18tilføjet af

Nokia 6230

Hej.
Er du interesseret i at købr en nokia 6230, så har jeg 2 til salg, da min kæreste og jeg har købt nye telefoner. Den ene er fra December, den anden er fra Januar. De er begge tingrey, ikke sim låst, virker 1005, pæne og velholdte.
*BYD* *BYD* *BYD* *BYD* *BYD* *BYD* *BYD* *BYD*
tilføjet af

Bud

2500,00
tilføjet af

bud

200
tilføjet af

*S*

For en enkelt, eller begge?
tilføjet af

Nej

Det er alt for lidt.
tilføjet af

jeg

kender en der købte en brugt for en måneds tid siden. den var fra marts. han gav 400 for den. så jeg vil godt give 300 for en.
tilføjet af

hmm..

så må den have fejlet noget. har været ind på dab og kigge, og der er priser nu langt højere.
tilføjet af

den

fejler ingen ting. og den virker bare perfekt.
det var godt nok en 6230i. men det gør den jo ikke billigere. men det er mit højeste bud
tilføjet af

mobil

telefoner er ikke meget vær når først de har været i brug.
tilføjet af

tja..

Jeg ved godt at de falder i prisen, men så meget falder de skam heller ikke.
Din ven har været heldig. Der kan være flere grunde til at den var så billig. Måske har den tidligere ejer købt den med et meget billigt abonnement, eller haft hårdt brug for penge, eller det kan være at det var en varm telefon. Jeg ved at en Nokia 6230i, stadig har en rigtig god værdi.
tilføjet af

1000

Jeg vil da gerne byde 1000kr for den ene..
tilføjet af

fair bud

Skriv til mig på bethina-andersen@ofir.dk. Så aftaler vi nærmere, hvis din henvendelse er seriøs er telefonen din
tilføjet af

Skynd dig

Så er den ene solgt.
tilføjet af

Jeg byder

600 for den anden!
tilføjet af

...

Vil gerne have lidt mere, da der kun er 14 dages forskel på telefonerne, og har solgt den anden for 1000,-
tilføjet af

????

Hvad er lidt mere?
tilføjet af

.............

Den er reserveret lige nu, til en der vil give 900,-
tilføjet af

ok...

Så gider jeg ikke købe den!
tilføjet af

BUD

vil lige høre om de er solgt?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.