5tilføjet af

når far slår mor - temaaften i DR 2 fra 19:30 i aften

med historier fra voldsramte familier og om mulighed for behandling for voldelige mænd.
tilføjet af

Hvorfor denne oplysning. ?

Har du en ide om at du er den eneste som har et tv-program eller er du ansat på DR2 og ønsker flere seere. ?
Hvad vil du med dit indlæg udover at du åbenbart ønsker at så mange som muligt skal se dette program.?
tilføjet af

vold

Jeg kan slet ikke gå ind for vold, men kvinderne kan være så hysteriske, så de går over grænsen.
Hvorfor slå kvinderne på mænd???
tilføjet af

tak for oplysningen

Jeg skriver fordi, at jeg finder det trist at nogen opfatter dit indlæg negativt. Men inde bagerst har du måske din grund? knus babett
tilføjet af

islam vs vold

spændende.
tilføjet af

bryd tabuet om den pæne mands vold

ja, jeg har bagrunde til at lægge linket.
Og et stort varmt ønske om at bidrage til oplysning om hvem der øver vold. Og om hvordan vold kan udmønte sig. For langt det meste af den vold der foregår, giver ikke blå mærker...
Det store tabu: Den pæne ordentlige, charmerende, rimeligt vellidte kollega, der i hjemme skifter helt karakter og er dybt voldelig. Hvem tror konen eller børnene der siger noget så modstridende som at han, den flinke, pæne, skulle være voldelig?!
Dr. Jekyle & Mr. Hyde inkarneret - det er den pæne voldelige mand. Ud af skabet med ham. Lad verden se hans andet jeg, og det ødelagte familieliv han lægger i sine fodspor.
Derfor linket.
Tak for opbakningen, det hjælper hver gang :o)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.