23tilføjet af

Over 100kg

Hej kvinder,mænd,piger og drenge
Jeg har startet en side på Yahoo som hedder over 100kg, jeg syntes der mangle en side hvor os der er kommet på eller over de 100kg. En side hvor vi kan støtte hinanden, hjælpe hinanden,give hinanden et spark i røven hvis det er det vi har brug for.Ligge øre til hinandens sorger og glæder ved at være overvægtig..
Jeg håber at der er nogle der vil være med...Siden hedder over100kg@yahoogrupper.dk <over100kg@yahoogrupper.dk> og er for alle BARE man vejer over 100kg....;-)
Håber at høre fra nogen
tilføjet af

Vejede 190 kg,nu død

En bekendt af mig dødede for 3 uger siden.Han led af en sygdom(ved ikke hvad den hedder)han tog 40 kg på om året.Nu er han død.Manden var kæmpestor,195 høj,og 190 kg,nærmest på størrelse med den jyske hest.
tilføjet af

Bliver man så smidt ud

hvis man efterfølgende når UNDER 100 kg?
tilføjet af

Nej

Nej man bliver ikke smidt ud hvis man nåe under de 100kg men man skal bare have en start vægt på 100 eller der over... :-)
tilføjet af

Kan du ikke

give et link til siden?
tilføjet af

elefan eller

jamen drikker du aldrig vand ?
så kan jeg godt forstå de 1000 kg
drik vand FØR alle måltider så
vejer du 60 kg inden sommerferien !!!
tilføjet af

Jeg vil da gerne..

se siden, men får en fejlmeddelse.
tilføjet af

Her

Her prøver jeg så lige at sætte siden ind engang til.. :-)
http://dk.groups.yahoo.com/group/over100kg/
Håber det virker
tilføjet af

link

tilføjet af

Hvorfor så fed.

Der findes mange fede mennesker.Det må være meget besværligt at bære rundt på alt det fedt og flæsk.Drik dog meget vand,inden i spiser,det hjælper med at holde fedt og flæsk fra kroppen.Jeg har vejet 70 kg,nu er jeg nede på66 kg,og det er dejligt at tabe sig,så nu kan jeg igen være i str 40,men jeg kommer aldrig op på 100 kg,aldrig.Jeg ved godt det kan være en sygdom at veje så meget,og at personen ikke selv kan gøre for det,(stofskifte),men der er nogle som direkte æder sig fede i kager og burger,og andet usundt,dem kan man ikke have medlidenhed med,vel.
Sommeren står for døren,og det er bare pænt med en slank solbrun pige/dame/.God slankesommer til jer.
tilføjet af

over 100 kg, bare i muskler

må man gerne være medlem når man vejer over 100 kg selvom det er muskler
tilføjet af

ja men

fagget´s har ingen adgang
tilføjet af

muskler

Hvis du vejer over 100kg og det er muskler, har du så behov for at tabe dig?....;-)....
Hvis ja så er du velkommen
tilføjet af

JOO

Jo fagget´s har ozze adgang hvis de har lyst...;-)
tilføjet af

*GGGGGGGGG*

Ja undskyld mig - men det siger utrolig meget om dig ved at skrive sådan til en mand, der vejer 100 kg.....Drik vand ....jeg håber, det skulle være en vits....
Når man nå 100 kg , så er det noget andet end vand der skal til....
Jeg er selv en stor pige og indrømmer NU, at jeg er en trøstespiser p.g.a. ensomhed og fordi jeg HADER singlelivet....Skriv nu ikke - tab dig og du vil finde - for det tager jeg som et meget useriøst forslag....
Jeg har været til alle de smarte pengesluger som eks. vægtkonsulenterne - hvor en smart sild springer rundt og fortæller om at så kan man lige lave det og det...velkommen i køkkenet, kvinde - det duer jeg ikke til....
tilføjet af

GMH

Ja ja du skriver at man skal drikke vand, GMH. Det er da helt rigtig,men man kommer altså ikke lige af med de kilo man vejer for meget fordi man drikker vand. Vand er sundt og godt og en livsnødvendig ting, MEN MEN vand er ikke nok hvis man skal af med mange kilo...
Du skriver man IKKE skal have ondt af dem, der "bare" sidder og propper sig med kager osv!!! Jeg vil ikke give dig ret, der er jo en grund til at man sidder og propper sig med alt det usunde og det er altså ikke sikkert man selv lige kan se sig ud af det problem...
Men tillykke med dit vægt tab og rigtig god sommer til dig ozze
tilføjet af

Ernæring

Jeg arbejder med ernæring og vil da godt give et par fif til, hvad man bør undgå, og hvad man burde spise mindre af.
Jeg synes, at indlægget med at drikke vand er en rigtig god idé. Drik et stort glas vand før hvert måltid. Det mætter. Drik 2 glas vand i timen, så er du allerede godt på vej. intertex@sol.dk
tilføjet af

Hvad bygger du din udtalelse på?

Tænker på kagespiserne.
Har du selv set det, eller er det noget du har læst?
Jeg fornemmer, at du er een af dem, der sidder hjemme og forestiller dig en masse om andre menneskers ædeadfærd.
Personer med bulimi har den slags tendenser, men de er som regel tynde.
http://www.redningsplanken.dk/maj.htm
Det jeg kommenterer er denne:
Jeg ved godt det kan være en sygdom at veje så meget,og at personen ikke selv kan gøre for det,(stofskifte),men der er nogle som direkte æder sig fede i kager og burger,og andet usundt,dem kan man ikke have medlidenhed med,vel.
--------------------------------------------------
Hvordan vil du kunne adskille dem du kan tolerere, og dem du synes, de har fortjent deres skæbne?-tænker på fede kager/ burgerspiserne og stofskiftesygdoms personerne?
tilføjet af

Din udtalelese vidner om uvidenhed

læs på lektien før du udtaler dig.
tilføjet af

Tråden mangler

registrerede deltagere.
Denne mangel bevirker, at frustrerede personer lettere har mulighed for at komme af med disse
følelser på bekostning af dem, tråden handler om.
tilføjet af

Jeg har solgt produkter til

vægtkonsulenterne.
Det er mit indtryk, at der skal laves alskens desserter o.l. til indtagelse hver 3.time.
Iflg. bøgerne er det rene kunstværker, der intages.
Hvem pokker har tid til den slags kokkereren?
tilføjet af

super initiativ

At tage...! Det er rart at have nogle at støtte sig til for tit og næsten altid handler overvægt om følelser, og mad er bleven en erstatning for tryghed, og en måde at gemme sig på.
Jeg håber du får rigig mange gode engagerede medlemmer og at I vil kunen støtte hinanden I et godt og sundt vægttab.
Og så til noget andet: Vi kan ikke alle veje 50 kg, vi er jo bygget forskelligt, bliver ked af at læse folk der ikke selv har et overvægtproblem skrive nedladende til personer som har for meget på sidebenene.
Det er først et problem hvis det påvirker ens sundhed, og så skal man selvfølgelig osse reagere på det.
tilføjet af

Alle overvægtige

ved hvad der skal til, tit ved de meget mere om kost og ernæring end alle andre... problemet ligger i at gøre som de ved er rigtig c",)
tilføjet af

ud at dømme fra de svar...

må man formode at du aldrig har prøvet at være meget overvægtig,,, Tingene er ikke så ligetil, hvis det var så let at sige til sig selv, nu vejer du for meget, så nu skal du tabe dig, så ville der jo nok ikke være så mange der var meget overvægtige, vel,,,,, Det er en sej kamp at komme igennem, og tit opdager(fortrænger) man slet ikke at man er så stor før end at det virkelig er slemt,, ( ved det selv, var oppe på 85 kg, er 169 høj, men så ikke mig selv som stor, før lige pludselig), jeg har selv tabt mig, 16 kg, og det er en skøn fornemmelse, pludselig at kunne krybe i det tøj man vil, men det er altså en svær og hård kamp, og ikke så let som du for det til at lyde,,ss, god dag,,,
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.