, efter at bankdirektørerne og spekulanerne havde tømt bankerne.[/quote]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.