6tilføjet af

Rumrejsen år 2001,

en film man bør se - i hvert fald efter TCMs mening, eftersom de viser den flere gange om ugen, jeg mener da ikke det er en uendelig serie, eller er det..? Jeg har forsøgt at se den op til flere gange, men min tålmodighed har kun strakt sig til sådan ca. 10 min.. Faktisk kunne det jo være rart, at blive beriget med en endelse/slutning på dette langsommelige "mesterværk".
Nå, men jeg har et spørgsmål, ovenstående er blot en yderliggående vejledning omkring min filmsmag. Jeg har aftalt en biograftur med en ven, og vi har to film at vælge imellem:
Alice i eventyrland, (med Jonni Depp - han tiltrækker 😉) og Avatar. Har nogle af jer set begge film, og i så fald, hvad for en ville I vælge?
tilføjet af

overrsker os ikke

din "tålmodighed" overrasker os ikke ifølge dine "indlæg" her på sol ;-)
det er nogen gode film de viser også 2010
tilføjet af

Tak for eders svar,

kjæreste Dronning Margrethe!
Faktisk mener jeg, at De er en hel del mere naturtro, når De stiller op som Preben Kristensen.
Men lad nu bare det ligge. 🙂
tilføjet af

Alice i eventyrland

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke fordi han er tiltrækkende langt fra hæhæ meen han er sjov 🙂
tilføjet af

Har du set dem begge?

Avatar lyder som en film der skal ses i biografen, Alice i eventyrland lyder mere som en helt vidunderlig familiefilm, måske skulle man købe den (med J.D. - så ved man hvor man har ham) og se den hjemme... Ved ikke rigtig 😉
tilføjet af

nej desværre ikke

Har set reklamer for Alice i eventyrland, den ser rigtig sjov ud
tilføjet af

Tror også den er alle tiders!

Men er stadig i syv sind, - tror jeg vil lade min ven bestemme...
[s]
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.