6tilføjet af

NEC e616V

Er der evt. nogen som kunne være friske på en NEC e616V??? Her følger beskrivelsen..
Købt i onsdags, d. 23/3-05... Brugt 2 timers tid i lørdags, for lige at lege lidt med den... Den har et superfed klar skærm og et rigtig godt VGA kamera..
Den er derfor HELT SOM NY, og du kan jo selvfølgelig overhovedet ikke se den har været brugt..
Der medfølger 2 store batterier & 2 små.. Det ene lille er det der har været brugt 2 timer.. Det ene store har kun været ladet op i de obligatoriske 16 timer. De to andre batteri er stadig i original ubrudt pakning.
Jeg har æsken og alt originalt medfølger, men udover det så også de 2 ekstra batteri + 2-1 laderen...
Smid et bud (eller spørgsmål) på den til cochise @ sol.dk (uden mellemrummene)
tilføjet af

Nysgerrig

Hvorfor pokker sælger du den allerede???
Er den "varm" ???
Lyder altså lidt suspekt - vis den virkelig er så fed, som du siger, hvorfor beholder du den så ikke?
tilføjet af

he he he

Du er godt nok tidlig ude, købt d. 23/3-05
:-)
Nå men jeg syntes også at undre mig en smule, hvis den er så fed, og så endda så ny, hvorfor vil du så af med den ?
tilføjet af

ikke "varm"

Grunden til mit hurtige salg, er at jeg ved at det er nu der er størst sandsynlighed for at komme af med den når den er helt ny..
Jeg købte den til at starte med udelukkende for at prøve en af de hersens 3Mobiler. Jeg havde ikke planer om at beholde den djævel, at det så kun blev to timer jeg brugte den, ja det er så mere tilfældigt.
Jeg nåede dog ikke at prøve videosamtale og de andre fine tjenester 3 har, da de ikke har dækning i min lille by :)
Telefon er meget god, efter min mening. På de 2 timer har jeg studeret ALT igennem på denne telefon. Der er en hel del ting du kan med den.
Nogle af de største plusser er klart:
* Skærmen, der er noget af det pæneste jeg har set indenfor mobiltelefoner.
* Kameraet, også super godt, når man tænker på det stadig "kun" er et VGA-kamera der er proppet i denne telefon.
* Menuerne. De er rigtig flotte og gennemskuelige.
* Brugerdefineret - Der er SÅ mange ting du kan ændre ved den. Hvilken farve den skal lyse når Tante Elna ringer, hvilken vibrationsrytme den skal gøre, hvilken ringetone, hvilket billede den skal vise. Det synes jeg også er en klar fordel fremfor andre telefoner.
Grunden til at jeg ikke beholder denne telefon er:
* Jeg er ikke så glad for klaptelefoner.
* Jeg har lige pt. en Nokia 6230, som simpelthen er en drømmetelefon for mig. Den er helt genial.
Og til dig som spurgte om den var "varm".. Nej det er den ikke, jeg har kvitteringen og alting ;)
Kom endelig med flere spørgsmål, hvis dette ikke var uddybbende nok :)
tilføjet af

nec

Det skal lige siges... TELEFONEN ER NU LÅST OP, så den kan bruges til alle de danske netværk... :)
tilføjet af

jeg mangle kun oplader hvis du vil sælg så kontakte til mig

her er mit nr 31714547
tilføjet af

NEC e616v

Hvis du har stadig den telefon så jeg køber den
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.