21tilføjet af

Nokia lukker 958 job i Danmark

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/04/27/104845.htm
Fremtiden tegner meget lyst. Super vi har en VK regering med 100% opbakning fra DF.
Elsker dig gamle Danmark
tilføjet af

Rødt spam igen

Hverken VK eller DF er skyld i at Nokia taber markedsandele.
tilføjet af

Nokia lukker 958 job i Danmark

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2011/04/27/104845.htm
Fremtiden tegner meget lyst. Super vi har en VK regering med 100% opbakning fra DF.
Elsker dig gamle Danmark

=================================================
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1544325.ece
tilføjet af

958 job plus det løse

De færreste virksomheder med engagement i konstruktiv virksomhedsledelse ønsker vel så tæt et samarbejde med en højreekstremistisk velfærdsundergravende? krigsførende regering og dens fanatiske grådige pampere❓
Der findes reel og uforbeholden socialetisk virksomhedskultur uden politisk bagstræberiskhed; nu måske mest udenfor Dk
tilføjet af

Nokia taber markedsandele til Iphone og HTC

Derfor neddrosler de - også i Finland.
tilføjet af

Rødt spam igen

Vi er jo efterhånden vant til at VK (o) får skyld for alt mellem himmel og jord.. 😕
tilføjet af

Piv piv piv

Vi er jo efterhånden vant til at VK (o) får skyld for alt mellem himmel og jord.. 😕

De fyrede kan jo glæde sig over, at dagpengeperioden er nede på 2 år 😃
Nå nej det er heller ikke vkos skyld.
tilføjet af

Piv piv piv og atter PIV!

Ja, din Guru, Nyrup [:X] satte jo dagpengeperioden ned fra uendeligt til 7 år derefter blev det fire og med god grund, vi kan ikke have folk løbende rundt i så mange år på skatteyderbetalt støtte, de TO år øger citamentet for at søge job..
Før var dagpengeperioden en sovepude, min lille røde ven.. 😮 😃 😉 [(:]
tilføjet af

Min lille røde ven?

Ja, din Guru, Nyrup [:X] satte jo dagpengeperioden ned fra uendeligt til 7 år derefter blev det fire og med god grund, vi kan ikke have folk løbende rundt i så mange år på skatteyderbetalt støtte, de TO år øger citamentet for at søge job..
Før var dagpengeperioden en sovepude, min lille røde ven.. 😮 😃 😉 [(:]

Ja undskyld, men har du nogle venner?
tilføjet af

Bøvs

Før var dagpengeperioden en sovepude

Men blot fordi 68generationen misbrugte deres rettigheder er jo ingen grund til at fjerne dem fra os andre - vel?
tilføjet af

Nokia lukker 958 job i Danmark

Inger Løgnberg kommer til undsætning med en usædvanligt smart løsning.Hun vil sende de 900 ingeniører, som har master eller PHD uddannelser, på kursus .De skal lære at skrive jobansøgninger og søge jobs som flaskedrenge i Netto eller omskole sig til SOSU hjælpere. Og det skal ske lynhurtigt, for man kan kun få dagpenge i to år. Forkortelsen af dagpengeperioden - en anden genial ide fra det blå blok, som i øvrigt ikke har lavet en skid for at afhælpe arbejdslødshedsproblemet. Ok, ja, bortset fra at svinge pisken og trampe på folk, der allerede lå nede, det er de geniale til.
Ja, det går sgu godt i kongeriget! Bare politikere fik lov at smage deres egen medicin: kan vi nogensinde få lov at se Løgnberg skrive egne jobansøgninger? That will be the day!
tilføjet af

Rigtig venner

Jo da... Jeg har skam mange venner.. og der er da et par røde imellem.. 😉
tilføjet af

Jep & prins henrik er konge

Jo da... Jeg har skam mange venner.. og der er da et par røde imellem.. 😉

& Claus Hjort vejer 45 kg.
tilføjet af

Rigtig venner

grøn er håbets farve 😉
tilføjet af

Rigtig venner

Ligner dette "håb"?
[:X]
tilføjet af

Borgerløn???

Rodel.. Vil du meget gerne have den lange dagpengeperiode tilbage??
De syv år og derover var jo praktisk talt borgerløn af bagdøren.. 😮 😕
tilføjet af

Rødt spam igen

Det er vel okay .... øhhh nu kan man ikke se det indlæg man ville svare på. ER DEN MULIGHED OGSÅ TAGET AF, SOM EN "FORBEDRING"?
tilføjet af

Borgerløn???

Ikke nødvendigvis...Allerførst vil jeg meget gerne se at der kommer flere jobs til de arbejdsløse. 🙂 Det er det, der vil sige at genoprette økonomien! Men hvis regeringen ikke er i stand til holde deres egne løfter, så synes jeg at det ville være fair atkomme tilbage til den oprindelige dagpengeperiode !
Lad mig minde dig at den lange dagpengeperiode var etableret i de år med meget stor arbejdsløshed ! du er nødt til at indrømme at der var en vis sammenhæng ! Nu har du den sammenhæng ikke længere, takket være dine blå venners bestræbelser. [:X]
tilføjet af

Rødt spam igen

ingen røg uden brand. Derfor er det sådan de får skylden
tilføjet af

Piv piv piv og atter PIV!

Lad nu være - så dum er du ikke. Er der ikke jobs at søge er det hamrende ligegyldigt om du skriver 4 eller 4000 ansøgninger om ugen. Og det er DET der er problemet. Der er ikke jobs nok!!!! FAT det nu.
Hvad er der iøvrigt galt med Borgerløn? Det ville da være genialt. Så kan vi skiftes - også til at være generaldirektør hos DSB
Tænk dig nu om.
tilføjet af

Borgerløn???

Jeg ville ønske jeg kunne give dig ret..Tanken er ædel nok, at i dårlige tider kunne man give LIDT længere snor på det område, men desværre har samfundet ikke RÅD! .mere 😮 😕 😖
Forstå mig ret ...JEG har ikke noget mod de arbejdsløse og har også selv prøvet at være det, men med en lang dagpengeperiode er det bevist af folk IKKE søger job lige så ihærdigt.. sorry. men strenge tider kræver strenge prøvelser.. 😮 🙁
tilføjet af

Ingen PIV!

Anonym..Haha! .. Så vil JEG være Generaldirektør...Jeg skulle nok få DSB på skinner igen.. 😃 😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.