19tilføjet af

Nokia 3510i

Hvem synes at nokia 3510i er den bedste?
Nogle af mine venner køber sony ericsson og de siger at den er langt bedre blandt andet fordi at man kan købe kamera til hvad synes i?
tilføjet af

Der er jo så om så....

Nokia har jo bedre muligheder for at hente gejl, 3510i som jeg lige har fået nallerne i, virker som en solid telefon, den mest solide siden 3210. Den har farveskærm og alt det andet gejl.... S/E telefonen, er faktisk bedre på et punkt, som er holdbarheden. Dette er faktisk generelt for alle S/E modellerne, med få undtagelser som t68i.
Hvis jeg skal give dig et konkret svar, forudsat at du er et ungt menneske, så skal du jo vælge nokia, da den jo er en telefon for de yngre mennesker.
Bund og grund kan de det samme, men hvis det kun er for kameraets skyld, så lad være med i det hele at købe en mobiltelefon, da et almindeligt digital kamera til omkring de 2000 vil levere et bedre billede.
tilføjet af

FUCK 3510 og 3510i

Nokia 3510/i er en lorte telefon
og er noget skrammel
tilføjet af

jeg er enig

jeg er helt enig i at nokia er det bedste. erikson, motorovla og siemens er så dårlige

unskuld stavefejl
tilføjet af

Øhhh.... Eeeej

Nej, jeg syns ik 3510i r den bedste...
Jeg har en selv, og i starten var den bare FED, men nu r den kedelig. Hva ka man lave med den, den r bare kedelig!! Jeg syns oz sony ericson r fede, men Nocia holder FOR EVER!
Men alligevel r 3510i ik helt dum, jeg syns den ser okay ud (d r der nogen ericsons der IK gør) og der r nem ordbog og nemme taster, og d at der r farve på r da bare for FEDT!
Nå... QnuZ MiZz*ApE
tilføjet af

Nokia 3510i

Det er da klart Nokia 3510i der er den bedste!
tilføjet af

3510I KLART!

3510I ER FED DU KAN DOWNLOADE JAVASPIL OG HØRE SEJE RINGE TONER OG GÅ PÅ NETTET OG HVAD DER KOMMER I BIFFEN.sKAL LIGE SIGE DET ER OZ ER NOGNE FEDE COVER
tilføjet af

HOLD KÆFT! ALLE SY SAMMEN!

JEG TROR BEST JEG KAN LI 3310 OKAY 3510I SOM JEG SELV HAR ER FIN JEG SYNDES BARE DEN ER LIDT KEDLIG SELVE COBER ER FEDT NOK BARE IK INDEN I...
mIN GAMLE 3310 SAVNER JEG LIDT DEN VETERAN

uNDSKYL STAVE FEJL........
tilføjet af

VGUBKN8IVC

dAMIN STOREBROR KASTEDE MEN MIN MIN 3510I OG FALT NED PÅ GULVET BUM DEN FØESTE DAG JEG HAVDE FÅET DEN......
mIN FAR BLEV SUR PÅ MIN STOREBROR FOR HAN TRORDE DEN VAR GÅET IM STYKKER MED DER VAR IK SKET EN SKID!
tilføjet af

3510i KLART

jeg havde en T310 i 1 mdr..så var jeg så mega træt af den at jeg måtte invistere i en nokia..Jeg arbejder i en telebutik, og mange af de kunder som har købt t310, er tilbage med fejl, og andre grimme ting på den:)
tilføjet af

party boi

lær da lige at stave boy rigtigt
tilføjet af

Nokia 3330


Jeg synes min Nokia 3330 der nu fungere på 3 eller 4 år er udmærket. Jeg bruger den dagligt til at tale og sms i - og ikke en pløk andet. Når jeg skal fotografere har jeg et udmærket Nikon.
tilføjet af

Hvorfor?

Hvorfor er Nokia's telefoner beder, end Sony Ericsson's!? det er måske lidt letter at Bruge fordi de går hurtiger, men jeg har både haft Nokia 3650 og 3510/i. 3650 gik i stykker første gang den fald på gulvet, 3510/i, har værken Ir eller BT. som er en meget god ting at have!
så det er afhænig i af hvad man skal bruge sin mobil til.
jeg ved Selvføleglig ikke hvad du skal, men Sony ericsson's Målgruppe er kontor folk vil jeg sige! hvor nokia's er Unge, fordi deres tlefoner er Hurtiger.
En god telefon til en god pris er
Sonny Ericsson t310, med farve/D og Java! og IR
hvis du vil betale mere for en Telefon så køb dig en Sonny Ericsson t68i!
Det er dit valg.
tilføjet af

nokia...

jeg synes at nokia er den bedste.. det er ganske lige meget hvilken en nokia. jeg har selv enn 3510i. batteriet holder meget længe.
jeg har selv haft både siemens og ericson og har de resulater at de er svære i menuen og er totalt dårlige til at holde på batteriet. og så er det heller ikke lige de pæneste modeller de laver.
så den telefon du har kan du da godt være glad for. det er også den mest solgte så den må jo være rigtig god. og hvad skal man med et kamera i sin telefon????? hvis man tager på ferie så er det da ikk altid man tager sin telefon med, det kan jo godt blive dyrt i længden.. så skal man alligevel købe et andet kamera.
tilføjet af

nokiaaaaaaaaaaaaaa

ja nokia 3510i er meget sej .
tilføjet af

man kan godt...

man kan godt få et kamera til 3510i der fir de den de sony ericson ludere (har selv en 3510i)
tilføjet af

Hvorfor Sony Ericsen..??

jeg synes at nokia er det bedste mærke.Jeg synes også de er sejere og bedere,og så er de nemme at finde ud af og ikke så små som nogen sony Ericsen mobiler er....
tilføjet af

hej

hej sphasser
tilføjet af

jeps

selvom der er så mange " fede " ting til ihvertfald 3510i eren, er det noget rigtigt bras!!!
tilføjet af

heeey!!

jeg har en n-gage og den har total fede spil og den bedste grafik der mangler bare at komme et godt kamera til den så vil jeg blive glad

ps:til alle jer der kan lide nokia så synes jeg at i skulle blive ved med det og dem der kan lide s/e bliv os bare ved med det folk har hver sin mening så man kan diskutere det for evigt
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.