10tilføjet af

Obama: Nej tak til 404 mio. kr.

USA klar til forandring
Demokraternes præsidentkandidat, Ba­rack Obama, meddelte i dag, at han vil takke nej til 84 millioner dollar (404 millioner kroner) i offentligt tilskud til hans valgkamp mod Republikanernes kandidat, John McCain.
"I stedet for at tvinge os til at være afhængige af millioner fra lobbyister i Washington og særlige interessegrupper, har I hjulpet denne valgkamp på vej med bidrag på 5, 10, 20 dollar, hvad I nu har kunnet undvære. Og dermed har vi opbygget en græsrodsbevægelse på mere end 1,5 millioner amerikanere," siger han.
Nej til lobbister og interessegrupper, befolkningen og Obama vil ikke købes af penge

Tid til forandring

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12215899.html?nidk
tilføjet af

Dygtigt spin

fra Obamas side må man sige.
tilføjet af

Dumt svar må man sige

Eller kunne jeg tage fejl??
Hilsen
Jan
tilføjet af

Dick Cheney

Ville aldrig være så smålig.
tilføjet af

Godt gået Obama

Han er en knag, der vil ændre verden.
tilføjet af

Frygter, at Barack Obama kan blive skudt

Jo mere jeg høre om Barack Obama’s kampagne for præsidentposten, jo mere bekymre det mig, at han kan gå hen og blive skudt.
Han virker mere og mere demokratisk og fredelig, som man ”lærer ham at kende”.
USA har jo en lang tradition for at skyde præsidentkandidater og præsidenter, der er for demokratisksindede eller præsidentkandidater og præsidenter, der ønsker fred.
Link: http://politiken.dk/udland/article202970.ece
tilføjet af

Ja sindsyge mennesker

findes overalt, men han vil være omgivet af vagter, der tager kuglen.
tilføjet af

Selv om jeg kan li Obama

så er dette bare, halve sandheder Obama sender ud. Fordi hvis han modtager de 404 mio, kvitterer han samtidig med, at han højst må bruge disse 404 i valgkampen.
Men Obama har samlet så mange penge, at han ikke vil binde sig til bare at bruge 404, han kommer sandsynligvis at bruge to tre gange så meget.
Men det er da desværre netop lobbyister han bliver afhængig af i stedet.
tilføjet af

Skjult dagsorden

USA klar til forandring
Demokraternes præsidentkandidat, Ba­rack Obama, meddelte i dag, at han vil takke nej til 84 millioner dollar (404 millioner kroner) i offentligt tilskud til hans valgkamp mod Republikanernes kandidat, John McCain.
"I stedet for at tvinge os til at være afhængige af millioner fra lobbyister i Washington og særlige interessegrupper, har I hjulpet denne valgkamp på vej med bidrag på 5, 10, 20 dollar, hvad I nu har kunnet undvære. Og dermed har vi opbygget en græsrodsbevægelse på mere end 1,5 millioner amerikanere," siger han. Men han sagde ikke at i det skjulte er han støttet af pengemænd og organisationer der senere HVIS han bliver præsident kan tvinge ham til beslutninger han ellers ikke ville have taget.
Ja til lobbister og interessegrupper, befolkningen og Obama er til at købe for penge
tilføjet af

Sandsynligvis

tager du fejl.
Obamas kampagne har ikke været gratis og vær nu ikke så naiv at tro at det kun er menig Mr. and Mrs Brown der støtter obama med små midler. Naturligvis ikke...vel!
Men det her, er sgu da en pokkers god historie og tilsyneladende så god at den finder vej til selv den danske presse.
Jeg er så ukorrekt at indrømme at jeg er noget nær ophøjet ligeglad med om det er Obama, Fru Clinton eller McCain der vinder. Så meget interesserer amerikansk politik mig ikke...faktisk interesser amerikansk politik mig ikke ret meget.
Men jeg kunne altså ikke undlade at bide mærke i denne historie...hellig Obama, siger nej tak til støtte fra den store stygge kapital, i modsætning til den onde McCain...jamen ikke et øje er tørt...[:*(]😕
tilføjet af

Tænk på at det er hverdag for Pia K og Naser khader!

De ville ikke overleve en uge uden deres vagter fordi gale og småretarderede mennesker stræber dem efter livet.
Sådan har amerikanske politikere levet længe og DESVÆRRE har denne ONDSKAB bredt sig til Danmark.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.