7tilføjet af

Radio100 fm synes, at udstråle troværdighed

De ansatte på denne radio lyder ligeså tumpede som de ser ud, og går således op i en højere enhed.
En af de ansatte mente han ligner en fra en lukket institution, når han bærer hue, men han lyder også sådan, selv når han smider den igen.
tilføjet af

humor

Det er et synspunkt. Nu skal du få mit.. Jeg syntes de er over fede og morsomme. Jeg køre meget tidligt om morgenen og jeg glæder mig til at lytte til morgenhyrderne. De gør mig i super humør fra morgenstund. Som alting,vi mennesker er forskellige og har forskellige menninger. Du er gudske lov ikke tvunget til at lytte, ta' et andet program
tilføjet af

Satans

enig, mega fin humor!
tilføjet af

Find et andet program, fjols!

Hvis du synes de er så dårlige, så find dog et andet program. Fordi du åbentbart ingen humor har, så er vi mange andre, der finder dem utroligt underholdende fra morgenstunden... Der er vel en årsag til, at Radio 100 FM er en af de mest lyttede stationer!
tilføjet af

følg tråden

jeg troede fandme, da osse at jeg lige skulle udsættes for en vred beskyldning om at ikke ha" humor... blev da helt "forskrægget"
tilføjet af

Humor skriver du, hvad er det?

Du har nok ikke så meget at gøre godt med, siden du ikke kan se mit indlæg var en kauseri over flipperne på radio100 fm. Et er at de ikke har opfundet de dybe tallerkener, men humoren er der.
Min ironi kauserer over Lars Johansons joke med sin hue, som han mener får ham til, at ligne en fra en lukket anstalt, jeg kauserede videre, og digtede så ironisk; at han også lyder som en sådan selv når huen er taget af.
Det må da være ironisk humor for viderekomne.
tilføjet af

Nu er det altså sådan,

at jeg blot læste de ord du har skrevet, du har så sammensat ordene i en form som i min verden ikke lyder morsomt, sjovt eller ironisk, men blot som noget negativt.
At du nu påstår dine ord er ment som "ironisk humor for vidrekomne" er da ok for mig!
Blot kan jeg konstantere at der vist ikke var andre her der kunne finde ironien!
Mht. Hvad jeg har at gøre godt med, frabeder jeg mig din vudering. Du skulle bare vide!
tilføjet af

Rolig nu

Lars Johanson
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.