5tilføjet af

Over 2000 på visa-dankort om dagen?

Jeg har et visa-dankort. Jeg har ikke haft det så længe så jeg er ikke sikker på hvordan det fungerer. Jeg har lige ringet til banken men det var jo lige 5 min for sent for de har jo lukket kl.16.
Jeg har i dag købt en flybillet til 1850kr men så kom jeg til at tænke på om der ikke er noget med at man kun kan hæve 2000 om dagen?
Eller gælder det kun hvis det er i en automat?
Jeg ville nemlig gerne kunne købe ind i aften...
(det er ret pinligt at stå der og have fået alle sine varer kørt igennem og så ikke kunne betale)
tilføjet af

Du kan hæve indtil kontoen er tom

Men bankerne har lavet forskellige
begrænsninger, fordi folk får stjålet
deres kort.
Jeg kan hæve 5000 kr. i døgnet på mit VISA/Dankort.
tilføjet af

Bare rolig

Der er kun en grænse, hvis du hæver i en automat 🙂
tilføjet af

Du lan hæve langt mere

Hejsa🙂
Jeg har selv hævet til en flyrejse + leje af hotel + leje af bil samme dag på mit VISA-dankort, hvor jeg i forvejen havde et minus på 1100kr på kontoen! Jeg endte med 9000kr i minus på kontoen, men satte penge ind efter 3 dage og jeg hørte aldrig noget fra banken, så tror, du kan være rolig.
Du kan købe langt dyrere ting på et VISA-dankort over nettet, det er kun din konto - plus en sjat til, der sætter grænserne 🙂
tilføjet af

Tak allesammen

Så vil jeg tage på indkøb 😃
Nu er der jo godt nok ikke meget tilbage at bruge af, men rejsen til kæresten var vigtigere😉
tilføjet af

Brug løs

Kortet kam bruges intil kontoen er lænset.
Det er kun kontantbeløb fra autoamter det gælder.
Du kan handle på dit Visa lige så tosset du vil.🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.