4tilføjet af

N73, SE 800i og K810i HJÆLP!

Hej
Er der nogen der har erfaringer med N73, K810i og K800i, er der nogle ulemper ved dem, hvilken en er bedst, designet?
På forhånd tak
Hilsen
Astrid
tilføjet af

N73

Jeg har en N73 og synes den er fremragende. Softwaren fungerer fint osv. Eneste minus er, at tastaturlåsen ikke fungerer optimalt. Man kan godt risikere at ringe op selvom man har låst tastaturet og f.eks. har tlf. i lommen eller tasken, og den ligger og roder rundt og navigationsknappen bliver udsat for tryk.
Kameraet er jeg meget imponeret over. Fantastisk kvalitet på billederne - også når man overfører dem til pc'eren og skriver dem ud.
tilføjet af

Mobilbladet.dk

Hej Astrid.
Prøv at gå ind på www.mobilbladet.dk - der finder du en masse danske anmeldelser af mobiltelefoner inkl. dem du nævner vil jeg tro.
Hilsen
Oliver
tilføjet af

Tak

Okay tak for svarene , det prøver jeg
tilføjet af

N73

Jeg har lige købe en ny N73 fra nokia og jeg kender en også der har det samme mærke (N73)i den ny software som den er født med er messenger live og lidt mere, man kan også se når det 2 N73 start op er den ny model er lidt hurtige ca. 2-3 sec.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.