4tilføjet af

Sharp LC-32X20S - FULL HD (1920x1080) Shop365.dk sælge det så billigt når ELgiganten sælger det dyrt

Jeg er ikke helt med, EL-giganten sælger dette 32" Sharp i fuld HD! til 8000 og jeg har fundet det hos www.shop365.dk til 5895 det er da ringe når de nu laver priskrig og pres på prisen, forsøgte at sige det til sælgeren, men han gad ikke give rabat pågrund af at en webshop har tvet billigere, så nu har jeg købt det til 2105 billigere end EL-giganten. DET ER FOR RINGE SERVICE! Ellers super service hos www.Shop365.dk ringede til dem ved 16tiden for at høre om det var rigtigt og fik det leveret dagen efter med fragtmand!🙂se evt. på http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418583&searchArea=products&Soegeord=sharp+lc
tilføjet af

EL-giganten er generelt ikke gode til at servicere!

Jeg har også været ude for det samme og kender det godt.
Har også kigget på det TV nu, ser helt ok ud og hvem ved, det ku nok godt pynte hjemme hos mig også! hehe, sjældent man finder et fullhd til den pris.
Well ciao
tilføjet af

Kan ikke sammenlignes

Du kan ikke sammenligne et varehus som El Giganten med en Internetside, prismæssigt. Varehuset har et stort lager, store (dyre) lokaler, og en masse ekspedienter ansat. Webshoppen kan være et venstrehåndsfirma, der blot videregiver bestillingerne til producenten, der sender det til kunden=dig.
Men risikoen for dårlig service er overhængende ved webshoppen, der bare pludselig kan forsvinde fra Internettet, så du ikke har nogen at sagsøge.
MVH
GL
tilføjet af

Paralleltimporteret TV...

Du skal lige være opmærksom på, at det tv du har købt på nettet, med 99,9 % sikkerhed, er parallelt importeret fra udlandet. Dette kan give dig kæmpe store garantimæssige problemer, da SHARP Danmark nægter at røre ved den, da den íkke er købt direkte dem.
Prisen hos EL-GiGANTEN er højere, da de har købt DK garanti med, da de har fået tvéne fra SHARP!
Sådan er det ved stort set alt køb af elektronik på nettet. Man skal passe på. Står med det til dagligt og ser problemerne hver dag!
tilføjet af

Hmmm ked af at skuffe dig

Fona er ked af at skuffe dig men det er IKKE parallel import men købt i DK hos Sharp og der er derfor også FULD garanti hos Sharp Danmark har selv undersøgt sagen.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.