4tilføjet af

Nokia 6220 classic - please SVAR!!!

hej, jeg skal have ny mobil til min konfirmation d. 18. april...
kigger på en nokia 6220 classic, men kender ikke nogle der har den så ved ikk om den er god!
Er det en god telefon?
og hvis der er noget dårligt ved den, hvad er det så?
tilføjet af

gå ind på

Nokias Internetside der står alle specifikationerne over hvad de kan og du kan sammenligne alle modellerne 🙂
tilføjet af

Lidt at læse

Hjem Mobiltelefoner uden abonnement Oversigter Produktguider Kategorier Mobiltelefoner uden abonnement Mobiltelefoner uden abonnement Oversigter Produktguider Mærker Butikker Temaer Vind en laptop Hvad søger du efter? Søg
Hjem > Mobiltelefoner & Telefoni > Mobiltelefoni > Mobiltelefoner uden abonnement >
Nokia 6220 - Sammenlign priser

Mobiltelefon uden abonnement Digital video kamera Nokia Infrarød (IrDA)
Primær information
Beskrivelse:Taletid: 300minutter, Standbytid: 300Timer, Trådløst Interface: Infrarød (IrDA), Kamera opløsning: 0,1 Megapixel ... Flere produktdetaljer » Pris variation:979 kr
(1 tilbud fra 1 butik)
Bruger vurdering:0 ud af 5 (0 Anmeldelser) Vurdér dette produkt + Føj til min liste | Skriv en anmeldelse
* Priser, der er markeret med stjerne, inkluderer 'fra priser'. Se venligst de eksakte fragtomkostninger på butikkens side.
Sammenlign pris
Produktinformation

Nokia 6220 ProduktspecifikationerProduktnavn : Nokia 6220 Laveste pris : 979 krVia alle priser » Produkt vurdering: 0 ud af 5 (0 Bedømmelse ) Bruger anmeldelser: Læs anmeldelse(r) | Skriv en anmeldelse Type: Mobiltelefon uden abonnement Mærke: Nokia Taletid: 300minutter Standbytid: 300Timer Vægt: 92 g Telefontype: Mobiltelefon Generation: GSM1800 , GSM1900 , EGSM900 Trådløst Interface: Infrarød (IrDA) Digitalkamera: Digital video kamera Kamera opløsning: 0,1 Megapixel Digital zoom: 2 x Still-billede opløsning: 352 x 288 Farveskærm: Farveskærm Antal skærmfarver: 12 bit (4096 farver) Opløsning: 128 x 128 Ringetoner: Polyfonisk Radio: Med FM radio Kalender: Begivenhedshusker Spil: Java downloadable Design: Standard GPRS: GPRS , EGPRS (EDGE) , HSCSD Messaging protokoller: SMS , MMS , Email Håndfri: Telefonhøjtaler-funktion Batteri teknologi: Lithium ion (Li-ion) Batterikapacitet: 720 mAh Bredde: 45 mm Dybde: 19 mm Højde: 107 mm Sponsoreret af : Gode Tilbud
Sony Ericsson W580i Grå
1 kr Se Tilbud
Nokia 6500 Classic Sort
1 kr Se Tilbud
Nokia N73 Sølv
1 kr Se Tilbud
Sponsorlinks fra
Bliv repræsenteret i disse søgeresultaterFind ringetoner hos hit-logo-ringetone.com - køb på nettet
Hit-logo-ringetone.com tilbyder polyfoniske og almindelige ringetoner samt farvebilleder, animationer, billedbeskeder og logoer fra mange kategorier. Søg efter din yndlingssang eller favorit tegnefilmsfigur. Du kan også sende dem til dine venner.
www.hit-logo-ringetone.com
Telefon
Telia har den billige mobil løsning til dig - se her.
telia.dk
(Annonce)


Min historik
Mine gemte produkter
Hold styr på nogen af de produkter du senest har set på, søgt efter og gem dem du bedst kan li'
Mine seneste produkter
Nokia 6220
Mine seneste søgninger
Listen for dine seneste søgninger er tom
Lær mere Vis alleMest populære Mobiltelefoner uden abonnement
Hvad andre søger efter

LG KE 850 Prada
2.563 kr - 4.620 kr
sammenlign priser »
Samsung SGH-Z400
2.149 kr - 2.149 kr
sammenlign priser »
Siemens SL75
2.499 kr - 2.499 kr
sammenlign priser »
Sony Ericsson W850i
2.327 kr - 2.479 kr
sammenlign priser »
Vk Mobile VK2010
1.009 kr - 1.599 kr
sammenlign priser »
Flere populære produkter i Mobiltelefoner uden abonnement »
Mobiltelefoner uden abonnement - mest populære søgninger
Hvad andre søger mest efter...

W910I Nokia 6500 W580I Mobil Abonnement Nokia Nokia 6500 Classic Nokia 6500 Slide Mobil S500I Nokia 5300 Nokia 6131 Nokia 2760 Nokia E90 Sony Ericsson S500I Motorola
Mest populære søgninger i Mobiltelefoner uden abonnement »
Shoppingguide

Hvad er vigtigt, når du skal købe mobil
Er det funktionerne, abonnement, eller prisen som er afgørende.?
Se shoppingguiden »
tilføjet af

UpZ!

Sorry
tilføjet af

bedste

det er den bedste mobil der er blevet lavet ;P går bare for let i stykker hehe men den bedste der er skal have min nummer 3 snart
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.