10tilføjet af

Produktnøgle 2010

Hej,
er der én, der ved, hvor man kan finde en GRATIS produktnøgle til Office 2010?
Har ellers Office på min egen, men da den larmer, bliver jeg nødt til at bruge en anden, men den har kun 1999, hvilket ikke er så nemt, da mine lærere bruger 2007. Den eneste Trial (prøve) version, jeg har kunnet finde er 2010. Jeg ville synes, det er irriterende at spilde så mange penge på en computer, jeg kun skal bruge midlertidigt.
Derfor spørger jeg jer, om der er én, der kan sende en produktnøgle til mig, hvis der er, så skriver jeg min mail til dig. På forhånd tak.
(Jeg er ellers ikke en lovovertræder, men studerende, der har betalt for en kode, så går det nok).
tilføjet af

nå jaså

Du ønsker at få den på den dyrest mulige måde, altså hvis du bliver opdaget!
nej du gå du i en forretning og køb nøglen eller bestil og betal den via nettet. det er billigst
tilføjet af

Her:

tilføjet af

MHMH3-6CYTF-8YY27-MBYXR-HRDRV

...
tilføjet af

Brug denne her

6PIRA-NÆRIG-SVIND7-6TYV8-BUMS9
tilføjet af

Hej studerende

Jeg har lige afsluttet min bachelor og har kun brugt open office hele vejen igennem.. Kan varmt anbefales og så er det gratis. det arbejder fint sammen med office 09. prøv at google det.
tilføjet af

Hej studerende

Openoffice har vel ikke et alternativ til OneNote, har det?
tilføjet af

Produktnøgle 2010

IDIOT
tilføjet af

Du kan få lavet en produktnøgle ved Mister Minute

som jeg plejer at få penge af kommunen til, når jeg har smidt alle mine nøgler væk.
tilføjet af

Produktnøgle 2010

Jeg hverken kan eller vil hjælpe dig med en produktkode, men vil som en af de andre anbefale open source programmer, hvis du kan finde de samme funktioner i et af dem.
Alternativt så må du clone den harddisk med det fungerende Office program over på en tom harddisk og se om ikke du kan overføre Officeprogrammet uden at skulle bruge en ny kode.
Så har du en komplet kopi af harddisken og forhåbentlig med en fungerende Office installation.

Jeg har brugt et program som er simpelt og let at gå til:
http://www.todo-backup.com/
Det virker glimragende og eneste problem var at Windows installationen blev overført uden opdateringer, så det hele skulle opdateres.
Men det var ikke nødvendigt at indtaste en ny installations kode til Officepakken.
tilføjet af

Hej studerende

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.