1tilføjet af

Rejser til Tunesien 13 August 2011

Hej
Min kæreste og jeg rejser til Tunesien Hammemet for første gang den 13 august.
Vil høre om der er nogle der har erfaring med hotellet: Samira Club, samt området❓er der noget kultur eller forlystelser der nede man bare skal se ??
Og hvordan skal man begå sig der nede❓Har været i Egypten er dette noglelunde ens adfærd de har der nede ??

Håber på gode svar :)
tilføjet af

Rejser til Tunesien 13 August 2011

Jeg var i Tunesien i en måned i 2005,.. det var så inden alt det Muhammed-halløj.
Måske var det fordi at vi var der i så lang tid, men det var virkelig ufedt. Alle prøver at snyde dig, alle børnene tigger, som kvinde er man pænt udsat for at blive taget for en luder, .. Kunne skrive meget mere skidt, men heldigves er der masser af kulturting fra Romertiden + yngre/ ældre..
Der er et museum i Tunis der vist hedder Bardo, og der er sindssygt meget flot at kigge på, Kartago skal også ses, det var der Filmen Gladiator startede.
Landet har èn gennemgående toglinie, og hvis man keder sig kan man jo bare kører rundt og kigge... Det er ikke dyrt.
Vi boede i byen Sousse, midt i det hele, på et lille hotel, så vi var ikke i de store turistområder.
God tur 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.