11tilføjet af

Samsung C3050

Hej.
jeg har givet min far en Samsung C3050 i julegave, jeg har fået den fra VIP-Ocean. Og dum som jeg var tænkte jeg jo ikke på den var importeret.
Så nu viser det sig der ikke er dansk sprog i den. Min far kan ikke engelsk, så det kræver det.
Nogen der ved om der findes en måde man kan ligge dansk firmware på?
På forhånd tak.
Mvh
Jonas
tilføjet af

vipocean er et fup firma

hvis du ikke allerede har fundet ud af at de trækker dig hver måned for medlemskab så få ringet til vipocean,de har trukket 5 mndr. medlemskab a 299,95 pr måned fra mig hvor jeg kun kan få de sidste indbetalte 299,95 tilbage,det fremgår ingen steder at du bliver trukket på din netbank din bank kan heller ikke stoppe betalingerne.Du kan ringe og få det stoppet på tlf. 46908426 mellem 9-13 hverdage-DE SKAL STOPPES,MEN HVORDAN?
tilføjet af

HAHAHHAH LARS :D

Jeg modtog min telefon for lang tid siden.. !😃og jeg afmeldte fint min abonnoment uden problemer..🙂problemet ligger nok mere i du ikke har læst det med småt, pga lovgivningen så skal de skrive hvad der er der præcis foregår og jeg vidste præcis hvad jeg gik ind til så jeg kan kun sige at du skal huske at afmelde dit abonnoment inden din periode er udløbet da det er et fortløbende abonnement.. :)
tilføjet af

ups

jeg fik da også lige købt en hos Vipocean, så godt du skrev dit indlæg. Sendte du bare en mail, eller ringede du ??
tilføjet af

ØV - Jeg nåede det ikke.

Hej
Det er ren snyd og bedrog. Så har de bare hævet 299 kr. på min konto og jeg fik aldrig min telefon. ØV ØV!
Hvad kan man gøre for at sætte en stopper for denne VIP Ocean virksomhed????🙁
Er der nogen der har nogle ideer? Jeg fandt dette på nettet, hvor der er en der tager sagen meget alvorlig. Han har lavet en hel afhandling over de tiltag han har gjort for at stoppe dem; http://chokmah.dk/spam.dk.html
Med venlig hilsen
Jens
tilføjet af

VIPocean er i DR Kontant på Tirsdag!

tilføjet af

Samsung C3050

[:X] ad det er ulækker, de er bare ude på at stjæle så mange penge som muligt. Jeg så godt udsendelsen i går! Så i udsendelsen at de også ejer WinningBay.dk, som jeg lige var ved at melde mig ind i. Det gider jeg i hver fald ikke nu.
tilføjet af

Samsung C3050

Hej
WinningBay har intet med dem at gøre. Det kan man bestemt også mærke på kundeservicen som de har hos WinningBay.
Lad nu være med at tro på alt hvad i ser i TV :-)
tilføjet af

Samsung C3050

Det er jeg ikke overbevist om. Så du siger at WinningBay ikke har noget med VIP Ocean at gøre. Hvorfor er det så præcis samme fremgangsmåde. De lokker med et billigt produkt og derefter hæver de 300 kr. på ens konto.
Hvis de ikke er i ledtog med hinanden, efter man også har set dem kædet sammen i Kontant på DR, så skulle det da være meget underligt!!!! [!]
tilføjet af

Samsung C3050

Derudover skriver ekstrabladet i deres artikel om VIP Ocean :
"
stået bag firmanavne som; 'Winning Bay', 'Dansk Konkurrenceservice', 'Crazywin', 'Meetmymessenger', 'M-Ideas' og 'Meet.com'. "
se artikel her:
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1547953.ece
Hvis der er så mange journalister der kan tage fejl, så burde vi nedlægge journalisthøjskolen
tilføjet af

Samsung C3050

Jeg har samme problem
På samsungs hjemmeside kan man ikke finde noget og jeg har søgt siden sidste sommer uden held. Jeg tror ikke du kan få dansk sprog på desværre ...
tilføjet af

Samsung C3050

TJEK MIN STADIG AKTUELLE MAIL KORSPORANTE MED DEM !!!! :-)
Fra: info@vipocean.dk Dato: 26/10/2011 15:14

Hej Karina.
Vi beklager den ikke er kommet frem endnu, men vi håber du snart vil modtage den.

Med venlig hilsen
Mathias Larsen
VIPocean Kundeservice

26-10-2011 12:13:38 S:halløjsa
Dette svar kom den 11-10 hmm,får jeg en dato på ankomst af ANDROID TABLET til mig,har nu ventet siden 22 august..
Kom nu med et seriøst svar,istedet for at blive ved med at skrive,du vil modtage den....
<----- Oprindelig email ----->
Fra: info@vipocean.dk [info@vipocean.dk]
Sendt: 11/10/2011 16:31
Til:
Emne: VIPocean Support Ticket#30HH3JHPH22#
Hej Karina.
Vi er selvfølgelig meget kede af den ikke er kommet frem og dernæst vil vi tage til overvejelse om vi i fremtiden skal bruge tracking nr..
Ja, du vil modtage din Android Tablet.
Med venlig hilsen
Mathias - VIPocean Kundeservice
11-10-2011 12:10:15 S:Sv: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej igen igen,er inde og læse om jer på trustpilot og tænker om den ANDROID TABLET jeg har betalt for overhovedet eksistere???
Kan ikke forstå hvorfor det skal tage flere måneder,,det må da være flovt for jer som firma...
Vil i være venlig og give mig et klart Ja el. Nej på om jeg overhovedet modtager den eller om i retunere mine 99
kr..
Den skulle have været brugt som gave den 3 okt...
Hva med om i satte et track og trace nummer på jeres produkter,så folk kunne følge dem..
Eks.. Jeg melder mig ind i point shop og modtager indenfor 2 uger min velkomstgave
jeg melder mig ind i VIPocean og har efter 7 uger endnu intet modtaget..
Venligst
<----- Oprindelig email ----->
Fra: Vipocean-DK [info@vipo cean.dk]
Sendt: 19/9/2011 10:37
Til:
Emne: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej Karina
Vi har fået Andriod tablets på lager, og vi sender en afsted til dig, så hurtigt som muligt.
Jeg bekræfter, at dit medle
msskab er afmeldt.
Med venlig hilsen
Veronica
VIPocean Kundeservice
From:
Sent: sábado, 17 de septiembre de 2011 16:45
To: VIPocean Kundeservice
Subject: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej jeg opsiger mit medlemsskab hos jer,men forvent
er dog snart at modtage min android tablet,har jo betalt 99 kr for den, samt en mdrs medlemsskab hos jer den 22-8-11..
Venligst
_______________________________________________________________
http://www.sol.dk/debat - din mening tæller!
Ticket#30HH3JHPH22#
11-10-2011 16:31:13 Hej Karina.
Vi er selvfølgelig meget kede af den ikke er kommet frem og dernæst vil vi tage til overvejelse om vi i fremtiden skal bruge tracking nr..
Ja, du vil modtage din Android Tablet.
11-10-2011 12:10:15 S:Sv: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej igen igen,er inde og læse om jer på trustpilot og tænker om den ANDROID TABLET jeg har betalt for overhovedet eksistere???
Kan ikke forstå hvorfor det skal tage flere måneder,,det må da være flovt for jer som firma...
Vil i være venlig og give mig et klart Ja el. Nej på om jeg overhovedet modtager den eller om i retunere mine 99 kr..
Den skulle have været brugt som gave den 3 okt...
Hva med om i satte et track og trace nummer på jeres produkter,så folk kunne følge dem..
Eks.. Jeg melder mig ind i point shop og modtager indenfor 2 uger min velkomstgave
jeg melder mig ind i VIPocean og har efter 7 uger endnu intet modtaget..
Venligst karina
<----- Oprindelig email ----->
Fra: Vipocean-D K [info@vipocean.dk]
Sendt: 19/9/2011 10:37
Til:
Emne: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej Karina
Vi har fået Andriod tablets på lager, og vi sender en afsted til dig, så hurtigt som muligt.
Jeg bekræfter, at dit medle
msskab er afmeldt.
Med venlig hilsen
Veronica
VIPocean Kundeservice
From: karina
Sent: sábado, 17 de septiembre de 2011 16:45
To: VIPocean Kundeservice
Subject: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej jeg opsiger mit medlemsskab hos jer,men forventer dog snart at modtage min android tablet,har jo betalt 99 kr for den, samt en mdrs medlemsskab hos jer den 22-8-11..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.